THEPOWERGAME
Ο κλάδος των online σούπερ μάρκετ γνώρισε μεγάλη άνθηση κατά τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2023, με τους καταναλωτές να συνεχίζουν να επιλέγουν τα online καταστήματα για τις ανάγκες τους, δίνοντας ώθηση στην ανάπτυξη του τζίρου τους.
Σύμφωνα με στοιχεία της Convert Group, τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2023 η αύξηση του τζίρου των online σούπερ μάρκετ ήταν 15% και άγγιξε τα 220 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται Q-Commerce, παίκτες με δικές τους αποθήκες, όπως eFood Market, Pop Market, Rabbit & Wolt Market, αλλά και παίκτες που συνεργάζονται με τοπικά καταστήματα grocery, όπως το Box και το Instashop, που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά. Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη ευρήματα περιλαμβάνονται στο 9μηνιαίο report που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των data & analytics για το Ηλ. Εμπόριο προϊόντων, μέσω της πλατφόρμας της, eRetail Audit.
Όπως σημειώνεται στην ανάλυση των στοιχείων, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών ήταν: +30% σε προϊόντα για κατοικίδια, +18% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +14% σε ποτά και αναψυκτικά, +14% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +11% σε φρέσκα τρόφιμα, +10% σε βρεφικά είδη, +9% σε είδη αρτοποιίας, +8% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία online αγορών κατά 12%.
Τέλος, παρατηρείται ότι η Δευτέρα αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τα online ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται τη συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται και η Παρασκευή, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό 16,3%.