Γ.Δ.
1539.48 0,00%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
0,00%
5.08
CENER
0,00%
9.58
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.19
EVR
0,00%
1.495
NOVAL
0,00%
2.3
OPTIMA
0,00%
12.94
TITC
0,00%
44.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
0,00%
1.884
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.74
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
0,00%
4.05
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7675
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.66
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.26
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
0,00%
5.68
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.94
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.415
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.52
ΔΑΑ
0,00%
8.098
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
0,00%
12.81
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.93
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.368
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.795
ΕΕΕ
0,00%
33.24
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
0,00%
2.21
ΕΛΛ
0,00%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.235
ΕΛΠΕ
0,00%
7.55
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.12
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
2.09
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.19
ΕΤΕ
0,00%
8.474
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.4
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.476
ΕΧΑΕ
0,00%
4.725
ΙΑΤΡ
0,00%
1.635
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.35
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.75
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.75
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.61
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.07
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.155
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.22
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
0,00%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.448
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.382
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.16
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.81
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
0,00%
0.793
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.25
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.07
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
0,00%
2.835
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
0,00%
21.5
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.84
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
0,00%
34.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
0,00%
0.778
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
0,00%
30.1
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.55
ΟΠΑΠ
0,00%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.782
ΟΤΕ
0,00%
14.95
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.2
ΠΑΙΡ
0,00%
1.04
ΠΑΠ
0,00%
2.49
ΠΕΙΡ
0,00%
4.365
ΠΕΡΦ
0,00%
5.43
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.46
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.224
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.675
ΣΑΡ
0,00%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.88
ΣΠΙ
0,00%
0.598
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.04
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.642
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
0,00%
3.975
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Online Φαρμακεία: Αύξηση 8% του τζίρου στο 9μηνο

Αύξηση του τζίρου κατά 8% και online πωλήσεις 217εκατ. ευρώ σημείωσαν τα online φαρμακεία τα τρία πρώτα τρίμηνα του έτους, σύμφωνα με στοιχεία της Convert Gropup, που δείχνουν επίσης ότι οι online παραγγελίες αυξήθηκαν κατά 4%.

Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου οι πωλήσεις των online φαρμακείων σημείωσαν σημαντική μείωση σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022. Καθοριστικός παράγοντας σε αυτό το φαινόμενο είναι η πρόσφατη εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας περί ανακοινώσεων μείωσης της τιμής (ιδίως σε προσφορές/εκπτώσεις/προωθητικές ενέργειες) στα ηλεκτρονικά καταστήματα, επηρεάζοντας φυσικά και τα online φαρμακεία.

Υπενθυμίζεται ότι στις αγορές από τα online φαρμακεία δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), καθότι η χώρα μας είναι η μόνη στην Ευρώπη που δεν έχει εναρμονιστεί με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/62/ΕΕ και τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 699/2014, ενώ δεν έχει εφαρμόσει ούτε την σχετική σύσταση του ΟΟΣΑ για τα online φαρμακεία, όπως καταγράφηκε σε έκθεση του Οργανισμού το 2017 για τις συνθήκες ανταγωνισμού του κλάδου. Μάλιστα, η ΚΥΑ της 20ης Απριλίου 2022 καθορίζει ότι στην χώρα μας απαγορεύεται να πωλούνται τα ΜΗΣΥΦΑ online, και μπορούν να διατίθεται μόνο στα φυσικά φαρμακεία.

Σύμφωνα με τα στοιχεία στο 9μηνιαίο report που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit διαπιστώνεται ότι στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών αναδεικνύονται οι εξής: +10% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας και +4% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, ενώ τα βρεφικά και παιδικά είδη γνώρισαν μια μείωση στις πωλήσεις κατά 2%. Μείωση στις πωλήσεις γνώρισαν ξανά και τα προϊόντα υγείας κατά 21%, καθώς προϊόντα που βρίσκονταν για καιρό στις υψηλότερες θέσεις ζήτησης (όπως οι μάσκες προστασίας και τα διαγνωστικά τεστ κορονοϊού) αποτελούν όλο και περισσότερο χαμηλή προτεραιότητα στα καλάθια του αγοραστικού κοινού.

Η συγκράτηση των εκπτώσεων στο online κανάλι συνεχίζεται και σε αυτή την περίοδο, σε ποσοστό 38% επί της Προτεινόμενης Λιανικής Τιμής από 43% που ήταν για στην αντίστοιχη περσινή περίοδο, φαινόμενο που οφείλεται στον συνεχώς αυξανόμενο πληθωρισμό και την ανάγκη για τη διατήρηση του περιθωρίου κέρδους.

Στα marketing κανάλια σε επίπεδο εννεαμήνου, οι διαφημίσεις Google εξακολουθούν να βρίσκονται στην πρώτη θέση επιφέροντας το 46% των συνολικών συναλλαγών και σημειώνοντας αύξηση 5 μονάδων συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Τα Οργανικά Αποτελέσματα βρίσκονται στα ίδια επίπεδα με 14%.  Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι οι Πλατφόρμες Σύγκρισης Τιμών γνώρισαν μια μείωση της τάξης του 4%, έχοντας ποσοστό 13% από 17% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Τέλος, σημειώνεται ότι οι καταναλωτές συνεχίζουν να δείχνουν την προτίμηση τους προς τις mobile & tablet συσκευές για την πραγματοποίηση των online αγορών τους με ένα ποσοστό 68% έναντι των συσκευών desktop & laptops (32%). Αναφορικά με την πραγματοποίηση των παραγγελιών, προτιμώνται οι πρωινές και μεσημεριανές ώρες (9:00-12:00 και 12:00-15:00), ενώ η Δευτέρα και η Τρίτη αποτελούν τις πιο δημοφιλείς ημέρες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!