Γ.Δ.
1403.87 -0,96%
ACAG
+3,74%
5.55
BOCHGR
-2,41%
4.46
CENER
-2,75%
8.5
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-1,98%
8.89
NOVAL
0,00%
2.4
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,43%
35.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,70%
1.42
ΑΒΕ
+5,09%
0.475
ΑΔΜΗΕ
-0,63%
2.385
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
+4,60%
3.75
ΑΛΦΑ
-1,71%
1.579
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,62%
9.69
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.58
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
+8,67%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,87%
2.16
ΑΤΤΙΚΑ
+0,95%
2.12
ΒΙΟ
-0,75%
5.32
ΒΙΟΚΑ
+1,48%
1.71
ΒΙΟΣΚ
-1,97%
1.49
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,34%
17.5
ΔΑΑ
+0,03%
7.902
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-2,43%
12.05
ΔΟΜΙΚ
+0,67%
3
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,00%
0.302
ΕΒΡΟΦ
+1,05%
1.45
ΕΕΕ
-1,49%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-1,14%
1.562
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,18%
1.704
ΕΛΠΕ
-1,16%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-2,91%
2
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.906
ΕΛΧΑ
-2,68%
1.74
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,68%
1.17
ΕΤΕ
-1,44%
7.102
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-1,72%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,08%
1.97
ΕΧΑΕ
-0,57%
4.33
ΙΑΤΡ
+0,67%
1.495
ΙΚΤΙΝ
-3,88%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+2,00%
1.785
ΙΝΚΑΤ
+0,42%
4.805
ΙΝΛΙΦ
+0,46%
4.39
ΙΝΛΟΤ
-0,43%
0.921
ΙΝΤΕΚ
-1,20%
5.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+1,45%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,37%
2.73
ΚΑΡΕΛ
-1,73%
340
ΚΕΚΡ
-3,15%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,34%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,34%
1.086
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.69
ΚΡΙ
-2,37%
14.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,21%
0.94
ΛΑΒΙ
0,00%
0.79
ΛΑΜΔΑ
+1,94%
7.34
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
+2,42%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-2,77%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-4,90%
3.2
ΜΙΝ
-0,92%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,11%
19.58
ΜΟΝΤΑ
+4,74%
3.76
ΜΟΤΟ
-1,96%
2.5
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,06%
24.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,60%
33
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+0,69%
0.874
ΞΥΛΚ
0,00%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-2,62%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,84%
2.35
ΟΠΑΠ
+0,33%
15.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.798
ΟΤΕ
+0,81%
14.89
ΟΤΟΕΛ
-2,62%
10.42
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
-1,25%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,02%
3.684
ΠΕΡΦ
-1,93%
5.59
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
+0,89%
3.99
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
+9,77%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,67%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.65
ΣΑΡ
-3,69%
10.44
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.34
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.92
ΣΠΙ
-1,08%
0.55
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.77
ΤΖΚΑ
-1,73%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,97%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
-0,80%
3.715
ΧΑΙΔΕ
-0,84%
0.59

Ζούκερμπεργκ: Ένας φθινοπωρινός εφιάλτης για το Instagram

Για λίγες εβδομάδες τον Ιούλιο κυκλοφορούσε στο Διαδίκτυο μια αλλόκοτη φράση, το «Hot Zuck Summer». Αυτό, όμως, το «Καυτό καλοκαίρι του Zuck» φαίνεται, σύμφωνα με έρευνα του Business Insider, να έχει μετατραπεί σε έναν «φθινοπωρινό εφιάλτη του Instagram» για τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ.

Το καλοκαίρι που πέρασε ήταν σχετικά «ρόδινο», τόσο για τον ίδιο τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ όσο και για τη Meta, βάσει πολλών δεδομένων: η επιτυχημένη κυκλοφορία του Threads, η φωτογραφία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ χωρίς πουκάμισο και με τρομακτικά γυμνασμένο κορμί, η ντροπιαστική υπόθεση που ο Έλον Μασκ προκάλεσε τον Ζούκερμπεργκ σε αγώνα πάλης, η απομάκρυνση από τις εκλογές του 2016 και όλο το χάος που προέκυψε από αυτές, οι εκρηκτικές αποκαλύψεις το 2021 από τη Φράνσις Χάουγκεν για τα «Facebook Papers», έπαψαν να είναι στην πρώτη γραμμή.

