THEPOWERGAME
Η νοτιοαφρικανική εταιρεία συνδρομητικής τηλεόρασης MultiChoice Group και ο αμερικανικός όμιλος μέσων ενημέρωσης Comcast, NBCUniversal θα επενδύσουν περίπου 177 εκατομμύρια δολάρια στην πλατφόρμα ροής βίντεο της Showmax κατά τη διάρκεια του τρέχοντος οικονομικού έτους, δήλωσαν την Πέμπτη.
Πέρυσι, η μεγαλύτερη συνδρομητική τηλεόραση της Αφρικής σύναψε συνεργασία με την NBCUniversal της Comcast και τη Sky για την αναβάθμιση της υπάρχουσας υπηρεσίας ροής Showmax της MultiChoice, η οποία βασίζεται στην πλατφόρμα ροής Peacock της NBCUniversal.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η MultiChoice πούλησε το 30% του μεριδίου της Showmax στην NBCUniversal, αλλά δεν αποκάλυψε το αρχικό ποσό που κατέβαλε για το μερίδιο. Η MultiChoice διατηρεί το 70% των μετοχών της πλατφόρμας streaming.
Η MultiChoice δήλωσε ότι η ίδια και η NBCUniversal παρέχουν χρηματοδότηση στην Showmax κατά τη διάρκεια της επενδυτικής της φάσης, ανάλογα με τις αντίστοιχες συμμετοχές τους και ότι οι μέτοχοι της Showmax θα συμμετέχουν στα κέρδη στην ίδια βάση στο μέλλον.
Στις 2 Φεβρουαρίου, και τα δύο μέρη θα παράσχουν συνολικά 30 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση μετοχικού κεφαλαίου στην Showmax, το καθένα αναλογικά με τις αντίστοιχες συμμετοχές του, δήλωσε η εταιρεία.
Για το υπόλοιπο του οικονομικού έτους της MultiChoice που λήγει στις 31 Μαρτίου, αναμένεται πρόσθετη χρηματοδότηση με ίδια κεφάλαια μέχρι το μέγιστο ποσό των 127 εκατομμυρίων δολαρίων, εκ των οποίων το 70%, ή μέχρι 88,9 εκατομμύρια δολάρια, θα μεταφερθεί από την MultiChoice.
Πριν από την ανακοίνωση της Πέμπτης, τα μέρη είχαν παράσχει πρόσθετη χρηματοδότηση ιδίων κεφαλαίων ύψους 20 εκατ. δολαρίων, πρόσθεσε η MultiChoice.
Η μεγαλύτερη εταιρεία συνδρομητικής τηλεόρασης της Αφρικής MultiChoice έχει επενδύσει δισεκατομμύρια ραντ για να καταπολεμήσει τον ανταγωνισμό από διεθνείς γίγαντες streaming όπως το Netflix, τη Amazon και τη Disney. Το Netflix, για παράδειγμα, έχει επίσης επενδύσει σε τοπικό περιεχόμενο.
Η MultiChoice δήλωσε στους επενδυτές πέρυσι ότι η ανανεωμένη Showmax θα συμβάλει στην επίτευξη πρόσθετων εσόδων ύψους 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων μεσοπρόθεσμα.
Για να τη βοηθήσει να το πετύχει αυτό, προσφέρει στους Αφρικανούς συνδρομητές ένα αυτόνομο πρόγραμμα ζωντανής μετάδοσης της Premier League ποδοσφαίρου στο κινητό, καθώς και πρωτότυπα προγράμματα τοπικού περιεχομένου που ξεκινούν τον Φεβρουάριο και διεθνή προγράμματα από την NBCUniversal και τη Sky.