THEPOWERGAME
«Πεθαίνει το Twitter;», είχε διερωτηθεί ο Έλον Μασκ τον περασμένο Απρίλιο.
Τώρα, σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters, το Twitter χάνει τους πιο ενεργούς χρήστες του, οι οποίοι είναι ζωτικής σημασίας για την επιχείρηση, αφού της αποφέρουν έσοδα.
Πέραν των διαφόρων διασημοτήτων που ανά διαστήματα επιλέγουν να αποσυρθούν από την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Twitter αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα με τους λογαριασμούς ενεργών χρηστών που έχουν πολλούς ακολούθους και συχνές αναρτήσεις, αναφέρει η έρευνα του πρακτορείου.
Οι εν λόγω χρήστες αντιστoιχούν σε λιγότερο από το 10% του μηνιαίου όγκου λογαριασμών, αλλά τροφοδοτούν περί το 90% όλων των tweets και είναι υπεύθυνοι για πάνω από τα μισά έσοδα παγκοσμίως. Η εσωτερική έρευνα με τον τίτλο «Που πήγαν οι χρήστες Twitter;» καταδεικνύει πως οι σημαντικοί λογαριασμοί βρίσκονται σε «απόλυτη πτώση». Όπως εξηγεί, σημαντικός λογαριασμός λογίζεται ο χρήστης που συνδέεται με την πλατφόρμα έξι ή επτά ημέρες την εβδομάδα και ποστάρει 3 με 4 φορές την εβδομάδα.
Most of these “top” accounts tweet rarely and post very little content.
Is Twitter dying? https://t.co/lj9rRXfDHE
— Elon Musk (@elonmusk) April 9, 2022
Η μελέτη δείχνει πως το ενδιαφέρον των χρηστών έχει μετατοπιστεί προς «επικίνδυνα» πλέον θέματα όπως γυμνό και πορνογραφία, αλλά και τα κρυπτονομίσματα, τα οποία ωστόσο αποτελούν αντικίνητρο για διαφημιζόμενους. Στον αντίποδα, θέματα όπως ειδήσεις, αθλητικά και ψυχαγωγία, τα οποία λειτουργούν ως διαφημιστικό δέλεαρ, χάνουν σε αναγνωσιμότητα.
Ερωτηθείς να σχολιάσει τα ευρήματα των εσωτερικών εγγράφων, ένας εκπρόσωπος του Twitter είπε: «Διεξάγουμε τακτικά έρευνα για τις τάσεις, οι οποίες εξελίσσονται με βάση το τι συμβαίνει στον κόσμο. Το συνολικό κοινό μας συνέχισε να αυξάνεται, φτάνοντας τα 238 εκατομμύρια mDAU το 2ο τρίμηνο του 2022», είπε ο εκπρόσωπος, χρησιμοποιώντας το ακρωνύμιο για τους καθημερινούς ενεργούς χρήστες με δυνατότητα δημιουργίας εσόδων.
Το Twitter χάνει επίσης ένα «καταστροφικό» ποσοστό ενεργών χρηστών που ενδιαφέρονται για τη μόδα ή διασημότητες όπως η οικογένεια Kardashian. Αυτοί οι χρήστες πιθανότατα αποστρατεύονται σε ανταγωνιστικές πλατφόρμες όπως το Instagram της Meta Platform και το TikTok της ByteDance, έγραψε ένας ερευνητής στο Twitter.