Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Viral το ηλεκτρονικό εμπόριο στα social media το 2023

Μία νέα μόδα για το 2023, που ξεκινά από την Κίνα φαίνεται πως θα είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο στα social media. Το TikTok, το YouTube και το Amazon είναι μεταξύ των εταιρειών που διαθέτουν λειτουργίες που συνδυάζουν τη δημοσίευση περιεχομένου και τις αγορές στο διαδίκτυο.

Οι χρήστες απολαμβάνουν την αλληλεπίδραση με τις αγαπημένες τους διασημότητες και τους λεγόμενους influencers, αλλά ο απώτερος στόχος είναι τα κλικ και η αγορά.

Το TikTok, που ανήκει στην ByteDance, εισήγαγε την ιδέα στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Βρετανία αντιγράφοντας την επιτυχία της κινεζικής ανάλογης εφαρμογής «Douyin». Η Douyin επέτρεψε την πώληση αγαθών αξίας 119 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021. Η Amazon αποκάλυψε πρόσφατα τη δική της εκδοχή, με την ονομασία Inspire. Το OnlyFans, μια υπηρεσία βίντεο γνωστή για το σεξουαλικό της περιεχόμενο, επιτρέπει επίσης στους δημιουργούς να πουλούν εξατομικευμένα εμπορεύματα σε συνδρομητές.

Online αγορά © Pixabay
Online αγορά © Pixabay

Τα έσοδα από τις διαδικτυακές αγορές στοχεύουν στο να συμβάλουν στην αντιστάθμιση των συρρικνωμένων εσόδων του παραδοσιακού μάρκετινγκ. Οι διαφημιστικές δαπάνες των ΗΠΑ στα social media, οι οποίες αυξάνονταν περίπου κατά 30% σε ετήσια βάση, αναμένεται να επιβραδυνθούν σε περίπου 12% κατά μέσο όρο τα επόμενα τρία χρόνια, για να φτάσουν τα 114 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025, σύμφωνα με στοιχεία της Statista, τα οποία επικαλείται το πρακτορείο Reuters. Αντίθετα, η εταιρεία συμβούλων McKinsey προβλέπει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω social media στις ΗΠΑ θα αυξηθεί κατά 20% στο ίδιο διάστημα, στα 80 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως.

Οι εταιρείες θέλουν να προσελκύσουν και να κρατήσουν τους αγοραστές στο διαδίκτυο. Άλλωστε, με τους πελάτες να μπορούν να μαθαίνουν περισσότερες λεπτομέρειες για τα προϊόντα από διαδραστικά live streaming στα social media, θα μειωθούν οι επιστροφές προϊόντων, μια δαπανηρή πτυχή του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ωστόσο, πολλά προϊόντα μπορεί να μην ταιριάξουν στα social media, όσο κάποια άλλα. Τα καλλυντικά αναμένονται να τα πάνε καλύτερα από ότι, πχ. τα ηλεκτρονικά είδη. Ένα άλλο ζήτημα που προκύπτει είναθι αυτό των πιθανών πρόσθετων χρεώσεων σε influencers και λιανοπωλητές.

Το διαδίκτυο όμως παραμένει ισχυρό. Στο TikTok, για παράδειγμα, ένα δίωρο event βοήθησε μια μικρή μάρκα ομορφιάς να σημειώσει πωλήσεις αξίας μιας εβδομάδας στο κορυφαίο κατάστημά της. Τέτοιες ιστορίες είναι αυτές που δίνουν ελπίδες σε μικρά brands κάνοντας το ηλεκτρονικό εμπόριο viral στα δυτικά social media.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!