THEPOWERGAME
Η καταστολή που ξεκίνησε το Netflix για την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης πιθανόν να αύξησε τους συνδρομητές κατά περίπου 6 εκατομμύρια το τρίτο τρίμηνο και ο πρωτοπόρος του streaming αναμένεται να θέσει τις βάσεις για αυξήσεις των τιμών όταν ανακοινώσει τα κέρδη την Τετάρτη.
Ο μόνος κερδοφόρος μεγάλος streamer, το Netflix αντιστάθηκε στο να αυξήσει τις τιμές όπως οι αντίπαλοί του, όπως η Walt Disney, αυξάνοντας τις τιμές σε πακέτο χωρίς διαφημίσεις φέτος και, αντίθετα, περιόρισε την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης εκτός νοικοκυριών για να αξιοποιήσει τα περισσότερα από 100 εκατομμύρια θεατές που χρησιμοποιούν την υπηρεσία του χωρίς να είναι συνδρομητές.
«Το Netflix μοιάζει πλέον με επιχείρηση κοινής ωφέλειας σε πολλές αγορές», ανέφεραν οι αναλυτές της Bernstein. «Η πρόκλησή του να χαρακτηρίζεται ως εταιρεία κοινής ωφέλειας είναι το πώς μια επιχείρηση που ωριμάζει συνεχίζει να αναπτύσσεται», πρόσθεσε.
Θα μπορούσε να αυξήσει τις τιμές μετά το τέλος της απεργίας των ηθοποιών του Χόλιγουντ, ανέφερε δημοσίευμα των μέσων ενημέρωσης νωρίτερα τον Οκτώβριο.
Πέντε μήνες μετά την προκήρυξη απεργίας που βύθισε το Χόλιγουντ σε αναταραχή, η Συντεχνία Συγγραφέων της Αμερικής (WGA) ενέκρινε την περασμένη εβδομάδα μια νέα σύμβαση με τα μεγάλα στούντιο.
Το Netflix, ωστόσο, άντεξε την απεργία χάρη στη μεγαλύτερη διεθνή παρουσία του και την ισχυρή λίστα περιεχομένου του.
Το Netflix ετοιμάζει αυξήσεις για επιλογές χωρίς διαφημίσεις
Μετά από ένα αργό ξεκίνημα για το διαφημιστικό πρόγραμμα που ξεκίνησε πέρυσι, οι αναλυτές δήλωσαν ότι αναμένουν ότι το Netflix θα αυξήσει τις τιμές για επιλογές χωρίς διαφημίσεις τους επόμενους μήνες για να ωθήσει περισσότερους συνδρομητές στην άλλη βαθμίδα, όπου οι διαφημίσεις βοηθούν να αποφέρουν περισσότερα έσοδα ανά χρήστη.
Μέχρι στιγμής, οι περισσότεροι θεατές που εγγράφονται στο Netflix μετά την καταστολή του κωδικού πρόσβασης έχουν επιλέξει τα πακέτα χωρίς διαφημίσεις, δήλωσαν οι αναλυτές. Το κανονικό πακέτο του με διαφημίσεις κοστίζει 6,99 δολάρια το μήνα, ενώ τα πακέτα χωρίς διαφημίσεις ξεκινούν από 15,49 δολάρια.
«Χρησιμοποιώντας αυτές τις τακτικές, το Netflix πιθανότατα θα διπλασιάσει την τηλεθέαση που υποστηρίζεται από διαφημίσεις το επόμενο έτος», δήλωσε ο αναλυτής της Insider Intelligence Ross Benes. Αναμένει ότι το Netflix θα προβάλλει περισσότερες διαφημίσεις στους χρήστες με την πάροδο του χρόνου, φτάνοντας τους ανταγωνιστές.
Η διαφημιστική κατηγορία αναμένεται να αποφέρει έσοδα περίπου 188,1 εκατ. δολαρίων στο τρίτο τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο, με προσθήκες συνδρομητών 2,8 εκατ. σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Visible Alpha.
Συνολικά, η Wall Street αναμένει ότι ο streamer θα σημειώσει τις ισχυρότερες τριμηνιαίες προσθήκες συνδρομητών του φέτος, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG.
Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου πιθανότατα αυξήθηκαν κατά 7,7% στα 8,54 δισ. δολάρια, η ταχύτερη αύξηση των τελευταίων πέντε τριμήνων, χάρη στο ισχυρό πρόγραμμα που περιλάμβανε τις τελευταίες σεζόν των σειρών «Sex Education» και «Virgin River».