THEPOWERGAME
Με σειρά πολύτιμων συμπερασμάτων για το μέλλον και την ηγετική επικράτηση των γυναικών σε αυτό, ολοκληρώθηκε η ημερίδα της Smartpress «Τhe Future is Female» με τίτλο Women in Digital, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας 2021.
Η ιδρύτρια της Focus Bari, Ξένια Κούρτογλου,που δραστηριοποιείται τα 30 τελευταία χρόνια στην έρευνα αγοράς, επιχείρησε να αποκωδικοποιήσει το «μέλλον» όπως αποτυπώνονται στα τελευταία στοιχεία της Focus on Tech Life.
Το 93% των Ελληνίδων 16-74 χρόνων είναι χρήστριες internet, επιβεβαιώνοντας επάξια τον τίτλο των «digital citizens», με τις μεγάλες ηλικίες και όλες τις περιοχές της χώρας να αποτελούν ενεργά «μέλη του διαδικτυακού τοπίου».
Το 93% των Ελληνίδων 16-74 χρόνων είναι χρήστριες internet φέροντας επάξια τον τίτλο των «digital citizens»
Καταρρίπτοντας τους έμφυλους διαχωρισμούς
- Οι Ελληνίδες έχουν πρόσβαση στο internet τόσο από το κινητό τους, όσο και από laptop, desktop, tablet αντίστοιχα με τους άντρες.
- Χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για μια πλειάδα χρήσεων που συμπεριλαμβάνουν επικοινωνία μέσω email, αναζήτηση πληροφοριών, social, αλλά και το e-banking, συναλλαγές με το Δημόσιο, e-commerce, webinars και τηλεργασία.
- Οι επτά στις δέκα Ελληνίδες είναι πλέον τακτικές χρήστριες του e-commerce, αγοράζουν μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών online, δαπανούν κατά μέσο όρο 735 ευρώ ανά εξάμηνο σε online αγορές, ενώ χρησιμοποιούν και ποικιλία τρόπων στις online πληρωμές τους.
- Οκτώ στις δέκα Ελληνίδες έχουν τουλάχιστον ένα προφίλ στα social, με τα βασικά δίκτυα να μοιράζονται την δημοτικότητά τους στις διαφορετικές ηλικιακές ομάδες.