Γ.Δ.
1448.86 -0,25%
ACAG
-2,05%
5.72
BOCHGR
-0,44%
4.52
CENER
+2,09%
9.3
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+2,30%
8
NOVAL
+0,66%
2.3
OPTIMA
+1,75%
12.78
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,74%
1.52
ΑΒΕ
-2,45%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,38%
2.59
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,22%
1.576
ΑΝΔΡΟ
-1,25%
6.32
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
10.08
ΑΣΚΟ
-0,71%
2.81
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,19%
0.662
ΑΤΤΙΚΑ
+1,83%
2.23
ΒΙΟ
+1,14%
5.33
ΒΙΟΚΑ
+1,34%
1.89
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-0,72%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,21%
18.42
ΔΑΑ
-0,33%
7.974
ΔΑΙΟΣ
-1,68%
3.52
ΔΕΗ
+2,33%
11.87
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,65%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-1,99%
1.72
ΕΕΕ
+1,37%
32.62
ΕΚΤΕΡ
+4,00%
1.82
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,29%
2.23
ΕΛΛ
+2,07%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,65%
1.97
ΕΛΠΕ
-1,58%
7.185
ΕΛΣΤΡ
-2,88%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.195
ΕΤΕ
-3,16%
7.592
ΕΥΑΠΣ
+2,18%
3.28
ΕΥΔΑΠ
+1,03%
5.86
ΕΥΡΩΒ
-1,16%
2.224
ΕΧΑΕ
+1,12%
4.52
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.505
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+0,25%
1.98
ΙΝΚΑΤ
+1,24%
4.89
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,20%
1.02
ΙΝΤΕΚ
+0,68%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,25%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
2.84
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-8,11%
2.04
ΚΛΜ
-2,33%
1.465
ΚΟΡΔΕ
-0,70%
0.426
ΚΟΥΑΛ
+0,51%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-0,34%
5.84
ΚΡΙ
-2,61%
14.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+0,40%
0.994
ΛΑΒΙ
+3,12%
0.76
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
+1,90%
2.15
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
-0,53%
2.84
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
-1,95%
20.16
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,08%
25.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,66%
33.18
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,70%
0.808
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-0,45%
21.9
ΟΛΠ
+1,00%
30.35
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
-1,21%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,75%
0.812
ΟΤΕ
-0,88%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-0,97%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,95%
3.854
ΠΕΡΦ
+0,37%
5.41
ΠΕΤΡΟ
+0,49%
8.28
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-4,76%
14
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,34%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
+3,82%
6.8
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
+2,34%
1.75
ΣΑΡ
+1,49%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.9
ΣΠΙ
-3,08%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,15%
19.99
ΤΖΚΑ
+1,69%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-1,74%
0.226
ΦΡΛΚ
+0,95%
3.735
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Black Friday: Eπιτυχημένη η φετινή χρονιά – Ουρές στα e-shops

«Ουρές» σημειώθηκαν στα e-shops την περίοδο των προσφορών της Black Friday. Eιδικότερα, αύξηση τόσο σε επισκεψιμότητα όσο και στο Conversion Rate, που αποτελεί τον κρίσιμο δείκτη που δείχνει τη μετατροπή ενδιαφέροντος του καταναλωτή από επίσκεψη στην πλατφόρμα ενός e-shop σε πραγματοποίηση αγοράς, σημειώθηκε εφέτος στα ηλεκτρονικά καταστήματα την περίοδο των προσφορών της Black Friday, σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με στοιχεία από τη βάση δεδομένων του πελατολογίου-επιχειρήσεων της Generation Y.

Ειδικότερα, η ιδιαίτερη επιτυχία της εφετινής χρονικής περιόδου της Black Friday σε σύγκριση με το 2021 δεν εστιάζεται μόνον στο γεγονός της σημαντικής αύξησης στις ημερήσιες επισκέψεις κατά 44,1% αλλά κυρίως στην αύξηση του Conversion Rate κατά 30,2%, με αποτέλεσμα ο συγκεκριμένος δείκτης να διαμορφωθεί στο 3,4%. Με απλά λόγια, το 3,4% των επισκεπτών στα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shop) προχώρησε σε αγορά.

Σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα στον τομέα του εμπορίου, η επίτευξη ενός Conversion Rate άνω του 3% θεωρείται επιτυχία, καθώς ο μέσος όρος – ακόμη και στην περίπτωση που ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχει προχωρήσει σε όλα τα επιμέρους βήματα που απαιτούνται – έχει έναν δείκτη Conversion Rate μεταξύ 2,5-3%. Κάθε επιπλέον αύξηση συνεπάγεται και τη σημαντική αύξηση εσόδων των επιχειρήσεων.

Σε επιμέρους κλάδους ηλεκτρονικών καταστημάτων, σύμφωνα με τα στοιχεία της Generation Y, παρατηρήθηκαν οι ακόλουθες μετρήσεις:

– Στον κλάδο των ηλεκτρονικών φαρμακείων, η ημερήσια επισκεψιμότητα, σε σχέση με πέρυσι, αυξήθηκε κατά 51.6% και το Conversion Rate ανά ημέρα διαμορφώθηκε στο 4,17%, που θεωρείται ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό, παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με πέρυσι κατά 10,8%.

– Στον κλάδο της μόδας και των αθλητικών ειδών, σημειώθηκε αύξηση επισκεψιμότητας 46,2%, σε σχέση με πέρυσι, και το Conversion Rate κυμάνθηκε στο 3,04%, σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με πέρσι κατά 26%.

Η Generation Y, μέλος του Ομίλου «Growth, Prosperity & Abundance (GPA)», στο πελατολόγιό της διαθέτει περισσότερες από 2.000 επιχειρήσεις από ένα ευρύ φάσμα επιμέρους τομέων της οικονομίας, έχοντας ολοκληρώσει περισσότερα από 2.500 projects ψηφιακού μετασχηματισμού.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!