THEPOWERGAME
Η κινεζική JD.com Inc, η δεύτερη μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της χώρας, μπαίνει στην κούρσα της τεχνητής νοημοσύνης. Πιο συγκεκριμένα,η JD.com παρουσίασε ένα μεγάλο γλωσσικό μοντέλο για επιχειρηματική χρήση, ενώνοντας τους εγχώριους ομολόγους της, συμπεριλαμβανομένης της Alibaba Group Holding Ltd., στον αγώνα για την ανάπτυξη αναδυόμενων εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης, όπως το ChatGPT της OpenAI.
«Θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε το μοντέλο μας για να δημιουργήσουμε αξία για τις επιχειρήσεις»
Η JD.com θα αναπτύξει πρώτα την υπηρεσία, που ονομάζεται ChatRhino, για δική της χρήση σε τομείς όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα logistics και το μάρκετινγκ. Η εταιρεία θα επεκτείνει την προσφορά σε εταιρικούς πελάτες ξεκινώντας από το πρώτο εξάμηνο του 2024, σύμφωνα με τον Cao Peng, πρόεδρο της JD.com.
«Θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε το μοντέλο μας για να δημιουργήσουμε αξία για τις επιχειρήσεις. Δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης μόνο για κουβέντα και ζωγραφική», δήλωσε ο Cao κατά τη διάρκεια της ετήσιας τεχνολογικής συνόδου κορυφής της εταιρείας στο Πεκίνο.