THEPOWERGAME
Η Amazon επεκτείνει την τεχνολογία σάρωσης παλάμης πέρα από τα παντοπωλεία και κυκλοφορεί μια έκδοση που έχει σχεδιαστεί για τον επιχειρηματικό κόσμο. Με τη νέα υπηρεσία Amazon One Enterprise, οι εταιρείες θα μπορούν να εγκαθιστούν σαρωτές Amazon One στις τοποθεσίες τους και να χρησιμοποιούν την κονσόλα διαχείρισης Amazon Web Services για τη διαχείριση των χρηστών, των συσκευών και των ενημερώσεων λογισμικού.
Το Amazon One Enterprise αναδιαμορφώνει το σύστημα πληρωμών της εταιρείας, το οποίο βασίζεται στην παλάμη, ως εργαλείο πιστοποίησης ταυτότητας που επιτρέπει στους υπαλλήλους των εταιρειών να σαρώνουν το χέρι τους για να εισέλθουν σε ένα γραφείο ή να έχουν πρόσβαση σε ευαίσθητες πληροφορίες, όπως οικονομικά δεδομένα ή αρχεία ανθρώπινου δυναμικού.
Οι εταιρείες που έχουν ήδη υπογράψει για τη βιομετρική τεχνολογία περιλαμβάνουν την IHG Hotels and Resorts, την κατασκευάστρια εταιρεία turnstile Boon Edam και την Kone, πάροχο κυλιόμενων κλιμάκων και ανελκυστήρων. Η Amazon δεν αποκάλυψε το κόστος της υπηρεσίας, η οποία είναι διαθέσιμη από τη Δευτέρα σε προεπισκόπηση στις ΗΠΑ.
Η Amazon προωθεί την υπηρεσία ως μια φθηνότερη και πιο ασφαλή λύση λύση για τις επιχειρήσεις σε σύγκριση με τα παραδοσιακά εργαλεία ασφάλειας και ελέγχου ταυτότητας, όπως τα fobs, οι κονκάρδες ή οι κωδικοί πρόσβασης.
«Οι επιχειρήσεις εκτιμούν την ιδιωτικότητα και την ευκολία για τους χρήστες τους, οι οποίοι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε φυσικές τοποθεσίες και περιουσιακά στοιχεία λογισμικού με μια απλή κίνηση της παλάμης τους», δήλωσε ο Dilip Kumar, αντιπρόεδρος που επιβλέπει τις εφαρμογές Amazon Web Services.
Η Amazon έκανε το ντεμπούτο της με το σύστημα βιομετρικών πληρωμών το 2020. Η τεχνολογία σχεδιάστηκε αρχικά ως ένας τρόπος για να πληρώνουν οι αγοραστές για τις αγορές τους με το χέρι τους. Έχει αναπτυχθεί σε παντοπωλεία Whole Foods, σε ορισμένα καταστήματα ψιλικών Go και σε αρκετά σούπερ μάρκετ Fresh. Αθλητικοί και ψυχαγωγικοί χώροι έχουν επίσης υιοθετήσει την τεχνολογία, όπως και ορισμένα εστιατόρια Panera Bread και μια χούφτα Starbucks.
Αντιδράσεις για την προστασία της ιδιωτικής ζωής
Ομάδες υπεράσπισης έχουν επικρίνει την υπηρεσία λόγω ανησυχιών για την προστασία της ιδιωτικής ζωής και της ασφάλειας, υποστηρίζοντας ότι οδηγεί σε αυξημένη παρακολούθηση. Η Amazon λέει ότι η αναγνώριση παλάμης είναι πιο ιδιωτική από άλλα βιομετρικά συστήματα «επειδή δεν μπορείτε να προσδιορίσετε την ταυτότητα ενός ατόμου κοιτάζοντας την εικόνα της παλάμης του». Η εταιρεία ισχυρίζεται επίσης ότι δεν καταγράφει δεδομένα αγορών από σαρώσεις που συλλέγονται από καταστήματα που δεν ανήκουν στην Amazon.
Επανασχεδιάζοντας το Amazon One για επιχειρήσεις, η εταιρεία ακολουθεί ένα εγχειρίδιο που έχει υιοθετήσει αλλού. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Amazon παρουσίασε το Astro for Business, μια έκδοση του οικιακού της ρομπότ που πλαισιώνει ως περιπλανώμενος φρουρός ασφαλείας για επιχειρήσεις.