Το Twitter, η FTX και η τεχνητή νοημοσύνη κατέκλυσαν τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων. Σε σύγκριση με τον Μασκ, ο οποίος ήταν απασχολημένος με την καταστροφή τόσο του Twitter όσο και της φήμης του, ο διευθύνων σύμβουλος της Meta φαινόταν να είναι ένας λογικός ενήλικας και μετρημένο στέλεχος. Η Meta φαινόταν να μετράει πολλές «ημέρες χωρίς μεγάλο σκάνδαλο».

Μέχρι πριν από λίγες μέρες, που ένα νέο σκάνδαλο εμφανίστηκε στη δημοσιότητα. Συγκεκριμένα, τη Δευτέρα δημοσίευμα της Wall Street Journal αναφέρθηκε σε πλασάρισμα σεξουαλικού περιεχομένου ανηλίκων σε ενήλικες μέσω των Reels του Instagram.

Λογαριασμοί του Instagram πρότειναν σεξουαλικό περιεχόμενο ενηλίκων και ανηλίκων

Η Wall Street Journal δημιούργησε δοκιμαστικούς λογαριασμούς που ακολουθούσαν μόνο έφηβους και νεαρούς influencers γυμναστικής και μαζορετές. Οι λογαριασμοί αυτοί στη συνέχεια πρότειναν Reels με σεξουαλικό περιεχόμενο ενηλίκων και σεξουαλικοποιημένο περιεχόμενο ανηλίκων, ανέφερε η Journal. Το Καναδικό Κέντρο Προστασίας Παιδιών πραγματοποίησε αντίστοιχη δοκιμή με παρόμοια αποτελέσματα, σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα.

Ειδικότερα, όπως επισημαίνεται στο δημοσίευμα: «Tο σύστημα του Instagram σέρβιρε σε αυτούς τους δοκιμαστικούς λογαριασμούς μεγάλες δόσεις πρόστυχου περιεχομένου, όπως τολμηρό υλικό με παιδιά, απροκάλυπτα σεξουαλικά βίντεο ενηλίκων, καθώς και διαφημίσεις για ορισμένες από τις μεγαλύτερες αμερικανικές μάρκες. Η Journal δημιούργησε τους δοκιμαστικούς λογαριασμούς αφού παρατήρησε ότι οι χιλιάδες followers των λογαριασμών ανηλίκων συχνά περιλαμβάνουν μεγάλο αριθμό ενήλικων ανδρών ακολούθων και ότι πολλοί από τους λογαριασμούς που ακολουθούσαν αυτά τα παιδιά είχαν επίσης επιδείξει ενδιαφέρον για σεξουαλικό περιεχόμενο, που αφορούσε τόσο παιδιά όσο και ενήλικες. Ανησυχητικό είναι, επίσης, το γεγονός ότι το σεξουαλικά υποβλητικό περιεχόμενο εμφανιζόταν επίσης μεταξύ διαφημίσεων για μεγάλες εταιρείες».

Στην έκθεση του Καναδικού Κέντρου Προστασίας Παιδιών αναφέρεται: «Οι δοκιμές έδειξαν ότι η παρακολούθηση μόνο των νεαρών κοριτσιών ενεργοποίησε το Instagram να αρχίσει να προβάλλει βίντεο από λογαριασμούς που προωθούσαν σεξουαλικό περιεχόμενο για ενήλικες μαζί με διαφημίσεις για μεγάλες καταναλωτικές μάρκες, όπως μία διαφήμιση για τη Walmart, που προβλήθηκε έπειτα από ένα βίντεο με γυναίκα που εξέθετε τον καβάλο της».

Επιπρόσθετα, μια διαφήμιση για το Lean In Girls, τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό για την ενδυνάμωση των νέων γυναικών, τον οποίο διευθύνει η πρώην διευθύνουσα σύμβουλος της Meta, Σέριλ Σαντμπεργκ, «έτρεξε» ακριβώς πριν από μια διαφήμιση για μια δημιουργό σεξουαλικού περιεχομένου για ενήλικες, η οποία εμφανίζεται συχνά με ρούχα μαθήτριας.

