THEPOWERGAME
Το ποσό των 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων θα δαπανήσει το Netflix μέσα στην επόμενη τετραετία για την παραγωγή περιεχομένου στη Νότια Κορέα. Ο CEO της εταιρείας, Τεντ Σαράντος, έκανε την ανακοίνωση έπειτα από συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο της Νότιας Κορέας, Γιουν Σουκ-Γιολ ,στην Ουάσινγκτον.
Ο Γιουν πραγματοποιεί επίσημη επίσκεψη στις ΗΠΑ, όπου αναμένεται να συναντηθεί με τον Αμερικανό πρόεδρο, Τζο Μπάιντεν, την Τετάρτη.
Υπενθυμίζεται πως το Netflix έκανε μεγάλη επιτυχία με νοτιοκορεατικές παραγωγές, όπως το ιδιαίτερα δημοφιλές Squid Game.
Ο Σαράντος ανέφερε πως τα χρήματα θα δαπανηθούν για τη δημιουργία ταινιών και τηλεοπτικών εκπομπών στην τέταρτη μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας. Όπως χαρακτηριστικά είπε: «Λάβαμε την απόφαση γιατί έχουμε μεγάλη εμπιστοσύνη ότι η κορεατική δημιουργική βιομηχανία θα συνεχίσει να λέει σπουδαίες ιστορίες».
Το 2021 το Squid Game έγινε η πιο δημοφιλής σειρά όλων των εποχών του Netflix, καθώς την παρακολούθησαν 111 εκατομμύρια χρήστες τις πρώτες 28 ημέρες μετά την πρεμιέρα.
Φέτος το νοτιοκορεάτικο ριάλιτι Physical 100 έγινε η πιο δημοφιλής μη αγγλόφωνη εκπομπή της πλατφόρμας παγκοσμίως.
Το Netflix, το οποίο δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 190 χώρες, αντιμετωπίζει τώρα αυξημένο ανταγωνισμό από ανταγωνιστές, όπως η Amazon, το HBO και η Disney. Έχει μειώσει τις τιμές σε δεκάδες χώρες σε όλο τον κόσμο, σε μια προσπάθεια να προσελκύσει περισσότερους συνδρομητές. Την περασμένη εβδομάδα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε έξτρα χρέωση για όσους θέλουν να μοιράζονται λογαριασμούς με άτομα εκτός του νοικοκυριού τους.