Γ.Δ.
1435.81 +0,86%
ACAG
-0,51%
5.87
CENER
-0,51%
9.85
CNLCAP
-1,35%
7.3
DIMAND
+1,06%
8.59
NOVAL
-0,13%
2.716
OPTIMA
0,00%
11.84
TITC
+0,17%
28.95
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.438
ΑΒΕ
-1,32%
0.447
ΑΔΜΗΕ
-0,89%
2.215
ΑΚΡΙΤ
+10,23%
0.97
ΑΛΜΥ
-0,19%
2.66
ΑΛΦΑ
+0,87%
1.624
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
+3,30%
11.9
ΑΣΚΟ
-0,34%
2.97
ΑΣΤΑΚ
+0,60%
6.74
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
+1,36%
11.2
ΑΤΤΙΚΑ
+0,39%
2.6
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,02%
6.05
ΒΙΟΚΑ
+0,82%
2.47
ΒΙΟΣΚ
-0,39%
1.29
ΒΙΟΤ
-0,86%
0.23
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
+2,72%
1.51
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,48%
16.68
ΔΑΑ
+0,52%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+0,71%
11.4
ΔΟΜΙΚ
+1,05%
3.85
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.324
ΕΒΡΟΦ
-0,33%
1.5
ΕΕΕ
+0,25%
32.08
ΕΚΤΕΡ
+2,02%
4.29
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+2,17%
2.35
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,36%
2.6
ΕΛΠΕ
+1,02%
7.93
ΕΛΣΤΡ
+5,53%
2.29
ΕΛΤΟΝ
+1,07%
1.704
ΕΛΧΑ
+1,60%
1.9
ΕΝΤΕΡ
+1,15%
7.94
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+2,50%
12.3
ΕΣΥΜΒ
+2,36%
1.3
ΕΤΕ
+2,16%
7.948
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+2,21%
5.54
ΕΥΡΩΒ
+3,07%
2.118
ΕΧΑΕ
-0,11%
4.75
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
-0,86%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,20%
5.05
ΙΝΛΙΦ
-1,69%
4.65
ΙΝΛΟΤ
+2,67%
1.232
ΙΝΤΕΚ
+2,16%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,83%
2.44
ΙΝΤΕΤ
+0,40%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+3,76%
3.45
ΚΑΡΕΛ
+2,96%
348
ΚΕΚΡ
+2,96%
1.39
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
+0,64%
1.58
ΚΟΡΔΕ
+0,21%
0.48
ΚΟΥΑΛ
-1,81%
1.192
ΚΟΥΕΣ
-0,76%
5.24
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,75%
1.16
ΛΑΒΙ
+1,75%
0.874
ΛΑΜΔΑ
+2,75%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
-2,03%
0.29
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-1,43%
1.38
ΛΟΥΛΗ
+2,31%
2.66
ΜΑΘΙΟ
-6,40%
0.76
ΜΕΒΑ
+0,25%
4
ΜΕΝΤΙ
-1,12%
2.64
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
+0,41%
3.645
ΜΙΝ
-11,48%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,09%
23.02
ΜΟΝΤΑ
+4,29%
3.4
ΜΟΤΟ
-0,92%
2.7
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,59%
27.26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,29%
3.44
ΜΠΡΙΚ
-1,60%
1.845
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,82%
36.7
ΝΑΚΑΣ
+2,27%
2.7
ΝΑΥΠ
+3,62%
0.974
ΞΥΛΚ
+3,44%
0.271
ΞΥΛΠ
-2,42%
0.484
ΟΛΘ
-1,44%
20.6
ΟΛΠ
+1,78%
25.75
ΟΛΥΜΠ
+2,44%
2.52
ΟΠΑΠ
+1,01%
14.95
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,45%
0.89
ΟΤΕ
-2,32%
13.48
ΟΤΟΕΛ
+1,74%
11.68
ΠΑΙΡ
+1,77%
1.15
ΠΑΠ
-1,21%
2.45
ΠΕΙΡ
+1,56%
3.648
ΠΕΤΡΟ
+3,58%
8.68
ΠΛΑΘ
-0,65%
3.8
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+2,82%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.85
ΠΡΟΦ
+4,74%
4.865
ΡΕΒΟΙΛ
+4,50%
2.09
ΣΑΡ
+0,92%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
+2,95%
0.349
ΣΙΔΜΑ
+4,17%
1.625
ΣΠΕΙΣ
+0,92%
6.6
ΣΠΙ
+3,40%
0.67
ΣΠΥΡ
-9,68%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
-0,46%
19.61
ΤΖΚΑ
+3,02%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,34%
1.614
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
+2,44%
3.995
ΧΑΙΔΕ
+3,10%
0.665

Salesforce: Τα success stories καινοτομίας και η δημιουργική AI

Η Salesforce συγκέντρωσε κορυφαία ονόματα του επιχειρηματικού και τεχνολογικού χώρου της Ελλάδας, με στόχο να αναδείξει τις δυνατότητες που προσφέρει η δημιουργική Τεχνητή Νοημοσύνη (Generative AI) για το μέλλον των επιχειρήσεων.

