Γ.Δ.
1534.45 -0,33%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
-1,57%
5
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,49%
8.15
EVR
-1,34%
1.475
NOVAL
+0,87%
2.32
OPTIMA
+0,31%
12.98
TITC
+1,24%
45.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-1,80%
1.85
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
+0,55%
2.755
ΑΚΡΙΤ
-1,29%
0.765
ΑΛΜΥ
+4,81%
4.245
ΑΛΦΑ
-1,73%
1.737
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,19%
11
ΑΣΚΟ
-0,91%
3.27
ΑΣΤΑΚ
-0,83%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,77%
0.772
ΑΤΤΙΚΑ
-0,46%
2.16
ΒΙΟ
+0,88%
5.73
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
-0,63%
1.57
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,77%
2.3
ΓΕΒΚΑ
+1,06%
1.43
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,51%
18.8
ΔΑΑ
+2,86%
8.33
ΔΑΙΟΣ
+6,40%
3.66
ΔΕΗ
+0,47%
12.87
ΔΟΜΙΚ
+0,68%
2.95
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,17%
0.36
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.795
ΕΕΕ
-0,72%
33
ΕΚΤΕΡ
+0,46%
1.758
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,34%
2.265
ΕΛΠΕ
-0,26%
7.53
ΕΛΣΤΡ
+5,66%
2.24
ΕΛΤΟΝ
-0,32%
1.85
ΕΛΧΑ
+1,20%
2.115
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,68%
1.21
ΕΤΕ
-1,53%
8.344
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
-2,83%
2.406
ΕΧΑΕ
+1,90%
4.815
ΙΑΤΡ
+3,06%
1.685
ΙΚΤΙΝ
+0,29%
0.351
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,26%
4.81
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,87%
4.57
ΙΝΛΟΤ
+0,93%
1.08
ΙΝΤΕΚ
-0,50%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-1,73%
1.135
ΙΝΤΚΑ
+2,48%
3.3
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
0,00%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,67%
0.451
ΚΟΥΑΛ
+0,14%
1.384
ΚΟΥΕΣ
+0,16%
6.17
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
+1,13%
0.802
ΛΑΜΔΑ
-1,39%
7.1
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+5,60%
0.264
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
-1,63%
3.02
ΜΑΘΙΟ
-0,99%
0.6
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-2,61%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-0,53%
2.82
ΜΙΝ
-5,63%
0.486
ΜΟΗ
-0,74%
21.34
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,18%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,46%
25.96
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
34.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-1,40%
28.1
ΟΛΠ
+2,16%
30.75
ΟΛΥΜΠ
+1,57%
2.59
ΟΠΑΠ
+1,13%
16.16
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,64%
0.777
ΟΤΕ
-0,07%
14.94
ΟΤΟΕΛ
+0,18%
11.22
ΠΑΙΡ
+6,25%
1.105
ΠΑΠ
+1,61%
2.53
ΠΕΙΡ
-1,28%
4.309
ΠΕΡΦ
-0,55%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.155
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
+0,16%
1.226
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,10%
6.25
ΠΡΟΦ
+1,32%
5.37
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.675
ΣΑΡ
0,00%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,02%
5.82
ΣΠΙ
+3,68%
0.62
ΣΠΥΡ
-8,61%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
+4,92%
1.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,24%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,64%
7.75
ΦΡΙΓΟ
-2,11%
0.186
ΦΡΛΚ
-0,63%
3.95
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Viral το ηλεκτρονικό εμπόριο στα social media το 2023

Μία νέα μόδα για το 2023, που ξεκινά από την Κίνα φαίνεται πως θα είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο στα social media. Το TikTok, το YouTube και το Amazon είναι μεταξύ των εταιρειών που διαθέτουν λειτουργίες που συνδυάζουν τη δημοσίευση περιεχομένου και τις αγορές στο διαδίκτυο.

Οι χρήστες απολαμβάνουν την αλληλεπίδραση με τις αγαπημένες τους διασημότητες και τους λεγόμενους influencers, αλλά ο απώτερος στόχος είναι τα κλικ και η αγορά.

Το TikTok, που ανήκει στην ByteDance, εισήγαγε την ιδέα στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Βρετανία αντιγράφοντας την επιτυχία της κινεζικής ανάλογης εφαρμογής «Douyin». Η Douyin επέτρεψε την πώληση αγαθών αξίας 119 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021. Η Amazon αποκάλυψε πρόσφατα τη δική της εκδοχή, με την ονομασία Inspire. Το OnlyFans, μια υπηρεσία βίντεο γνωστή για το σεξουαλικό της περιεχόμενο, επιτρέπει επίσης στους δημιουργούς να πουλούν εξατομικευμένα εμπορεύματα σε συνδρομητές.

Online αγορά © Pixabay
Online αγορά © Pixabay

Τα έσοδα από τις διαδικτυακές αγορές στοχεύουν στο να συμβάλουν στην αντιστάθμιση των συρρικνωμένων εσόδων του παραδοσιακού μάρκετινγκ. Οι διαφημιστικές δαπάνες των ΗΠΑ στα social media, οι οποίες αυξάνονταν περίπου κατά 30% σε ετήσια βάση, αναμένεται να επιβραδυνθούν σε περίπου 12% κατά μέσο όρο τα επόμενα τρία χρόνια, για να φτάσουν τα 114 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025, σύμφωνα με στοιχεία της Statista, τα οποία επικαλείται το πρακτορείο Reuters. Αντίθετα, η εταιρεία συμβούλων McKinsey προβλέπει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω social media στις ΗΠΑ θα αυξηθεί κατά 20% στο ίδιο διάστημα, στα 80 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως.

Οι εταιρείες θέλουν να προσελκύσουν και να κρατήσουν τους αγοραστές στο διαδίκτυο. Άλλωστε, με τους πελάτες να μπορούν να μαθαίνουν περισσότερες λεπτομέρειες για τα προϊόντα από διαδραστικά live streaming στα social media, θα μειωθούν οι επιστροφές προϊόντων, μια δαπανηρή πτυχή του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ωστόσο, πολλά προϊόντα μπορεί να μην ταιριάξουν στα social media, όσο κάποια άλλα. Τα καλλυντικά αναμένονται να τα πάνε καλύτερα από ότι, πχ. τα ηλεκτρονικά είδη. Ένα άλλο ζήτημα που προκύπτει είναθι αυτό των πιθανών πρόσθετων χρεώσεων σε influencers και λιανοπωλητές.

Το διαδίκτυο όμως παραμένει ισχυρό. Στο TikTok, για παράδειγμα, ένα δίωρο event βοήθησε μια μικρή μάρκα ομορφιάς να σημειώσει πωλήσεις αξίας μιας εβδομάδας στο κορυφαίο κατάστημά της. Τέτοιες ιστορίες είναι αυτές που δίνουν ελπίδες σε μικρά brands κάνοντας το ηλεκτρονικό εμπόριο viral στα δυτικά social media.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!