Γ.Δ.
1482.43 0,00%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
0,00%
9.7
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.89
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
0,00%
12.1
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
0,00%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
3.07
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.89
ΑΣΚΟ
0,00%
2.79
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
0,00%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.1
ΔΑΑ
0,00%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
0,00%
11.5
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.55
ΕΕΕ
0,00%
33.22
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.25
ΕΛΛ
0,00%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.09
ΕΛΠΕ
0,00%
7.62
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.752
ΕΛΧΑ
0,00%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.295
ΕΤΕ
0,00%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.24
ΕΧΑΕ
0,00%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.419
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.505
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.198
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.15
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.41
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.73
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.58
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
0,00%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.276
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.58
ΟΠΑΠ
0,00%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.899
ΟΤΕ
0,00%
14.55
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
0,00%
4.245
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.945
ΣΑΡ
0,00%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.345
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
0,00%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Kaspersky: Γιατί είναι η αναγκαία η εκπαίδευση στην κυβερνοασφάλεια

Με το 90% των ανθρώπων να υπερεκτιμούν την κατάρτισή τους σε θέματα κυβερνοασφάλειας, το Kaspersky Gamified Assessment Tool έχει σχεδιαστεί όχι μόνο για να αλλάξει τη συμπεριφορά και την ευαισθητοποίηση των εργαζομένων, αλλά και να βοηθήσει τους CIOs και τα τμήματα ανθρώπινου δυναμικού να μετρούν τις δεξιότητες των εργαζομένων στον κυβερνοχώρο, παρέχοντας, παράλληλα, στις ομάδες τους ένα σχετικό εκπαιδευτικό περιβάλλον.

Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, οι εργαζόμενοι λαμβάνουν πόντους με βάση τις αποφάσεις που παίρνουν κατά τη διάρκεια συνηθισμένων καταστάσεων που συμβαίνουν όταν εργάζονται εξ αποστάσεως -στο σπίτι ή ενώ ταξιδεύουν- και όταν εργάζονται στο γραφείο. Τους ζητείται να αξιολογήσουν εάν οι ενέργειές τους ενέχουν κινδύνους στον κυβερνοχώρο και πόσο σίγουροι είναι για τις υποθέσεις τους.

Μόλις ένας στους δέκα (11%) συμμετέχοντες στο τεστ έλαβε Πιστοποιητικό Αριστείας, που σημαίνει ότι συγκέντρωσε πάνω από το 90% της μέγιστης βαθμολογίας. Οι περισσότεροι χρήστες – το 61% – πέτυχαν ένα μέτριο αποτέλεσμα που κυμαίνεται από 82% έως 90% μονάδες, ενώ το 28% δεν μπόρεσε να αποδείξει ότι έχει επαρκή γνώση σχετικά με την κυβερνοασφάλεια, συγκεντρώνοντας λιγότερο από 75%.

Οι χρήστες του Gamified Assessment Tool επιλέγουν πράσινες μάρκες εάν πιστεύουν ότι το σενάριο είναι ασφαλές ή κόκκινες αν πιστεύουν ότι είναι επικίνδυνο. Ο αριθμός των μαρκών δείχνει πόσο σίγουροι είναι για την απάντησή τους.

Το Gamified Assessment Tool καλύπτει έξι τομείς ασφαλείας: κωδικούς πρόσβασης και λογαριασμούς, email, περιήγηση στο διαδίκτυο, κοινωνικά δίκτυα και messenger, ασφάλεια υπολογιστή και κινητές συσκευές. Το θέμα της περιήγησης στο διαδίκτυο φάνηκε να είναι το πιο δύσκολο για τους χρήστες – μόλις το 24% καθόρισε σωστά τις ενέργειες. Τα σενάρια που συνδέονται με κινητές συσκευές ήταν λιγότερο περίπλοκα – το 43% των εργαζομένων δεν έκανε λάθη στην αναγνώριση των κινδύνων στον κυβερνοχώρο σε αυτά τα σενάρια.

«Το Gamified Assessment Tool περιλαμβάνεται στο «engagement phase» του Χαρτοφυλακίου μας για Ευαισθητοποίηση σε Θέματα Ασφάλειας. Προηγείται του σταδίου εκπαίδευσης στην πλατφόρμα Kaspersky Automated Security Awareness, επιτρέποντας στους εργαζόμενους να αποκτήσουν σαφέστερα κίνητρα για μάθηση και βοηθώντας τους οργανισμούς να ανακαλύψουν ποιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ταιριάζει καλύτερα στις συγκεκριμένες ανάγκες των εργαζομένων τους», σχολιάζει ο Alexander Lunev, Product Manager, Security Awareness & Academic Affairs της Kaspersky. «Ωστόσο, ακόμη και το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα που επιτυγχάνεται στο παιχνίδι δεν αποτελεί ένδειξη ότι ένας χρήστης δεν χρειάζεται περαιτέρω προηγμένη εκπαίδευση ή περιοδική ανανέωση γνώσεων. Οι μέθοδοι ανταγωνιστών μπορεί να αλλάξουν και η επαγρύπνηση ενός ατόμου μπορεί να εξασθενήσει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο διασφαλίζουμε επίσης ότι τα τμήματα της μάθησης και ενίσχυσης του προϊόντος μας είναι ενδιαφέροντα για τους εκπαιδευόμενους όλων των επιπέδων».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!