Γ.Δ.
1403.87 -0,96%
ACAG
+3,74%
5.55
BOCHGR
-2,41%
4.46
CENER
-2,75%
8.5
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-1,98%
8.89
NOVAL
0,00%
2.4
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,43%
35.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,70%
1.42
ΑΒΕ
+5,09%
0.475
ΑΔΜΗΕ
-0,63%
2.385
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
+4,60%
3.75
ΑΛΦΑ
-1,71%
1.579
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,62%
9.69
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.58
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
+8,67%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,87%
2.16
ΑΤΤΙΚΑ
+0,95%
2.12
ΒΙΟ
-0,75%
5.32
ΒΙΟΚΑ
+1,48%
1.71
ΒΙΟΣΚ
-1,97%
1.49
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,34%
17.5
ΔΑΑ
+0,03%
7.902
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-2,43%
12.05
ΔΟΜΙΚ
+0,67%
3
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,00%
0.302
ΕΒΡΟΦ
+1,05%
1.45
ΕΕΕ
-1,49%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-1,14%
1.562
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,18%
1.704
ΕΛΠΕ
-1,16%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-2,91%
2
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.906
ΕΛΧΑ
-2,68%
1.74
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,68%
1.17
ΕΤΕ
-1,44%
7.102
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-1,72%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,08%
1.97
ΕΧΑΕ
-0,57%
4.33
ΙΑΤΡ
+0,67%
1.495
ΙΚΤΙΝ
-3,88%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+2,00%
1.785
ΙΝΚΑΤ
+0,42%
4.805
ΙΝΛΙΦ
+0,46%
4.39
ΙΝΛΟΤ
-0,43%
0.921
ΙΝΤΕΚ
-1,20%
5.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+1,45%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,37%
2.73
ΚΑΡΕΛ
-1,73%
340
ΚΕΚΡ
-3,15%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,34%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,34%
1.086
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.69
ΚΡΙ
-2,37%
14.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,21%
0.94
ΛΑΒΙ
0,00%
0.79
ΛΑΜΔΑ
+1,94%
7.34
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
+2,42%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-2,77%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-4,90%
3.2
ΜΙΝ
-0,92%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,11%
19.58
ΜΟΝΤΑ
+4,74%
3.76
ΜΟΤΟ
-1,96%
2.5
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,06%
24.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,60%
33
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+0,69%
0.874
ΞΥΛΚ
0,00%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-2,62%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,84%
2.35
ΟΠΑΠ
+0,33%
15.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.798
ΟΤΕ
+0,81%
14.89
ΟΤΟΕΛ
-2,62%
10.42
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
-1,25%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,02%
3.684
ΠΕΡΦ
-1,93%
5.59
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
+0,89%
3.99
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
+9,77%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,67%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.65
ΣΑΡ
-3,69%
10.44
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.34
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.92
ΣΠΙ
-1,08%
0.55
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.77
ΤΖΚΑ
-1,73%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,97%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
-0,80%
3.715
ΧΑΙΔΕ
-0,84%
0.59

Kaspersky: Τα ενδιαφέροντα των παιδιών στο διαδίκτυο το 2022

Tα ενδιαφέροντα των παιδιών με τις περισσότερες προβολές μεταξύ Μαΐου 2022 και Απριλίου 2023 αποκάλυψε νέα έρευνα της Kaspersky. Το Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir και το MSA previously My Story Animated έγιναν τα πιο δημοφιλή κινούμενα σχέδια που παρακολουθήθηκαν στο διαδίκτυο. Το τραγούδι με τις περισσότερες αναζητήσεις μεταξύ των παιδιών στο YouTube ήταν το «Baby Shark», ενώ οι πιο δημοφιλείς gaming bloggers ήταν οι Aphmau, Dream και Technoblade.

Τα παιδιά στις μέρες μας πιάνουν ηλεκτρονικές συσκευές στα χέρια τους από μικρή ηλικία και αρχίζουν από νωρίς να περιηγούνται στον κυβερνοχώρο. Εκεί, μπορούν να εξερευνήσουν τον κόσμο, να κάνουν φίλους, να παίξουν παιχνίδια και να μάθουν. Η Kaspersky εξέτασε τις διαδικτυακές αναζητήσεις των παιδιών για να καταλάβει τι τα ενθουσίασε και ποια ήταν τα ενδιαφέροντά τους τον περασμένο χρόνο. Η νέα ανάλυση βασίζεται σε ανώνυμα δεδομένα – αναζητήσεις στο διαδίκτυο, οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές Android και οι κατηγορίες ιστότοπων που ζητήθηκαν – που παρέχονται εθελοντικά από χρήστες του Kaspersky Safe Kids.