Στην εκδήλωση που διοργάνωσε η Salesforce στις 21 Νοεμβρίου 2023 στην Αθήνα, κορυφαίοι επιχειρηματίες και συνεργάτες της εταιρείας αντάλλαξαν success stories καινοτομίας από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο. Επιλεγμένοι πελάτες και συνεργάτες της Salesforce παρουσίασαν τις δικές τους συναρπαστικές ιστορίες καινοτομίας, ενώ τα demos για τα AI/Einstein Platform, Data Cloud, Tableau AI, Slack, Marketing Cloud και Sales Cloud συγκέντρωσαν τα βλέμματα όλων όσοι επιθυμούσαν να δουν στην πράξη τις λειτουργίες των συστημάτων αυτών αλλά και να μάθουν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να επιταχύνουν την εξέλιξη της επιχείρησής τους.

Ήταν μια μέρα αφιερωμένη στις τελευταίες εξελίξεις της δημιουργικής ΤΝ (Generative AI), όπως αυτές παρουσιάστηκαν στο Dreamforce 2023, το μεγαλύτερο συνέδριο Τεχνητής Νοημοσύνης της χρονιάς. Στην εκδήλωση της Αθήνας, παρουσιάστηκαν καινοτόμοι τρόποι αξιοποίησης της τεχνολογίας, βέλτιστες πρακτικές για τη δημιουργία εξατομικευμένων 1:1 εμπειριών πελατών, καθώς επίσης και προτάσεις για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης μεταξύ των πελατών. Η δημιουργία αξίας για τους πελάτες και η επιτυχημένη ανάπτυξη αναδείχθηκαν ως κυριότερα θέματα της εκδήλωσης.

Σε συνέχεια της επιτυχημένης αυτής εκδήλωσης, οι Sinan Erkiner, Regional Vice President της Salesforce, και Μάριος Παπαγεωργίου, Senior Account Executive της Salesforce Ελλάδας συναντήθηκαν με εκπροσώπους των ΜΜΕ.

Ο Regional Vice President, κ. Sinan Erkiner, δήλωσε κατά τη διάρκεια της συνάντησης:

«Το όραμα της Salesforce είναι να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να συνδεθούν με τους πελάτες τους με έναν εντελώς νέο τρόπο. Τα τελευταία 25 χρόνια, υποστηρίζουμε τους δικούς μας πελάτες σε όλες τις τεχνολογικές επαναστάσεις και ανατροπές, όπως το cloud, την κινητή τηλεφωνία, τα κοινωνικά δίκτυα και τα δεδομένα. Καθώς εισερχόμαστε στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε τους πελάτες μας σε κάθε γωνιά του πλανήτη, και στην Ελλάδα, ώστε να αξιοποιήσουν πλήρως τα οφέλη της. Η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χθες στην Αθήνα αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην προσπάθειά μας να προσφέρουμε την κορυφαία τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης στους πελάτες μας εδώ». Ο κ. Erkiner συμπλήρωσε ότι «η σημαντικότερη μέθοδος μέτρησης για τη Salesforce είναι η επιτυχία των πελατών μας».

Ο Senior Account Executive, κ. Μάριος Παπαγεωργίου ανέφερε:

«Οι ελληνικές εταιρείες κάθε μεγέθους κατανοούν όλο και περισσότερο ότι η Salesforce τους προσφέρει μια μεγάλη ευκαιρία για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και καινοτομία. Εστιάζουμε σε μεγάλο βαθμό στην Ελλάδα και αυτή μας η δέσμευση αντικατοπτρίζεται σε μια ραγδαία ανάπτυξη των δραστηριοτήτων και του οικοσυστήματος της Salesforce. Αισθανόμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που οι πελάτες μας δεν αντιλαμβάνονται τη Salesforce μόνο ως προμηθευτή, αλλά ως πραγματικό σύμβουλο και πολύτιμο συνεργάτη για τους στρατηγικούς τους στόχους και τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους».

