Γ.Δ.
1507.5 -2,70%
ACAG
-2,20%
5.78
AEM
-2,93%
4.489
BOCHGR
-3,35%
4.91
CENER
-3,68%
9.16
CNLCAP
+0,70%
7.2
DIMAND
-2,07%
8.03
EVR
-1,32%
1.5
NOVAL
-2,25%
2.39
OPTIMA
-1,49%
13.2
TITC
-5,91%
43
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-5,18%
1.83
ΑΒΕ
-3,04%
0.446
ΑΔΜΗΕ
-2,43%
2.615
ΑΚΡΙΤ
-0,66%
0.755
ΑΛΜΥ
-6,14%
4.05
ΑΛΦΑ
-5,10%
1.693
ΑΝΔΡΟ
-1,23%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-4,69%
10.36
ΑΣΚΟ
-5,20%
3.1
ΑΣΤΑΚ
-1,37%
7.2
ΑΤΕΚ
+9,68%
1.36
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-7,86%
0.68
ΑΤΤΙΚΑ
-5,00%
2.28
ΒΙΟ
-6,82%
5.6
ΒΙΟΚΑ
-2,19%
1.79
ΒΙΟΣΚ
-4,59%
1.455
ΒΙΟΤ
+9,52%
0.276
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-4,20%
2.28
ΓΕΒΚΑ
-5,48%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,57%
18.2
ΔΑΑ
-2,66%
8.342
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.4
ΔΕΗ
-2,50%
12.86
ΔΟΜΙΚ
-4,97%
2.58
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,37%
0.329
ΕΒΡΟΦ
-6,23%
1.805
ΕΕΕ
+1,80%
34
ΕΚΤΕΡ
-7,66%
1.64
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,85%
2.12
ΕΛΛ
-0,35%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,13%
2.17
ΕΛΠΕ
-1,20%
7.4
ΕΛΣΤΡ
-2,22%
2.2
ΕΛΤΟΝ
-2,33%
1.758
ΕΛΧΑ
-5,68%
1.976
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-3,83%
1.13
ΕΤΕ
-2,77%
8.148
ΕΥΑΠΣ
-1,48%
3.33
ΕΥΔΑΠ
-2,62%
5.94
ΕΥΡΩΒ
-4,29%
2.319
ΕΧΑΕ
-4,83%
4.725
ΙΑΤΡ
-4,17%
1.84
ΙΚΤΙΝ
-6,53%
0.329
ΙΛΥΔΑ
-5,35%
1.68
ΙΝΚΑΤ
-2,33%
5.03
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-2,16%
4.54
ΙΝΛΟΤ
-4,89%
1.012
ΙΝΤΕΚ
-3,16%
5.82
ΙΝΤΕΤ
-3,91%
1.105
ΙΝΤΚΑ
-6,11%
2.92
ΚΑΡΕΛ
0,00%
328
ΚΕΚΡ
-8,49%
1.24
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-3,50%
0.441
ΚΟΥΑΛ
-5,07%
1.31
ΚΟΥΕΣ
-4,59%
6.03
ΚΡΙ
+1,25%
16.25
ΚΤΗΛΑ
-2,86%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1
ΛΑΒΙ
-6,36%
0.81
ΛΑΜΔΑ
-3,74%
6.7
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
-5,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.258
ΛΟΓΟΣ
+2,86%
1.8
ΛΟΥΛΗ
-2,79%
3.14
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.666
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
-3,85%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.4
ΜΙΓ
-2,76%
2.815
ΜΙΝ
-2,75%
0.496
ΜΟΗ
-3,84%
20.54
ΜΟΝΤΑ
-1,62%
3.64
ΜΟΤΟ
-6,14%
2.675
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-2,52%
25.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,26%
3.78
ΜΠΡΙΚ
-2,98%
2.28
ΜΠΤΚ
-9,09%
0.7
ΜΥΤΙΛ
-3,91%
33.4
ΝΑΚΑΣ
-0,61%
3.24
ΝΑΥΠ
-4,33%
0.752
ΞΥΛΚ
-8,04%
0.263
ΞΥΛΠ
+3,80%
0.328
ΟΛΘ
+1,10%
27.6
ΟΛΠ
-1,34%
29.5
ΟΛΥΜΠ
-2,33%
2.51
ΟΠΑΠ
-1,09%
16.38
ΟΡΙΛΙΝΑ
+2,04%
0.799
ΟΤΕ
-0,41%
14.54
ΟΤΟΕΛ
-3,11%
10.6
ΠΑΙΡ
-0,47%
1.05
ΠΑΠ
-1,95%
2.52
ΠΕΙΡ
-5,16%
4.155
ΠΕΡΦ
-4,18%
5.27
ΠΕΤΡΟ
-3,18%
7.92
ΠΛΑΘ
-4,79%
3.875
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
-5,32%
0.356
ΠΡΕΜΙΑ
-2,20%
1.244
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-1,89%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-2,96%
1.64
ΣΑΡ
-0,18%
11.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-3,89%
0.346
ΣΙΔΜΑ
-0,64%
1.545
ΣΠΕΙΣ
-2,74%
5.68
ΣΠΙ
-3,29%
0.588
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-4,67%
1.43
ΤΡΑΣΤΟΡ
-1,54%
1.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-2,35%
1.66
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-1,30%
7.6
ΦΡΙΓΟ
-4,76%
0.2
ΦΡΛΚ
-2,19%
4.015
ΧΑΙΔΕ
-8,82%
0.62