Κατά τη διάρκεια του διαστήματος Μάιος 2022 – Απρίλιος 2023, οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές στο Android περιλάμβαναν το YouTube (33%), το TikTok (18%) και το WhatsApp (18%). Το Roblox κατέλαβε την τέταρτη θέση (7%). Στα Windows, οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές ήταν το Google Chrome (46%), το Microsoft Edge (13%) και η αγαπημένη εφαρμογή επικοινωνίας των παιδιών, το Discord (10%).

Όσο για το YouTube, τα παιδιά έψαχναν κυρίως για κανάλια και bloggers που ανεβάζουν ψυχαγωγικό περιεχόμενο, προκλήσεις ή κανάλια lifestyle (19%), για παράδειγμα. Τα κινούμενα σχέδια, οι τηλεοπτικές εκπομπές και τα anime (17%) ήταν το επόμενο πιο δημοφιλές θέμα. Την τρίτη θέση κατέλαβαν μουσικοί ερμηνευτές (15,7%). Οι game bloggers αντιπροσώπευαν το 15,5% των αναζητήσεων και το περιεχόμενο gaming το 10%.

Οι MrBeast και SSSniperWolf ήταν πρώτοι στις τάσεις μεταξύ των bloggers και των καναλιών.

Μεταξύ των κινουμένων σχεδίων (46%), τα παιδιά έψαχναν συχνότερα για το Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir σεζόν 5, και το MSA previously My Story Animated. Οι Chainsaw Man, Demon Slayer και One Piece βρέθηκαν στην κορυφή των αναζητήσεων για anime (16%). Και οι πιο αγαπημένες ταινίες μεταξύ των παιδιών ήταν το Super Mario Bros. Movie, Black Panther: Wakanda Forever, Rock Dog 3: Battle the Beat.

Το «Baby Shark» ήταν το τραγούδι με τη μεγαλύτερη ζήτηση μεταξύ των παιδιών. Όσον αφορά τις μουσικές προτιμήσεις, ηγέτες ήταν τα κορεάτικα pop συγκροτήματα BLACKPINK και BTS, η ραπ, και ο Πορτορικανός καλλιτέχνης Bad Bunny.

Οι Aphmau, Dream και Technoblade ήταν οι κορυφαίες τάσεις αναζήτησης για gaming bloggers κατά αριθμό αιτημάτων στη διάρκεια της περιόδου αναφοράς. Τα αγαπημένα παιχνίδια των παιδιών εκτός από το Roblox και το Minecraft ήταν τα Brawl Stars, Fortnite, Genshin Impact και Stumble Guys.

Άλλες δημοφιλείς τάσεις περιλαμβάνουν αναζητήσεις που σχετίζονται με το Gacha Life. Αυτό περιλαμβάνει βίντεο από το παιχνίδι, TikTok, μίνι ταινίες και άλλα.

Όσον αφορά τα memes, τον τελευταίο χρόνο τα «beluga», «skibidi bop», «gigachad» και «countryhumans» ήταν τα πιο δημοφιλή μεταξύ των παιδιών. Τα βίντεο ASMR ήταν επίσης πολύ δημοφιλή, με τους ήχους “Asmr eating” και “Αsmr makeup” να είναι οι ήχοι που αναζητήθηκαν περισσότερο.

