THEPOWERGAME
Βαρύ πρόστιμο επιβλήθηκε στη Meta Platforms Inc. ύψους 390 εκατομμυρίων ευρώ (414 εκατομμύρια δολάρια) από τον κύριο επόπτη προστασίας προσωπικών δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα δεδομένα των χρηστών για εξατομικευμένες διαφημίσεις στις μονάδες της στο Facebook και στο Instagram και δόθηκε τελεσίγραφο για την εισαγωγή των υπηρεσιών της σύμφωνα με το δίκαιο της ΕΕ.
Οι αρμόδιες ευρωπαϊκές αρχές διαπίστωσαν ότι μέσα από ειδικές ρυθμίσεις, οι χρήστες των εν λόγω μέσων κοινωνικής δικτύωσης γίνονταν υποχρεωτικά αποδέκτες προσωποποιημένων διαφημίσεων. Συγκεκριμένα, η ΕΕ αποφάνθηκε ότι το Facebook και το Instagram παραβιάζουν τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς καθώς απαιτούν από τους χρήστες να αποδεχτούν τις προσωποποιημένες διαφημίσεις όταν εγγράφονται στις υπηρεσίες των κοινωνικών δικτύων.
Η Meta έχει τρεις μήνες για να διασφαλίσει ότι η επεξεργασία τέτοιων πληροφοριών συμμορφώνεται με τους κανόνες της ΕΕ, ανέφερε σε δήλωσή της την Τετάρτη η ιρλανδική Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων. Ως εκ τούτου, το πρόστιμο που επιβλήθηκε από την ΕΕ στη Meta είναι πιθανό να αναγκάσει τη Meta να προχωρήσει σε κοστοβόρες αλλαγές όσον αφορά τις διαφημίσεις στο Facebook και στο Instagram.
Πάντως, νωρίτερα σήμερα, η Meta ανέφερε ότι δεν υπάρχει ρυθμιστική σαφήνεια όσον αφορά τη νομική βάση στην οποία πρέπει να στηριχτούν οι εταιρείες για κάποιες διαφημίσεις και ότι διαφωνεί έντονα με την απόφαση.