Γ.Δ.
1403.87 -0,96%
ACAG
+3,74%
5.55
BOCHGR
-2,41%
4.46
CENER
-2,75%
8.5
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-1,98%
8.89
NOVAL
0,00%
2.4
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,43%
35.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,70%
1.42
ΑΒΕ
+5,09%
0.475
ΑΔΜΗΕ
-0,63%
2.385
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
+4,60%
3.75
ΑΛΦΑ
-1,71%
1.579
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,62%
9.69
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.58
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
+8,67%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,87%
2.16
ΑΤΤΙΚΑ
+0,95%
2.12
ΒΙΟ
-0,75%
5.32
ΒΙΟΚΑ
+1,48%
1.71
ΒΙΟΣΚ
-1,97%
1.49
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,34%
17.5
ΔΑΑ
+0,03%
7.902
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-2,43%
12.05
ΔΟΜΙΚ
+0,67%
3
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,00%
0.302
ΕΒΡΟΦ
+1,05%
1.45
ΕΕΕ
-1,49%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-1,14%
1.562
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,18%
1.704
ΕΛΠΕ
-1,16%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-2,91%
2
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.906
ΕΛΧΑ
-2,68%
1.74
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,68%
1.17
ΕΤΕ
-1,44%
7.102
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-1,72%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,08%
1.97
ΕΧΑΕ
-0,57%
4.33
ΙΑΤΡ
+0,67%
1.495
ΙΚΤΙΝ
-3,88%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+2,00%
1.785
ΙΝΚΑΤ
+0,42%
4.805
ΙΝΛΙΦ
+0,46%
4.39
ΙΝΛΟΤ
-0,43%
0.921
ΙΝΤΕΚ
-1,20%
5.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+1,45%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,37%
2.73
ΚΑΡΕΛ
-1,73%
340
ΚΕΚΡ
-3,15%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,34%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,34%
1.086
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.69
ΚΡΙ
-2,37%
14.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,21%
0.94
ΛΑΒΙ
0,00%
0.79
ΛΑΜΔΑ
+1,94%
7.34
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
+2,42%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-2,77%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-4,90%
3.2
ΜΙΝ
-0,92%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,11%
19.58
ΜΟΝΤΑ
+4,74%
3.76
ΜΟΤΟ
-1,96%
2.5
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,06%
24.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,60%
33
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+0,69%
0.874
ΞΥΛΚ
0,00%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-2,62%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,84%
2.35
ΟΠΑΠ
+0,33%
15.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.798
ΟΤΕ
+0,81%
14.89
ΟΤΟΕΛ
-2,62%
10.42
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
-1,25%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,02%
3.684
ΠΕΡΦ
-1,93%
5.59
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
+0,89%
3.99
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
+9,77%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,67%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.65
ΣΑΡ
-3,69%
10.44
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.34
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.92
ΣΠΙ
-1,08%
0.55
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.77
ΤΖΚΑ
-1,73%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,97%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
-0,80%
3.715
ΧΑΙΔΕ
-0,84%
0.59

Cinobo: Η ελληνική απάντηση στο Netflix πάει Ευρώπη

Έτοιμο για διεθνή επέκταση, με στόχο να κάνει το ποιοτικό σινεμά προσβάσιμο σε όλους και στο εξωτερικό, δηλώνει το Cinobo, η πρώτη συνδρομητική streaming πλατφόρμα σε Ελλάδα και Κύπρο. Έχοντας κερδίσει, μέσα σε μόλις 3,5 χρόνια από τη δημιουργία της, τον τίτλο του «ελληνικού Netflix» και σίγουρα την ψήφο του απαιτητικού σινεφίλ κοινού, η startup ετοιμάζεται πλέον να διεθνοποιήσει τη δραστηριότητά της, στοχεύοντας μάλιστα σε νέα χρηματοδότηση για μεγαλύτερα κεφάλαια, που θα τροφοδοτήσουν την εκτός συνόρων ανάπτυξη.

Η έντονη κινητικότητα της ελληνικής startup δεν διέφυγε της προσοχής του δραστήριου Ελληνοκύπριου επιχειρηματία sir Στέλιου Χατζηιωάννου, με το Cinobo να κατακτά πρόσφατα το πρώτο βραβείο στον διαγωνισμό «Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece», που απευθύνεται σε νέους επιχειρηματίες. Μια βράβευση που ανοίγει νέους δρόμους στην εταιρεία, τόσο εντός Ελλάδος, όσο και στην κυπριακή αλλά και την ευρωπαϊκή αγορά.

