Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Viral το ηλεκτρονικό εμπόριο στα social media το 2023

Μία νέα μόδα για το 2023, που ξεκινά από την Κίνα φαίνεται πως θα είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο στα social media. Το TikTok, το YouTube και το Amazon είναι μεταξύ των εταιρειών που διαθέτουν λειτουργίες που συνδυάζουν τη δημοσίευση περιεχομένου και τις αγορές στο διαδίκτυο.

Οι χρήστες απολαμβάνουν την αλληλεπίδραση με τις αγαπημένες τους διασημότητες και τους λεγόμενους influencers, αλλά ο απώτερος στόχος είναι τα κλικ και η αγορά.

Το TikTok, που ανήκει στην ByteDance, εισήγαγε την ιδέα στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Βρετανία αντιγράφοντας την επιτυχία της κινεζικής ανάλογης εφαρμογής «Douyin». Η Douyin επέτρεψε την πώληση αγαθών αξίας 119 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021. Η Amazon αποκάλυψε πρόσφατα τη δική της εκδοχή, με την ονομασία Inspire. Το OnlyFans, μια υπηρεσία βίντεο γνωστή για το σεξουαλικό της περιεχόμενο, επιτρέπει επίσης στους δημιουργούς να πουλούν εξατομικευμένα εμπορεύματα σε συνδρομητές.

Online αγορά © Pixabay
Online αγορά © Pixabay

Τα έσοδα από τις διαδικτυακές αγορές στοχεύουν στο να συμβάλουν στην αντιστάθμιση των συρρικνωμένων εσόδων του παραδοσιακού μάρκετινγκ. Οι διαφημιστικές δαπάνες των ΗΠΑ στα social media, οι οποίες αυξάνονταν περίπου κατά 30% σε ετήσια βάση, αναμένεται να επιβραδυνθούν σε περίπου 12% κατά μέσο όρο τα επόμενα τρία χρόνια, για να φτάσουν τα 114 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025, σύμφωνα με στοιχεία της Statista, τα οποία επικαλείται το πρακτορείο Reuters. Αντίθετα, η εταιρεία συμβούλων McKinsey προβλέπει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω social media στις ΗΠΑ θα αυξηθεί κατά 20% στο ίδιο διάστημα, στα 80 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως.

Οι εταιρείες θέλουν να προσελκύσουν και να κρατήσουν τους αγοραστές στο διαδίκτυο. Άλλωστε, με τους πελάτες να μπορούν να μαθαίνουν περισσότερες λεπτομέρειες για τα προϊόντα από διαδραστικά live streaming στα social media, θα μειωθούν οι επιστροφές προϊόντων, μια δαπανηρή πτυχή του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ωστόσο, πολλά προϊόντα μπορεί να μην ταιριάξουν στα social media, όσο κάποια άλλα. Τα καλλυντικά αναμένονται να τα πάνε καλύτερα από ότι, πχ. τα ηλεκτρονικά είδη. Ένα άλλο ζήτημα που προκύπτει είναθι αυτό των πιθανών πρόσθετων χρεώσεων σε influencers και λιανοπωλητές.

Το διαδίκτυο όμως παραμένει ισχυρό. Στο TikTok, για παράδειγμα, ένα δίωρο event βοήθησε μια μικρή μάρκα ομορφιάς να σημειώσει πωλήσεις αξίας μιας εβδομάδας στο κορυφαίο κατάστημά της. Τέτοιες ιστορίες είναι αυτές που δίνουν ελπίδες σε μικρά brands κάνοντας το ηλεκτρονικό εμπόριο viral στα δυτικά social media.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!