Σημαντικότερα Σημεία στην πορεία της εταιρείας:

Από το 1999, που ξεκίνησε, η Salesforce βρίσκεται σε ένα απίστευτο ταξίδι, «τα πάει καλά και κάνει καλό», αναπτύσσοντας την εταιρεία και τον αντίκτυπό της. Σήμερα, με βάση τα έσοδα, η Salesforce είναι η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία επιχειρηματικού λογισμικού στον κόσμο. Τα έσοδά της προσεγγίζουν τα 35 δισ. δολάρια, με περιθώριο κέρδους άνω του 30%, προσφέροντας παράλληλα απίστευτη καινοτομία και θετικό αντίκτυπο στις κοινότητες όπου δραστηριοποιείται.

Πέντε αξίες καθοδηγούν την εταιρεία:

Εμπιστοσύνη: Η εμπιστοσύνη είναι η #1 αξία της Salesforce. Αυτό σημαίνει ότι η Salesforce ενεργεί με διαφάνεια και ηγείται με ηθική.

Επιτυχία Πελατών: Η εταιρεία δίνει προτεραιότητα στην επιτυχία των πελατών της και στην επιτυχία των πελατών που εξυπηρετούν αυτοί.

Καινοτομία: Η Salesforce στοχεύει στην παροχή των πιο νέων, εύχρηστων, ολοκληρωμένων, επεκτάσιμων προϊόντων που υπάρχουν σε παγκόσμιο επίπεδο και στη γρήγορη απόδοση αξίας στους πελάτες της.

Ισότητα: Η εταιρεία δεσμεύεται να δημιουργήσει έναν πιο ισότιμο κόσμο και πιστεύει ότι όλοι μαζί είμαστε πιο ισχυροί.

Βιωσιμότητα: Τα πάντα στηρίζονται σε ένα ισορροπημένο κλίμα, γι’ αυτό η Salesforce βοηθά κάθε οργανισμό να επιτύχει μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και να δώσει το παράδειγμα ως εταιρεία μηδενικών εκπομπών.

Το όραμά μας στη Salesforce ήταν πάντα να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να συνδεθούν με τους πελάτες τους με έναν εντελώς νέο τρόπο. Το Customer 360 είναι το #1 AI CRM στον κόσμο και βοηθά τις εταιρείες να οικοδομήσουν ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες τους, να επιταχύνουν τον χρόνο υλοποίησης και να καινοτομούν.

Κάθε καινοτομία, εξαγορά και στρατηγική στην ιστορία της εταιρείας συμβάλλει στην ανάπτυξη της ισχυρότερης πλατφόρμας CRM. Κάθε δυνατότητα που προστίθεται έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τις εταιρείες να κατανοήσουν καλύτερα και να συνδεθούν με τους πελάτες τους με έναν εντελώς νέο τρόπο.

Η Salesforce έχει μακρά ιστορία στο να βοηθάει τους πελάτες της να μεταμορφώνονται με την τεχνητή νοημοσύνη. Ξεκίνησε στο πρώτο κύμα τεχνολογικής ανάπτυξης, την προγνωστική τεχνητή νοημοσύνη, με το Salesforce Einstein, το οποίο προσφέρει εκπληκτικά αποτελέσματα στους πελάτες, ώστε να πωλούν, να εξυπηρετούν και να αλληλοεπιδρούν πιο έξυπνα. Με την κυκλοφορία των προϊόντων παραγωγικής ΤΝ (Generative AI) νωρίτερα φέτος, η Salesforce βρίσκεται ήδη στο δεύτερο κύμα τεχνολογικής ανάπτυξης. Σύντομα, οι autonomous agents θα μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ τους και να εκτελούν εργασίες, ενώ σταδιακά η Τεχνητή Γενική Νοημοσύνη (AGI) θα είναι σε θέση να συλλογίζεται, να σχεδιάζει και να λύνει προβλήματα ακριβώς όπως οι άνθρωποι. Καθώς η τεχνολογική ανάπτυξη προοδεύει, το CRM θα γίνει σημαντικότερο από ποτέ.