Το Cinobo αποτελεί επιχειρηματικό τέκνο της Δάφνης Μπεχτσή, η οποία -έχοντας οικογενειακή παράδοση στην ενασχόληση με τον κινηματογράφο- οραματίστηκε, εν μέσω πανδημικής κρίσης, μια ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα έφερνε στους fans του ποιοτικού σινεμά art ταινίες απ’ όλο τον κόσμο, σε μια περίοδο μάλιστα που οι κινηματογράφοι ήταν κλειστοί.

Το αρχικό όραμα έγινε σήμερα μια εταιρεία η οποία κατάφερε να γίνει συνώνυμο του ποιοτικού κινηματογράφου στην Ελλάδα, κερδίζοντας τον τίτλο του «ελληνικού Netflix», αν και, όπως διορθώνει η κυρία Μπεχτσή «είμαστε λίγο διαφορετικοί από το Netflix, καθώς επιλέγουμε προσεκτικά και έχουμε την πλήρη επιμέλεια των ταινιών που ανεβάζουμε για τον κόσμο, έπειτα από πολλή αναζήτηση και ψάξιμο».

4.100.000 ώρες streaming

Η ψήφος εμπιστοσύνης του δύσκολου και απαιτητικού σινεφίλ κοινού έχει φέρει στην πλατφόρμα του Cinobo περισσότερους από 200.000 μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως από Ελλάδα και Κύπρο, πάνω από 4.100.000 ώρες streaming και τουλάχιστον 110.000 downloads της εφαρμογής Cinobo app.

«Ξεκινήσαμε με αποστολή να κάνουμε προσβάσιμο το καλό σινεμά σε όλους, κάτι που έως τότε δεν συνέβαινε, καθώς οι καλές ταινίες μετά τα Φεστιβάλ και τη μικρή περίοδο που -ίσως- θα τις έβρισκε κανείς σε μια αίθουσα, εξαφανίζονταν για πάντα. Ήμασταν μια ομάδα δύο ατόμων και τώρα έχουμε φτάσει στα 19. Έχουμε γίνει κάτι περισσότερο από μια απλή υπηρεσία. Είμαστε ένα brand που αγαπά ο κόσμος, με μια ισχυρή κοινότητα, με την αφοσίωση του κοινού να είναι εντυπωσιακή», λέει, μιλώντας στο powergame.gr, η δημιουργός και CEO του Cinobo, Δάφνη Μπεχτσή.

Σύμφωνα με την ίδια, οι συνδρομητές του Cinobo βλέπουν το περιεχόμενό του -το οποίο ήταν διαθέσιμο σε ελάχιστες πόλεις πριν από τη δημιουργία της πλατφόρμας- από σχεδόν 800 περιοχές σε όλη την Ελλάδα. «Ο αρχικός μας κατάλογος ήταν 300 ταινίες και πλέον είναι κοντά στις 1.000. Και φυσικά η ίδια η δυναμική των ταινιών έχει αλλάξει, μπορούμε πια και φέρνουμε ολοκαίνουργια φιλμ, βραβευμένα στα μεγάλα φεστιβάλ», σχολιάζει η founder και CEO του Cinobo.

Νέα χρηματοδότηση και διεθνής επέκταση

Με την εταιρεία να πετυχαίνει για το 2022 τζίρο άνω του 1,7 εκατ. ευρώ και τον πήχη των εκτιμήσεων για το 2023 να τοποθετείται πολύ υψηλότερα, το Cinobo σήμερα μεγαλώνει και ετοιμάζεται για τον πρώτο γύρο χρηματοδότησης. «Η εταιρεία αρχικά χρηματοδοτήθηκε από 12 angel investors που πίστεψαν στο όραμά μου και στην ομάδα. Έκτοτε το Cinobo μεγαλώνει οργανικά, επανεπενδύοντας συνεχώς τα κέρδη του στην ανάπτυξή του. Επόμενος στόχος είναι η εξασφάλιση νέας χρηματοδότησης και πρώτου γύρου, έπειτα του αρχικού κεφαλαίου, για μεγαλύτερα κεφάλαια και επέκταση σε διεθνείς αγορές», σημειώνει η κυρία Μπεχτσή.

Όσον αφορά τα επόμενα πλάνα της εταιρείας, απαντά: «Επόμενος στόχος μας είναι να πάμε το Cinobo και στο εξωτερικό. Μία τέτοια πλατφόρμα λείπει πραγματικά από πάρα πολλές χώρες και είμαστε σίγουροι πως το περιεχόμενο που παρέχουμε αφορά και το κοινό εκτός Ελλάδας».

