THEPOWERGAME
Αλλαγές έρχονται στη συνδρομητική πλατφόρμα Disney+, καθώς σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί ευθέως το Netflix, δίνει την επιλογή στους συνδρομητές να πληρώσουν το ακριβότερο πακέτο για να αποφύγουν τις διαφημίσεις.
Για τους συνδρομητές των ΗΠΑ λοιπόν από χθες Πέμπτη, το νέο πακέτο της Disney+ χωρίς διαφημίσεις είναι ακριβότερο κατά 3 δολάρια, καθώς πλέον κοστίζει 10.99 δολάρια ανά μήνα, ενώ η προσφορά Disney + Basic με διαφημίσεις, κοστίζει 7.99 δολάρια ανά μήνα.
Αυτή, έρχεται περίπου ένα μήνα μετά τo λανσάρισμα του νέο καθεστώτος του Netflix με διαφημίσεις (στα 6.99 δολάρια τον μήνα).
Η δημοφιλής streaming πλατφόρμα ανακοίνωσε για πρώτη φορά τη συνδρομή που υποστηρίζεται από διαφημίσεις τον περασμένο Μάρτιο, χαρακτηρίζοντάς το ως «θεμέλιο» του στόχου της εταιρείας να φτάσει τα 230 – 260 εκατομμύρια συνδρομητές μέχρι το οικονομικό έτος του 2024. Από τον Νοέμβριο, η Disney+ έχει 164.2 εκατ. συνδρομητές παγκοσμίως.
Παρά τη δημοτικότητά τους, οι streaming υπηρεσίες συμπεριλαμβανομένων των Netflix και HBO Max, έχουν απώλεια εσόδων. Οι εταιρείες ΜΜΕ ψάχνουν νέους τρόπους ώστε να προσελκύσουν συνδρομητές και έσοδα.
Το streaming της Disney έχασε 1.5 δισ. δολάρια μέσα στο τρίμηνο, σε σύγκριση με την απώλεια 630 εκατ. δολάρια το περυσινό τέταρτο τρίμηνο.
«Η ραγδαία ανάπτυξη του Disney+ μέσα σε μόλις τρία χρόνια από τότε που κυκλοφόρησε είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής μας απόφασης να επενδήσουμε στη δημιουργία απίστευτου περιεχομένου και τη διάδοση της υπηρεσίας σε παγκόσμιο επίπεδο», έγραφε πέρυσι σε επιστολή ο διευθύνων σύμβουλος της Disney, Μπομπ Τσάπεκ. «Αναμένουμε οι λειτουργικές ζημιές, που σχετίζονται άμεσα με τον καταναλωτή, να περιοριστούν στο μέλλον».