Υπάρχει ένα χάσμα εμπιστοσύνης στην ΤΝ, το οποίο εμποδίζει τις εταιρείες να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που αυτή προσφέρει. Ενώ η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί την 1η προτεραιότητα για τους CEOs περισσότεροι από τους μισούς πελάτες δεν πιστεύουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι ασφαλής. Η θέση της Salesforce είναι η εξής:

Τα δεδομένα μιας εταιρείας δεν αποτελούν προϊόν της Salesforce. Η εταιρεία δε χρησιμοποιεί τα δεδομένα των πελατών της. Δίνει στους πελάτες της τη δυνατότητα να ξεκλειδώσουν αυτά τα δεδομένα για να συνδεθούν με τους δικούς τους πελάτες.

Οι πελάτες της εταιρείας έχουν τον πλήρη έλεγχο των δεδομένων τους. Μπορεί να μην θέλουν να τα μοιραστούν με όλους στην εταιρεία τους, και αυτό είναι καθαρά δική τους απόφαση. Και σε ό,τι σχετίζεται με την ΤΝ, η Salesforce επιθυμεί να διασφαλίσει ότι δίνει προτεραιότητα σε ακριβή, επαληθεύσιμα αποτελέσματα και ότι οι πολιτικές των προϊόντων της προστατεύουν τα ανθρώπινα δικαιώματα, την ασφάλεια, και τις δημόσιες πολιτικές που προωθούν την υπεύθυνη τεχνητή νοημοσύνη σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η εμπιστοσύνη είναι η νο1 αξία της Salesforce και χτίζεται με το να δείχνει ξεκάθαρα στους πελάτες της όλα όσα συμβαίνουν με τα δεδομένα τους και στην πλατφόρμα. Αυτό επιτυγχάνεται με το Einstein Trust Layer, το οποίο επιτρέπει στην πλατφόρμα Salesforce να είναι ανοικτή και επεκτάσιμη, προσφέροντας στις εταιρείες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν το καταλληλότερο μοντέλο για κάθε εργασία. Η εταιρεία δεσμεύεται να είναι ηγέτης στην «έμπιστη» και αξιόπιστη τεχνητή νοημοσύνη.

Η εταιρεία επαναπροσδιορίζει ακόμα μια φορά τον κλάδο του CRM φέρνοντας τους πελάτες πιο κοντά στο μέλλον με την επόμενη γενιά της πλατφόρμας Salesforce, με AI+DATA+CRM+Εμπιστοσύνη. Ο συνδυασμός των Einstein, Data Cloud και Customer 360 επιτρέπει σε κάθε πελάτη της Salesforce να συνδεθεί με τους δικούς του πελάτες σε όλα τα κανάλια πωλήσεων, εξυπηρέτησης, μάρκετινγκ, εμπορίου και πληροφορικής με έναν νέο τρόπο.

Η Salesforce έχει ενσωματώσει αξιόπιστη καινοτόμο AI σε όλα τα προϊόντα της για να βοηθήσει τις εταιρείες να αποκτήσουν πρόσβαση στην παραγωγική ΤΝ (Gemerative AI) για την παροχή αξιόπιστου, δημιουργημένου από AI περιεχομένου σε κάθε αλληλεπίδραση πωλήσεων, υπηρεσιών, μάρκετινγκ, εμπορίου και πληροφορικής, σε hyperscale.

Η εταιρεία δραστηριοποιείται εμμέσως στην Ελλάδα από το 2008. Έχει πελάτες όλων των κλάδων και μεγεθών, από μικρές εταιρείες μέχρι ΜΚΟ και startups.

Οι ελληνικές εταιρείες, από τις μικρές και μεσαίες μέχρι τις μεγάλες επιχειρήσεις, κατανοούν όλο και περισσότερο ότι το Cloud δίνει μια σπουδαία ευκαιρία για αποτελεσματικότητα και καινοτομία και οι νέες τεχνολογίες υιοθετούνται σε μεγάλο βαθμό.

Η Salesforce διαθέτει μια ευρεία πελατειακή βάση στη χώρα. Εκατοντάδες επιχειρήσεις -με λίγους ή με χιλιάδες υπαλλήλους- συνεργάζονται με την εταιρεία για τον πελατοκεντρικό μετασχηματισμό τους. Το λιανικό και το ηλεκτρονικό εμπόριο, η μεταποίηση, οι αεροπορικές εταιρείες, η αυτοκινητοβιομηχανία είναι μερικοί από τους βασικούς κλάδους στους οποίους η Salesforce έχει σημαντικό αριθμό πελατών στην Ελλάδα.