Η ελληνική απάντηση στο Netflix

«Πώς ανταγωνίζεται μια ελληνική εταιρεία mainstream πολυεθνικούς κολοσσούς όπως το Netflix;», ρωτήσαμε την κυρία Μπεχτσή. «Είναι ένα πραγματικό challenge το να αντεπεξέλθουμε στον έντονο ανταγωνισμό, από εταιρείες-γίγαντες, που διεκδικούν με όλα τα μέσα την προσοχή των θεατών και με δυσανάλογους πόρους, που σχεδόν ποτέ δεν αντλούνται από το streaming, αλλά και από το ίντερνετ, την τηλεφωνία ή και μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ», απάντησε η ίδια, σχολιάζοντας τη δυσκολία του εγχειρήματος.

Αναφερόμενη δε στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της πλατφόρμας, σημείωσε: «Κάνουμε κάτι διαφορετικό και καταφέρνουμε να καλύψουμε τις ανάγκες των κινηματογραφόφιλων με τρόπο που οι άλλες πλατφόρμες δεν καλύπτουν εξολοκλήρου ή και καθόλου. Μια τυχαία επιλογή ταινιών δεν συγκρίνεται με κάποιον τρόπο με αυτό που προσφέρουμε στον συνδρομητή, ούτε με τα έξτρα οφέλη που του δίνουμε. Μεταξύ άλλων, η επιλογή εκατοντάδων ταινιών, η επιμελημένη παρουσίασή τους, η ανανέωση, οι αποκλειστικότητες, οι νέες κυκλοφορίες, οι δυνατότητες του κοινού να διαδρά μέσα στην πλατφόρμα, είναι πλεονεκτήματα που δεν καλύπτει καμία δωρεάν πλατφόρμα, είτε είναι πειρατική, είτε κολοσσός, είτε κρατική».

Στην ερώτησή μας τι να περιμένουμε από το Cinobo τα επόμενα χρόνια, η δημιουργός του μας απαντά: «Στη θεωρία, sky is the limit. Κάθε εβδομάδα προκύπτουν νέες ιδέες, μπαίνουν νέες σκέψεις στον χάρτη, αλλά το βασικό μας μονοπάτι είναι με βάση την Ελλάδα και φροντίζουμε πάντα να μην κάνουμε καμία έκπτωση, τόσο στην επιλογή και την ποιότητα των ταινιών, όσο και στον τρόπο που τις παρουσιάζουμε».

Η πλατφόρμα που αγαπά το καλό σινεμά

Η πλατφόρμα ταινιών Cinobo.com είναι η πρώτη ελληνική sVOD (subscription video on demand) υπηρεσία στην Ελλάδα και στην Κύπρο και μία από τις ελάχιστες στην Ευρώπη που απευθύνεται στους λάτρεις του σινεμά και δίνει στο κοινό τη δυνατότητα πρόσβασης, ανά πάσα στιγμή, σε επιλεγμένες σινεφίλ ταινίες, βραβευμένες από μεγάλα διεθνή φεστιβάλ.

Μέσα σε μόλις 9 μήνες από το άνοιγμά του το Cinobo είχε ξεπεράσει τον στόχο του πρώτου χρόνου λειτουργίας του για 10.000 συνδρομητές, ενώ πριν γίνει ενός έτους λάνσαρε εφαρμογές σε όλες τις Android και iOS κινητές συσκευές.

Η πλατφόρμα εγκαινίασε ήδη από τον δεύτερο χρόνο λειτουργίας το τμήμα διανομής και ξεκίνησε έτσι να αποκτά δικαιώματα για να προβάλλει ταινίες και εκτός της πλατφόρμας, όπως σε σινεμά, events και άλλα κανάλια. Επίσης, εγκαινίασε τo Cinobo Pass, με το οποίο κάθε συνδρομητής του Cinobo μπαίνει δωρεάν σε προβολές στα σινεμά κάθε εβδομάδα, ενώ μπήκε και στο μητρώο του Elevate Greece.

Κομβικό σημείο ήταν το λανσάρισμα του νέου interface της πλατφόρμας με νέες λειτουργίες (δημιουργία προφίλ χρήστη/ δυνατότητα βαθμολόγησης της ταινίας/ προσθήκης κριτικής/ δημιουργία λιστών) και την έναρξη προγραμματισμού των ταινιών για τρία σινεμά στην Αθήνα.

Το Cinobo έχει ήδη συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, ιδρύοντας το SNFCC Members Film Club x Cinobo. Παράλληλα, έχει συνεργαστεί με άλλες ευρωπαϊκές streaming πλατφόρμες από τη Σουηδία, τη Νορβηγία, τη Λιθουανία, την Ολλανδία, τη Βουλγαρία και τη Δανία, την Ισπανία, την Πορτογαλία και την Ιταλία μέσα από 2 projects υπό την αιγίδα του Creative Europe Media, με αποστολή και στόχο την ενίσχυση της προβολής και της διάδοσης του ευρωπαϊκού κινηματογράφου.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!