Όσον αφορά τις αναζητήσεις των παιδιών στην Ελλάδα, το Youtube ήταν η Android εφαρμογή με το υψηλότερο ποσοστό χρήσης (31,60%), με το TikTok (23,39%) και το Instagram (15,21%) να ακολουθούν. Παράλληλα, το Microsoft Chrome αποτέλεσε την Windows εφαρμογή που χρησιμοποιήθηκε περισσότερο (42,19%), ενώ το Microsoft Edge βρέθηκε στη δεύτερη θέση (10,72%) και το Firefox στην τρίτη (9,72%). Οι κατηγορίες αναζήτησης στις Android εφαρμογές αφορούσαν κυρίως την αλληλεπίδραση και την επικοινωνία με άλλους χρήστες (32,11%) και την αναζήτηση μουσικής, βίντεο και λογισμικού (30,96%), ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε η αναζήτηση περιεχομένου για ενήλικες (9,70%). Αντίστοιχη είναι η εικόνα αναφορικά με τις αναζητήσεις στις εφαρμογές Windows, με την πρώτη θέση να αφορά αναζήτηση λογισμικού και οπτικοακουστικού υλικού (43,65%), η δεύτερη υπηρεσίες επικοινωνίας (31,38%), ενώ στην τρίτη θέση βρίσκονται και πάλι οι αναζητήσεις που αφορούν περιεχόμενο ενηλίκων (6,00%).

«Η περσινή χρονιά ήταν πλούσια σε εκδηλώσεις που είχαν απήχηση στο παιδικό κοινό. Εκτός από τα θέματα Evergreen που είναι σταθερά δημοφιλή ανάμεσα στα παιδιά, υπήρχε ένας μεγάλος αριθμός «εποχιακών» ιστοριών που συνδέονται με τις νέες κυκλοφορίες ταινιών κινουμένων σχεδίων. Ταυτόχρονα, όλες αυτές οι τάσεις είναι εξίσου σημαντικές και ενδιαφέρουσες για τα παιδιά, πράγμα που σημαίνει ότι οι γονείς μπορούν επίσης να συμμετάσχουν και να ρίξουν μια πιο προσεκτική ματιά στις τρέχουσες τάσεις για να δημιουργήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τα παιδιά τους. Σε αυτό, μια αξιόπιστη λύση γονικού ελέγχου μπορεί να είναι μια εξαιρετική βοήθεια για τους γονείς τόσο γιατί κρατάει τα παιδιά ασφαλή στο διαδίκτυο, όσο και γιατί μπορεί να τους δείξει και τα ενδιαφέροντά τους», σχολιάζει η Anna Larkina, ειδικός στην ανάλυση περιεχομένου ιστού στην Kaspersky.

Για να διασφαλιστεί ότι τα παιδιά θα έχουν μια θετική διαδικτυακή εμπειρία, η Kaspersky συνιστά στους γονείς τα ακόλουθα:

  • Συμμετέχετε στις διαδικτυακές δραστηριότητες των παιδιών σας από μικρή ηλικία, έτσι ώστε αυτός να είναι ο καθιερωμένος κανόνας και στη συνέχεια να μπορείτε να τα καθοδηγείτε σχετικά με πρακτικές ασφάλειας στο διαδίκτυο.
  • Εξετάστε το ενδεχόμενο λήψης εφαρμογών γονικού ελέγχου και συζήτησης αυτού του θέματος με το παιδί σας για να εξηγήσετε πώς λειτουργούν τέτοιες εφαρμογές και γιατί χρειάζονται για να παραμείνουν ασφαλείς στο διαδίκτυο.
  • Κάντε τις συνομιλίες για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο πιο ευχάριστες και ενδιαφέρουσες συζητώντας το θέμα με το παιδί σας μέσω παιχνιδιών και άλλων διασκεδαστικών μορφών.
  • Αφιερώστε περισσότερο χρόνο στην επικοινωνία με τα παιδιά σας σχετικά με τα μέτρα ασφαλείας στο διαδίκτυο. Προσπαθήστε να δώσετε προσοχή στις δικές σας συνήθειες. Χρησιμοποιείτε το smartphone σας όταν τρώτε ή συνομιλείτε; Δείτε αν υπάρχουν μοτίβα των παιδιών σας που μιμούνται τις συνήθειες σας; Αντιδρούν με διαφορετικό τρόπο όταν αφήνετε το τηλέφωνό σας μακριά;
  • Ζητήστε από το παιδί σας να μην συμφωνήσει με καμία ρύθμιση απορρήτου από μόνο του και να ζητήσει τη βοήθειά σας. Οι ενήλικες θα πρέπει να αποκτήσουν τη συνήθεια να διαβάζουν όλες τις συμφωνίες απορρήτου.
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!