Οι τεχνολογίες αιχμής της Salesforce δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να παρέχουν εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών σε κάθε μοναδική αλληλεπίδραση, σε οποιοδήποτε κανάλι, κάθε φορά. Η εταιρεία δεσμεύεται να καινοτομεί διαρκώς, ώστε οι επιχειρήσεις σε όλον τον κόσμο και, φυσικά, στην Ελλάδα, να έχουν αυτόματα πρόσβαση στις πιο σύγχρονες τεχνολογίες ώστε να μπορούν να καινοτομούν, να αναπτύσσονται και να ηγούνται στον κλάδο τους.

Local stories

  • Η Motor Oil Group επέλεξε τη Salesforce για την υποστήριξη της ψηφιακής στρατηγικής της στις θυγατρικές Coral και nrg στους τομείς των υπηρεσιών κοινής ωφέλειας, πετρελαιοειδών και ενέργειας. Η cloud πλατφόρμα Customer 360 της Salesforce θα ενοποιήσει τις λειτουργίες πωλήσεων και εξυπηρέτησης της Motor Oil, παρέχοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα για κάθε ξεχωριστό πελάτη των εταιρειών. Το Marketing Cloud υποστηρίζει τη διεύρυνση της πελατειακής βάσης ενώ οι εφαρμογές της πλατφόρμας θα επιτρέψουν στον Όμιλο να ενισχύσει τη διακυβέρνηση και κανονιστική του συμμόρφωση. Η Motor Oil στοχεύει στην καλύτερη  κατανόηση των αναγκών κάθε πελάτη της, στην αύξηση της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών πωλήσεων και σε καλύτερα στοχευμένες καμπάνιες μάρκετινγκ. Η συνεργασία υποστηρίζει τους στόχους βιωσιμότητας και καινοτομίας της εταιρείας, και συμπεριλαμβάνει τη δημιουργίας ενός Κέντρου Αριστείας για την περαιτέρω ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και των δεξιοτήτων. Η Motor Oil δίνει έμφαση στην καινοτομία και τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών της για την κάλυψη των εξελισσόμενων αναγκών της αγοράς και των πελατών της.
  • Η Elpedison, ο πρώτος ανεξάρτητος παραγωγός ηλεκτρικής ενέργειας, επέλεξε την Salesforce για την υποστήριξη της εμπορικής της λειτουργίας. Η υλοποίηση καλύπτει όλα τα κανάλια πωλήσεων και touchpoints της Elpedison, αξιοποιώντας τα Salesforce Customer 360 και Marketing Cloud για τον εξορθολογισμό των διαδικασιών, την παροχή άριστων υπηρεσιών προς τους πελάτες και τη μείωση του κόστους. Στόχος της Elpedison είναι να αξιοποιήσει τα προηγμένα εργαλεία της Salesforce για εξατομικευμένες υπηρεσίες, βελτιστοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών, εξασφάλιση οικονομικότερων προγραμμάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας, αύξηση της αποτελεσματικότητας των πωλήσεων και στοχευμένες εκστρατείες επικοινωνίας. Η συνεργασία σηματοδοτεί ένα κομβικό σημείο στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας και ενισχύει περαιτέρω τη θέση της Elpedison ως Εταιρείας Πελατών.
  • Τα τελευταία 6 χρόνια, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) έχει εκπαιδεύσει με επιτυχία 1000+ φοιτητές στην πλατφόρμα Salesforce Trailhead, καταλαμβάνοντας σταθερά την πρώτη θέση στην τοποθέτηση αποφοίτων Salesforce στην ελληνική αγορά. Με επικεφαλής τον καθηγητή Γιώργο Δουκίδη, το πρόγραμμα στοχεύει στην προετοιμασία των φοιτητών για τη μελλοντική αγορά εργασίας, παρέχοντάς τους ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ενισχύοντας παράλληλα τη σχέση μεταξύ της ακαδημαϊκής και επιχειρηματικής κοινότητας. Οι πιστοποιημένοι στις τεχνολογίες Salesforce φοιτητές του ΟΠΑ εργάζονται ως εξειδικευμένοι σύμβουλοι CRM σε εταιρείες όπως η Accenture, η Aqurance, η Motor Oil και η PwC. Περισσότεροι από 140 προπτυχιακοί και πάνω από 100 μεταπτυχιακοί φοιτητές αναμένεται να εκπαιδευτούν στο Trailhead το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024, στοχεύοντας στην προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων στην Ελλάδα και συμβάλλοντας στην ανάδειξη της χώρας σε κόμβο ταλέντων τεχνολογίας για ολόκληρη την περιοχή EMEA.