Meta: «Επενδύουμε δυναμικά στο να σταματήσουμε το περιεχόμενο ενηλίκων στο Instagram»

Εκπρόσωπος της Meta δήλωσε στη Wall Street Journal ότι η εταιρεία εγκαινίασε πρόσφατα νέα εργαλεία ασφάλειας εμπορικών σημάτων και διαθέτει ομάδα εργασίας για τον εντοπισμό ύποπτων χρηστών. Σε δήλωσή της προς το Business Insider, εκπρόσωπος της Meta υπογράμμισε: «Δεν θέλουμε αυτού του είδους το περιεχόμενο στις πλατφόρμες μας και τα μεγάλα brands δεν θέλουν οι διαφημίσεις τους να εμφανίζονται κοντά στο περιεχόμενο αυτό. Συνεχίζουμε να επενδύουμε δυναμικά για να το σταματήσουμε -και αναφέρουμε κάθε τρίμηνο την επικράτηση τέτοιου περιεχομένου, η οποία παραμένει πολύ χαμηλή». Ανέφερε επίσης ότι η δοκιμή της Journal ήταν μια «κατασκευασμένη εμπειρία», που δεν αντιπροσώπευε αυτό που βλέπουν οι πραγματικοί χρήστες κάθε μέρα.

Νωρίτερα το φθινόπωρο 33 πολιτείες κατέθεσαν μήνυση κατά της Meta, κατηγορώντας την ότι αγνόησε τις προειδοποιήσεις σχετικά με πιθανές βλαβερές συνέπειες σε νεαρά κορίτσια. Η αγωγή υποστηρίζει επίσης ότι η Meta γνώριζε για εκατομμύρια λογαριασμούς που είχαν ανοίξει παιδιά κάτω των 13 ετών, αλλά δεν τους έκλεισε. Μια αγωγή της Μασαχουσέτης υποστηρίζει ότι η Meta αγνόησε τις προσπάθειες για τη βελτίωση της ευημερίας των εφήβων στις εφαρμογές της.

Η Λίζα Κρένσοου, εκπρόσωπος της Meta, δήλωσε στο Business Insider ότι η καταγγελία «διαστρεβλώνει το έργο μας, χρησιμοποιώντας επιλεκτικά αποσπάσματα από τις καταγγελίες και επιλεγμένα έγγραφα». Η ίδια πρόσθεσε: «Οπότε, αν και δεν είναι η αλήθεια, θα πρέπει να το κάνουμε: θέλουμε οι έφηβοι να έχουν ασφαλείς, κατάλληλες για την ηλικία τους εμπειρίες στο Διαδίκτυο και διαθέτουμε πάνω από 30 εργαλεία για να υποστηρίξουμε αυτούς και τους γονείς τους».

Η ανώτερη ηγεσία της Meta παραδέχεται ότι η κοινωνική σύγκριση είναι ένα κρίσιμο ζήτημα, με σοβαρές συνέπειες για τους χρήστες της, ιδίως για το Instagram. Ο Άνταμ Μοσέρι έγραψε σε ένα εσωτερικό εταιρικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στο οποίο μεταξύ άλλων αναφερόταν στο περιεχόμενο του Instagram, το οποίο, λόγω έμφασης στην εμφάνιση και τη μόδα, οδηγεί στην κοινωνική σύγκριση μεταξύ των νεαρών ατόμων. Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό μπορεί να αποτελέσει για το Instagram ένα τόσο μεγάλο σκάνδαλο όσο οι εκλογές του 2016 για το Facebook.

Όπως και να έχει, σύμφωνα με το Business Insider, όλο αυτό μπορεί να αποτελέσει ένα μεγάλο δημόσιο σκάνδαλο. Μεγάλοι διαφημιστές, όπως το Match και το Bumble, έχουν ήδη ακυρώσει τη διαφήμισή τους στο Instagram μετά το δημοσίευμα της Wall Street Journal.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!