THEPOWERGAME
Τις νέες τεχνολογικές καινοτομίες της αλλά και τους νικητές των βραβείων AppGallery Editor’s Choice και Grow with Huawei για το 2022, αποκάλυψε η Huawei στη διάρκεια του Web Summit του ετήσιου συνεδρίου προγραμματιστών «HDC.Εurope», που πραγματοποιήθηκε στη Λισαβόνα της Πορτογαλίας.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση στο επίκεντρο βρέθηκε η μεγάλη ανάπτυξη της εφαρμογής AppGallery. Μέχρι το τέλος του τρίτου τριμήνου του 2022, το AppGallery είχε περισσότερους από 580 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, εκ των οποίων 45 εκατομμύρια βρίσκονται στην Ευρώπη, ενώ η παγκόσμια κοινότητα προγραμματιστών της Huawei έχει ξεπεράσει τα 6 εκατομμύρια με αποτέλεσμα περισσότερες από 220.000 εφαρμογές να ενσωματωθούν στο Huawei Mobile Services (HMS). Οι εφαρμογές που διατίθενται σε έξυπνα κινητά HMS αυξήθηκαν κατά 147% το 2021.
Η Huawei ανακοίνωσε επίσης το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης AppGallery, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να ανεβαίνουν επίπεδο και να διεκδικούν αμέτρητες εκπτώσεις μεγάλης αξίας, να κατεβάζουν νέες εφαρμογές και να πραγματοποιούν αγορές εντός εφαρμογής.
Μιλώντας κατά τη διάρκεια τoυ Web Summit, ο William Tian, πρόεδρος του ευρωπαϊκού τμήματος του Consumer Business Group της Huawei, δήλωσε: «Το επιχειρηματικό όραμα της Huawei είναι να προσφέρει σε κάθε καταναλωτή μια απίστευτη εμπειρία με τεχνολογίες αιχμής – τόσο σε υλικά κατασκευής όσο και σε λογισμικό. Η ενοποίηση των καινοτόμων συσκευών μας και του οικοσυστήματος μας έχει γίνει θεμελιώδης για την επιτυχία της Huawei στην Ευρώπη. Μαζί με τους συνεργάτες του οικοσυστήματός μας, έχουμε εδραιώσει τη θέση μας ως το 3ο μεγαλύτερο παγκόσμιο οικοσύστημα κινητής τηλεφωνίας και είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεχίζουμε να καινοτομούμε και να αναπτυσσόμαστε σε αυτήν την ποικιλόμορφη αγορά».
Το HUAWEI Ads
Από την κυκλοφορία του το 2020, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, το HUAWEI Ads έχει αναπτύξει το δίκτυο διαφημιζομένων κατά 9 φορές, καλύπτοντας περισσότερες από 200 διαφημιστικές βιομηχανίες. Ταυτόχρονα, το δίκτυο Publisher της Huawei έχει αυξηθεί κατά 4 φορές και αναμένεται περαιτέρω αύξηση και το 2023. Το HUAWEI Ads διαθέτει πλέον περισσότερους από 60 πιστοποιημένους οργανισμούς παγκοσμίως, το ένα τρίτο των οποίων βρίσκεται στην Ευρώπη, όπως το AppSamurai και το AVOW. Η Huawei φτάνει, επί του παρόντος, τα 3 δισεκατομμύρια αιτήματα για διαφημίσεις ημερησίως και αναμένεται ότι αυτά θα συνεχίσουν να αυξάνονται κατά 400% το 2023. Πέρα όμως από τις διαφημίσεις, υπάρχουν πολλές άλλες ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης που έχει δημιουργήσει η Huawei. Μετά την κυκλοφορία του AppGallery, πολλές εφαρμογές έχουν ενσωματωθεί στις εφαρμογές HMS για να προσφέρουν μια καλύτερη ψηφιακή εμπειρία για τους χρήστες. Αυτό σημαίνει ότι η Huawei μπορεί να προσφέρει βελτιωμένες εμπειρίες αναζήτησης, πλοήγησης και πληρωμών. Για παράδειγμα, οι χρήστες των Petal Maps και Petal Search μπορούν να εξερευνήσουν μια πληθώρα πληροφοριών χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής και αξιοποιώντας κορυφαίες εφαρμογές ταξιδιού και πλοήγησης, όπως το Skyscanner και το Booking.com.
Στη διάρκεια του Web Summit ανακοινώθηκαν τα φετινά AppGallery Editors’ Choice Awards που ανέδειξαν τους κορυφαίους προγραμματιστές, εταιρείες και παρόχους περιεχομένου καθώς και τις καλύτερες εφαρμογές και παιχνίδια που διατίθενται στο AppGallery.