Γνωρίζετε ότι…

  • Πριν από σχεδόν 25 χρόνια η Salesforce υιοθέτησε το μοντέλο 1-1-1 για φιλανθρωπικές ενέργειες. Η εταιρεία δεσμεύει το 1% του μετοχικού της κεφαλαίου, το 1% του χρόνου των εργαζομένων της και το 1% των προϊόντων της για να προσφέρει. Μέχρι στιγμής, η Salesforce έχει δώσει $658 εκ. σε επιχορηγήσεις σε μη κερδοσκοπικά ιδρύματα και ΜΚΟ. Οι εργαζόμενοι της Salesforce έχουν πραγματοποιήσει πάνω από 8 εκατομμύρια ώρες εθελοντικής εργασίας. Υπάρχουν 54.000 μη κερδοσκοπικά ιδρύματα και ΜΚΟ που λειτουργούν δωρεάν στο Salesforce! Άλλες 18.000 εταιρείες έχουν εμπνευστεί από αυτό και έχουν υιοθετήσει το φιλανθρωπικό μοντέλο 1-1-1 μέσω του κινήματος Pledge 1%. Η Salesforce αναγνωρίστηκε ως μία από τις πλέον ηθικές εταιρείες του κόσμου από το Ινστιτούτο Ethisphere για 14η χρονιά.΄
  • Τhe Salesforce Economy: Fueled by AI-powered Cloud Solutions – IDC Report Η Οικονομία Salesforce, με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης, θα δημιουργήσει 11,6 εκατ. θέσεις εργασίας και 2,02 εκατ. δολάρια σε επιχειρηματικά έσοδα μεταξύ 2022 και 2028: Καθώς η Τεχνητή Νοημοσύνη θα μεταμορφώσει τα πάντα τα επόμενα χρόνια, υπάρχουν ορισμένες λύσεις που θα οδηγήσουν σε σημαντική οικονομική ανάπτυξη. Υπάρχουν ήδη εφαρμογές CRM που χρησιμοποιούν μια «πρώιμη» ΤΝ. Η ενδυνάμωση αυτών των εφαρμογών με παραγωγική ΤΝ θα πολλαπλασιάσει τα οφέλη λειτουργικής αποδοτικότητας και τις εμπειρίες των πελατών. Η έκθεση IDC εκτιμά ότι η οικονομία της Salesforce η οποία τροφοδοτείται από λύσεις cloud με τεχνητή νοημοσύνη, συμπεριλαμβανομένων των εφαρμογών και των πλατφορμών, θα μπορούσε να δημιουργήσει οικονομικά οφέλη ύψους σχεδόν 950 δισεκατομμυρίων δολαρίων παγκοσμίως το 2028, με καθαρό κέρδος άνω των 2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων μεταξύ 2022 και 2028.

Σημαντικά στατιστικά στοιχεία της Salesforce

  • Περισσότεροι από 72.000 εργαζόμενοι παγκοσμίως
  • #1 CRM για 10 χρόνια (IDC)
  • Το #1 Best Place to Work σε 8 χώρες (μεταξύ των 5 καλύτερων σε πολλές άλλες)
  • Περισσότερο από το 50% των εργαζομένων στις ΗΠΑ είναι μέλη υποεκπροσωπούμενων ομάδων (γυναίκες, έγχρωμοι, Λατίνοι, αυτόχθονες, πολυφυλετικοί, ΛΟΑΤΚΙ+, άτομα με αναπηρίες και βετεράνοι)
  • 150.000+ πελάτες παγκοσμίως
  • Η τεχνολογία ΤΝ παρέχει περισσότερες από 200 δισ. προβλέψεις καθημερινά
  • Το Data Cloud επεξεργάζεται πάνω από 100 δισ. εγγραφές πελατών κατά μέσο όρο καθημερινά
  • 19 εκατ. Trailblazers
  • Πρόκειται να φυτευτούν 100 εκατ. δέντρα έως το 2030 σε συνεργασία με το 1T.org– 44 εκατ. δέντρα έχουν φυτευτεί μέχρι σήμερα
  • Έχουν δοθεί περισσότερα από μισό δισεκατομμύριο δολάρια σε επιχορηγήσεις, 58.000 μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί και σχολεία λειτουργούν στην πλατφόρμα Salesforce, 7,8 εκατ. ώρες εθελοντισμού
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!