THEPOWERGAME
Η διευθύνουσα σύμβουλος της X Λίντα Γιακαρίνο δήλωσε στο CNBC την Πέμπτη ότι η απόφαση της εταιρείας να απαλλαγεί από την επωνυμία Twitter αντικατοπτρίζει το όραμα του ιδιοκτήτη Ελον Μασκ για την εφαρμογή.
«Ο Ελον μιλάει για το X, την εφαρμογή για τα πάντα, εδώ και πολύ καιρό», δήλωσε η Λίντα Γιακαρίνο σε συνέντευξή της στο CNBC. «Ακόμα και όταν ανακοινώσαμε ότι έμπαινα στην εταιρεία, έμπαινα στην εταιρεία για να συνεργαστώ με τον Ελον για να μετατρέψουμε το Twitter σε X, την εφαρμογή για τα πάντα».
Η Γιακαρίνο, η οποία ξεκίνησε τη δουλειά του τον Ιούνιο, δήλωσε ότι ο Μασκ εργάζεται προς αυτή την κατεύθυνση από τότε που αγόρασε το Twitter στα τέλη του περασμένου έτους.
«Σκεφτείτε τι έχει συμβεί μετά την εξαγορά», είπε. «Εμπειρίες και εξέλιξη σε βίντεο και άρθρα μεγάλης διάρκειας, εγγραφή στους αγαπημένους σας δημιουργούς, οι οποίοι τώρα κερδίζουν πραγματικά τα προς το ζην από την πλατφόρμα. Βλέπετε βίντεο και σύντομα θα μπορείτε να κάνετε κλήσεις μέσω video chat χωρίς να χρειάζεται να δώσετε τον αριθμό τηλεφώνου σας σε κανέναν στην πλατφόρμα».
Ο Γιακαρίνο υπογράμμισε επίσης τα σχέδια της εταιρείας να επιτρέψει πληρωμές μεταξύ των χρηστών και των φίλων και δημιουργών.
«Το rebrand αντιπροσώπευε πραγματικά μια απελευθέρωση από το Twitter», δήλωσε. «Μια απελευθέρωση που μας επέτρεψε να εξελιχθούμε πέρα από μια κληρονομημένη νοοτροπία και σκέψη. Και να επαναπροσδιορίσουμε τον τρόπο με τον οποίο ο καθένας, ο καθένας στο Spaces που ακούει, ο καθένας που παρακολουθεί σε όλο τον κόσμο. Θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο μαζευόμαστε, τον τρόπο με τον οποίο διασκεδάζουμε, τον τρόπο με τον οποίο συναλλασσόμαστε, όλα σε μια πλατφόρμα».
Ο Eisen πίεσε τον Γιακαρίνο σχετικά με τη δύναμη της μάρκας Twitter και τη συνέκρινε με την Johnson & Johnson που άλλαξε το όνομα του Band-Aid.
«Εάν παραμείνετε στο Twitter ή παραμείνετε σε όποιο προηγούμενο εμπορικό σήμα σας, η αλλαγή τείνει να είναι μόνο σταδιακή. Και βαθμολογείσαι από μια κάρτα αναφοράς κληρονομιάς», δήλωσε η Γιακαρίνο. «Και στο X σκεφτόμαστε τι είναι δυνατό. Όχι τη σταδιακή αλλαγή του τι δεν μπορεί να γίνει».
Πρόσθεσε ότι οι πρόσφατες αλλαγές στα προϊόντα και οι βελτιώσεις στις υποδομές «απαντούν στο ερώτημα γιατί να γίνει rebrand;».
Ο Γιακαρίνο έχει «αυτονομία» υπό τον Μάσκ
Η Γιακαρίνο δήλωσε ότι έχει «αυτονομία» υπό τον Μάσκ, προσθέτοντας ότι οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να είναι άνετα να επιστρέψουν στην πλατφόρμα.
«Οι ρόλοι μου και του Έλον είναι πολύ ξεκάθαροι», είπε.
Η Γιακαρίνο επισήμανε την ανάρτηση, με την οποία ανακοινώθηκε η πρόσληψή της, όπου ο Μασκ υπογράμμισε τον συνεχή έλεγχό του στον σχεδιασμό των προϊόντων και τη νέα τεχνολογία.
«Ο Έλον εργάζεται για την επιτάχυνση του rebrand και εργάζεται για το μέλλον», δήλωσε η Γιακαρίνο. «Και εγώ είμαι υπεύθυνη για τα υπόλοιπα. Τη διαχείριση της εταιρείας, από τις συνεργασίες μέχρι τα νομικά, τις πωλήσεις και τα οικονομικά».