Ταραντίλης: Αυτό είναι το κλειδί για την καινοτομία

Τη στενή συνεργασία των ερευνητικών ιδρυμάτων με τις εδραιωμένες επιχειρήσεις της χώρας ως βασική προϋπόθεση για να μπορέσουν τα ελληνικά ερευνητικά προϊόντα και υπηρεσίες να απευθυνθούν στις μεγάλες διεθνείς αγορές επεσήμανε ο κ. Χρήστος Ταραντίλης, στην Ημερίδα Τεχνολογίας που διοργάνωσε το ερευνητικό κέντρο Αθηνά στην Αθήνα.

Ο κ. Ταραντίλης, εταίρος και Επικεφαλής του Τομέα Κεντρικής Διοίκησης και Δημοσίου της EY (Ernst and Young) στην Ελλάδα,  ανέλυσε τον καθοριστικό ρόλο που παίζουν οι επιχειρήσεις στην επιτυχημένη πραγματοποίηση των σταδίων και των διαδικασιών προκειμένου τα αποτελέσματα της έρευνας να μεταφραστούν σε καινοτόμο προϊόν ή υπηρεσία και να βρουν τη θέση τους στην παγκόσμια αγορά. Υπογράμμισε επίσης ότι επιλογή του σεναρίου χρήσης του ερευνητικού αποτελέσματος που παράγεται στα εργαστήρια και η οποία καλείται να απαντήσει ποιο συγκεκριμένο πρόβλημα ή ανάγκη της αγοράς θα μπορούσε να επιλύσει το ερευνητικό αποτέλεσμα, δεν επιβεβαιώνεται παρά μόνο αν η ερευνητική ομάδα έρθει σε επαφή με την ίδια την αγορά, η οποία και συνήθως προτείνει βελτιώσεις. Στη συνέχεια ο κ. Ταραντίλης αναφέρθηκε στην ανάγκη πιλοτικής χρήσης του ερευνητικού αποτελέσματος (proof-of-concept) σε μία επιχείρηση προκειμένου να αποδειχθεί ο μετασχηματισμός του ερευνητικού αποτελέσματος σε προϊόν ή υπηρεσία.

Ο Χρήστος Ταραντίλης, στην Ημερίδα Τεχνολογίας που διοργάνωσε το ερευνητικό κέντρο Αθηνά στην Αθήνα@ΔΤ
Ο Χρήστος Ταραντίλης, στην Ημερίδα Τεχνολογίας που διοργάνωσε το ερευνητικό κέντρο Αθηνά στην Αθήνα@ΔΤ

Ακολούθως, ο κ. Ταραντίλης αναφέρθηκε στην ανάγκη οι ερευνητικές ομάδες, που στοχεύουν στην επιχειρηματική αξιοποίηση των αποτελεσμάτων τους, να εντάξουν στο δυναμικό τους άτομα με επιχειρηματικές δεξιότητες και γνώσεις (π.χ. στα οικονομικά, το marketing, τη διοίκηση επιχειρήσεων). Σύμφωνα με τον κ. Ταραντίλη, αυτά τα άτομα θα βοηθήσουν καταλυτικά να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί η στρατηγική εισόδου στην αγορά του ερευνητικού προϊόντος (go-to-market strategy), ορίζοντας το προφίλ του πελάτη-στόχου για το προϊόν ή την υπηρεσία, τα κανάλια προσέγγισής του και τον τρόπο για συστηματικές και αυξανόμενες πωλήσεις. Με αυτό τον τρόπο θα επιτευχθεί αρχικά θετική ταμειακή ροή και οικονομική βιωσιμότητα και στη συνέχεια ανάπτυξη και επέκταση σε διεθνές επίπεδο (scale-up), με στόχο την αύξηση των εσόδων, τη διεύρυνση του target group των πελατών και τη διείσδυση σε νέες αγορές.

Κλείνοντας, ο κ. Ταραντίλης εξήρε την ανάπτυξη αριστείας του ερευνητικού κέντρου Αθηνά σε διεθνές επίπεδο καθώς και τις ποικίλες δράσεις για την επίτευξη συνεργασιών και δικτύωσης με τη βιομηχανία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!