Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Hop: Μετά τη Θεσσαλονίκη, ηλεκτρικά πατίνια σε Πάτρα και Αθήνα

Ουσιαστικές λύσεις για εύκολες και άμεσες μετακινήσεις σε πόλεις στην Ελλάδα συνεχίζει να δίνει η πλατφόρμα Hop. Μετά τη Θεσσαλονίκη η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα διαμοιραζόμενης μετακίνησης στην Ευρώπη, επεκτείνει τη δραστηριότητά της σε Πάτρα και Αθήνα.

Η Hop ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2019 και ήρθε στην Ελλάδα τον Μάρτιο, με πρώτη στάση τη Θεσσαλονίκη, τη  πολιτιστική πρωτεύουσα της Ελλάδας, φέρνοντας τα ηλεκτρικά πατίνια.

Βασικοί της στόχοι είναι οι εύκολες αστικές μετακινήσεις, φιλικές προς το περιβάλλον, με έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη.

Ο Γεώργιος Καρράς, Διευθύνων Σύμβουλος της Hop Greece Technology, δήλωσε: «Στον τέταρτο χρόνο λειτουργίας μας, προσπαθούμε να γίνουμε η πιο ισχυρή και βιώσιμη εταιρεία micro-mobility στην Ευρώπη, επεκτείνοντας τις δραστηριότητές μας σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις».

Ηλεκτρικά πατίνια υψηλών προδιαγραφών σε 20 πόλεις μέσα σε 4 χρόνια

Η Ελλάδα έχει γίνει ο νέος προορισμός της Hop, η οποία έχει επεκταθεί σε 3 διαφορετικές χώρες και περισσότερες από 20 πόλεις μέσα σε 4 χρόνια. Οι λύσεις της στοχεύουν στη διατήρηση της καινοτομίας και τη μείωση των εκπομπών ρύπων που προκαλούν οι μεταφορές στο περιβάλλον.

Προσφέροντας κοινόχρηστα ηλεκτρικά πατίνια υψηλών προδιαγραφών για να συμβάλει ώστε οι πόλεις που είναι προσανατολισμένες στο αυτοκίνητο να γίνουν και πάλι προσανατολισμένες στον άνθρωπο, η εταιρεία, ως η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη πλατφόρμα micromobility στην Ευρώπη, παρείχε στους χρήστες στη Θεσσαλονίκη κοινόχρηστα ηλεκτρικά οχήματα που ξεχωρίζουν με την υψηλή τεχνολογία τους καθώς και την υψηλή οδηγική ασφάλεια και απόδοση.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα της Οικονομικής Επιτροπής των Ηνωμένων Εθνών για την Ευρώπη για τον Μάρτιο του 2022, στην Ελλάδα πωλήθηκαν 50.000 ιδιωτικά σκούτερ. Η έκθεση σημειώνει επίσης ότι δεν υπάρχει κανένας σημαντικός πάροχος κοινόχρηστης κινητικότητας στη χώρα.

Micro-mobility, η απάντηση στις εύκολες μετακινήσεις στην πόλη

Τα στοιχεία του TomTom Traffic Index δείχνουν ότι η Αθήνα κατέχει την 25η θέση στην παγκόσμια κατάταξη κυκλοφοριακής συμφόρησης, ενώ στη Θεσσαλονίκη, ο χρόνος που δαπανάται ανά 10 χιλιόμετρα είναι 20 λεπτά, ο οποίος έχει αυξηθεί επιπλέον 20 δευτερόλεπτα το 2021.

Ο Γεώργιος Καρράς υπογράμμισε ότι το micro-mobility αποτελεί ανάγκη για όλες τις πόλεις, ανεξαρτήτως μεγέθους.

Αναφέροντας ότι παρέχουν 24 ώρες το 24ωρο αδιάλειπτες υπηρεσίες με βάση το όραμα τη δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος και μια πολιτική προσανατολισμένη στη λύση, ο κ. Καρράς επεσήμανε ότι πολλές χώρες δεν έχουν ακόμη εξοικειωθεί με το micro-mobility ή έχουν περιορισμένη πρόσβαση.

Και πρόσθεσε: «Ωστόσο, πάνω από το 60% των μετακινήσεων με οχήματα στην πόλη πραγματοποιούνται για αποστάσεις 5 χιλιομέτρων ή λιγότερο. Αυτό αποκαλύπτει ότι οι μικρές, ελαφριές, κοινές και ασφαλείς λύσεις micro-mobility είναι απαραίτητες».

Την ώρα που ο κόσμος μιλά για τη μετάβαση από τα ορυκτά καύσιμα στην ηλεκτροκίνηση όσον αφορά τις μεταφορές, οι φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις micro-mobility ξεχωρίζουν μεταξύ των βιώσιμων επιλογών μεταφοράς.

Επιδιώκοντας να συμβάλουν στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και τη μετάβαση στον ηλεκτρικό μετασχηματισμό των μεταφορών, η Hop στοχεύει να διευκολύνει τις αστικές μεταφορές και να βελτιώσει την ποιότητα ζωής στις πόλεις, κάνοντας τα βιώσιμα και προσβάσιμα σκούτερ της ευρέως διαδεδομένα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!