Τα ερωτήματα είχαν στροβιλιστεί σχετικά με την ικανότητα του Γιακαρίνο να λειτουργήσει υπό τον Μασκ, δεδομένου του εκτεταμένου ελέγχου του στην εταιρεία και σε άλλες επιχειρήσεις του, συμπεριλαμβανομένης της Tesla και SpaceX.
Η Γιακαρίνο, πρώην επικεφαλής παγκόσμιας διαφήμισης στη μητρική εταιρεία του CNBC, NBCUniversal, τόνισε επίσης την προσπάθεια του X να βελτιώσει την εμπειρία των διαφημιζόμενων, αφού οι μάρκες έφυγαν από την πλατφόρμα μετά την εξαγορά του Twitter από τον Μασκ.
Η ρητορική μίσους και το δυνητικά παράνομο περιεχόμενο πολλαπλασιάστηκαν τις ημέρες και τις εβδομάδες αφότου ο Μασκ ανέλαβε τον έλεγχο της πλατφόρμας, όπως ανέφεραν προηγουμένως το CNBC και το NBC News. Οι μάρκες δεν ήταν πρόθυμες να διακινδυνεύσουν να εμφανιστούν οι διαφημίσεις τους δίπλα σε σχετικό περιεχόμενο, οδηγώντας σε μαζική έξοδο των δολαρίων των διαφημιστών.
Η Γιακαρίνο δήλωσε ότι η ομάδα εμπιστοσύνης και ασφάλειας της X είναι «υγιέστερη» από ό,τι ήταν όταν ήταν εισηγμένη στο χρηματιστήριο. «Μπορεί να μην συμφωνείτε» με όλες τις αναρτήσεις, πρόσθεσε η Γιακαρίνο.
Η ηθική τεχνητή νοημοσύνη
Το Twitter διέλυσε ουσιαστικά την ομάδα ηθικής τεχνητής νοημοσύνης του τον Νοέμβριο και απέλυσε όλα τα μέλη της εκτός από ένα, μαζί με το 15% του τμήματος εμπιστοσύνης και ασφάλειας. Η απόφαση σταμάτησε το έργο της ομάδας ηθικής τεχνητής νοημοσύνης για την «παρακολούθηση αλγοριθμικής ενίσχυσης» ή την παρακολούθηση εκλογών και πολιτικών κομμάτων για να διαπιστωθεί εάν «το περιεχόμενο ενισχύεται με τρόπο που δεν θα έπρεπε», δήλωσε ο Rumman Chowdhury, πρώην επικεφαλής της ομάδας, στο CNBC τον Μάιο.
Η Γιακαρίνο αντιμετωπίζει μια δύσκολη μάχη για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των διαφημιστών. Ο Μασκ έχει υποστηρίξει ότι η δέσμευση των χρηστών φτάνει συνεχώς σε νέα υψηλά επίπεδα, αλλά η εταιρεία δεν έχει παράσχει ακόμη συγκεκριμένα στοιχεία για να υποστηρίξει αυτούς τους ισχυρισμούς. Coca-Cola, Visa και άλλες μάρκες επέστρεψαν στη διαφήμιση υπό την ηγεσία της, δήλωσε η Γιακαρίνο, ως αποτέλεσμα της άμεσης συνεργασίας της με τα στελέχη μάρκετινγκ και επικοινωνίας.
Οι μάρκες είναι πλέον «προστατευμένες από τον κίνδυνο να βρίσκονται δίπλα» σε δυνητικά τοξικό περιεχόμενο, δήλωσε η Yaccarino. Πρόσθεσε ότι αν το περιεχόμενο είναι «νόμιμο αλλά απαίσιο» είναι δύσκολο να αφαιρεθεί από την πλατφόρμα, αλλά ότι οι νέοι έλεγχοι περιεχομένου της εταιρείας θα μειώσουν τον κίνδυνο για τους διαφημιζόμενους.
Ο Γιακαρίνο δήλωσε ότι ο αριθμός των εργαζομένων έχει σταθεροποιηθεί στους 1.500 υπαλλήλους, από 8.000 που ήταν πριν από την εξαγορά. Οι απολύσεις, οι οποίες έγιναν πριν από τη θητεία της, ήταν μια «πολύ αναγκαία άσκηση πειθαρχίας στο κόστος», πρόσθεσε.