THEPOWERGAME
Μια νέα αλλαγή στο πρώην Twitter (νυν X) ανακοίνωσε ο Έλον Μασκ. Όπως ανέφερε ο ιδιοκτήτης του «Χ» σε ανάρτησή του την Παρασκευή (18/8), οι χρήστες δεν θα έχουν τη δυνατότητα να μπλοκάρουν σχόλια από ανεπιθύμητους λογαριασμούς.
Εφόσον η δήλωση του Μασκ επιβεβαιωθεί στην πράξη, καταργείται ένα βασικό χαρακτηριστικό ασφαλείας που χαρακτηρίζει το Twitter. Σύμφωνα με τον Έλον Μασκ, το μπλοκάρισμα θα είναι διαθέσιμο μόνο για τα άμεσα μηνύματα, γνωστοποιώντας παράλληλα ότι η υπηρεσία «mute» δεν αλλάζει.
«Το μπλοκάρισμα πρόκειται να αφαιρεθεί ως “χαρακτηριστικό”, εκτός από τα DMs» έγραψε ο Μασκ και πρόσθεσε: «Δεν έχει κανένα νόημα», απαντώντας με αυτόν τον τρόπο σε ανάρτηση που έγινε στον λογαριασμό Tesla Owners Silicon Valley και η οποία έγραφε: «Υπάρχει ποτέ λόγος να μπλοκάρετε ή να κάνετε σίγαση σε κάποιον;». Όπως μετέδωσε το CNBC, η ομάδα διαχείρισης του συγκεκριμένου λογαριασμού προωθεί την εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων, στην οποία ο Έλον Μασκ είναι διευθύνων σύμβουλος (CEO).
Is there ever a reason to block vs mute someone?
Give your reasons.
— Tesla Owners Silicon Valley (@teslaownersSV) August 18, 2023
Σημειώνεται ότι ο Έλον Μασκ, όπως συνηθίζει, δεν αιτιολόγησε τη συγκεκριμένη απόφαση για κατάργηση της δυνατότητας χρηστών να μπλοκάρουν άλλους λογαριασμούς στο Χ (πρώην Twitter) ούτε έδωσε χρονοδιάγραμμα για το πότε θα καταργηθεί.
Τι είναι και πώς λειτουργεί το μπλοκάρισμα στο Twitter
Το μπλοκάρισμα επιτρέπει στους χρήστες να διασφαλίζουν ότι το ανεπιθύμητο -για εκείνους- περιέχομενο δεν θα εμφανίζεται στο timeline τους ακόμα και ως απάντηση σε αναρτήσεις τους.
Αντίθετα η λειτουργία σίγασης απλώς εμποδίζει τον εκάστοτε χρήστη να βλέπει τυχόν ανεπιθύμητες απαντήσεις, ωστόσο δεν τις εξαλείφει από το timeline των άλλων χρηστών. Στην περίπτωση ενός αποκλεισμένου χρήστη, δεν έχει πρόσβαση στο timeline του χρήστη που τον μπλόκαρε -κάτι που δεν συμβαίνει στη λειτουργία της σίγασης.
Η λειτουργία του μπλοκαρίσματος χρησιμοποιείται αρκετές φορές από χρήστες ώστε να αποφεύγουν τις διαφημίσεις από συγκεκριμένες εταιρείες ή/και από συγκεκριμένους διαφημιστές στην πλατφόρμα Χ (πρώην Twitter).
Πρόκειται για μία ακόμη αμφιλεγόμενη αλλαγή, από τις πολλές που συνέβησαν μετά την εξαγορά του Twitter από τον Έλον Μασκ, το 2022, έναντι 44 δισ. δολαρίων. Μεταξύ αυτών ήταν οι απολύσεις εργαζομένων, η επαναφορά λογαριασμών που είχαν απαγορευτεί και το όριο ανάγνωσης στο Twitter.