Γ.Δ.
1596.41 -0,47%
ACAG
+0,83%
6.1
AEM
-0,30%
4.496
AKTR
+1,51%
5.38
BOCHGR
-0,74%
5.36
CENER
-3,50%
9.11
CNLCAP
-0,70%
7.1
DIMAND
+0,97%
8.35
EVR
+0,87%
1.73
NOVAL
-1,19%
2.49
OPTIMA
+0,99%
14.26
TITC
+1,47%
41.55
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+0,44%
2.265
ΑΒΕ
-1,64%
0.421
ΑΔΜΗΕ
-1,06%
2.795
ΑΚΡΙΤ
-1,99%
0.74
ΑΛΜΥ
-0,58%
4.26
ΑΛΦΑ
+0,76%
1.8595
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-1,35%
10.97
ΑΣΚΟ
-0,31%
3.18
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
0,00%
1.37
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.7
ΑΤΤ
+1,45%
0.702
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
2.34
ΒΙΟ
-1,91%
5.65
ΒΙΟΚΑ
-1,90%
1.81
ΒΙΟΣΚ
-0,98%
1.515
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-4,07%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,32%
1.545
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,60%
18.48
ΔΑΑ
-2,00%
8.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
+0,46%
13.05
ΔΟΜΙΚ
-0,72%
2.765
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,91%
0.367
ΕΒΡΟΦ
-1,83%
1.88
ΕΕΕ
+0,90%
40.36
ΕΚΤΕΡ
+3,72%
2.09
ΕΛΒΕ
+1,85%
5.5
ΕΛΙΝ
+0,46%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,22%
2.275
ΕΛΠΕ
-1,40%
7.75
ΕΛΣΤΡ
-3,77%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-0,33%
1.828
ΕΛΧΑ
-0,94%
2.11
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,90%
1.105
ΕΤΕ
+0,33%
8.418
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.41
ΕΥΔΑΠ
-2,14%
5.95
ΕΥΡΩΒ
+1,46%
2.51
ΕΧΑΕ
-1,41%
4.88
ΙΑΤΡ
0,00%
2
ΙΚΤΙΝ
-0,56%
0.358
ΙΛΥΔΑ
-1,43%
1.72
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.72
ΙΝΛΟΤ
-2,06%
1.048
ΙΝΤΕΚ
-0,85%
5.84
ΙΝΤΕΤ
+2,30%
1.11
ΙΝΤΚΑ
-0,96%
3.11
ΚΑΡΕΛ
+3,75%
332
ΚΕΚΡ
0,00%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-0,22%
0.453
ΚΟΥΑΛ
-0,77%
1.296
ΚΟΥΕΣ
-0,16%
6.21
ΚΡΙ
-0,31%
16.2
ΚΤΗΛΑ
+1,03%
1.97
ΚΥΡΙΟ
-2,16%
0.998
ΛΑΒΙ
-1,39%
0.783
ΛΑΜΔΑ
-1,76%
6.68
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-5,66%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
+1,20%
3.37
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-0,45%
2.23
ΜΕΡΚΟ
-2,55%
38.2
ΜΙΓ
-0,18%
2.84
ΜΙΝ
-2,44%
0.48
ΜΟΗ
-1,17%
22
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.84
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.79
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-2,34%
26.74
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,52%
3.83
ΜΠΡΙΚ
+0,84%
2.41
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-0,38%
36.62
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.1
ΝΑΥΠ
+1,98%
0.826
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.263
ΞΥΛΠ
-1,07%
0.37
ΟΛΘ
-0,70%
28.2
ΟΛΠ
-1,04%
33.3
ΟΛΥΜΠ
-0,77%
2.57
ΟΠΑΠ
-1,48%
16.62
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-0,94%
14.76
ΟΤΟΕΛ
-2,54%
10.74
ΠΑΙΡ
+3,31%
0.998
ΠΑΠ
+1,17%
2.6
ΠΕΙΡ
-3,97%
4.542
ΠΕΡΦ
-0,75%
5.26
ΠΕΤΡΟ
-0,77%
7.78
ΠΛΑΘ
-2,14%
3.88
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
-0,76%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+0,94%
1.288
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,50%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,16%
5.11
ΡΕΒΟΙΛ
+0,29%
1.715
ΣΑΡ
-0,32%
12.32
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,99%
0.345
ΣΙΔΜΑ
-3,14%
1.54
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.6
ΣΠΙ
-1,31%
0.602
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,40%
20.08
ΤΖΚΑ
-1,69%
1.455
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,76%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
-6,25%
0.24
ΦΡΛΚ
-2,15%
4.1
ΧΑΙΔΕ
-3,33%
0.725

Facebook: «Τρέχει» καμπάνια για εξατομικευμένες διαφημίσεις

Η Facebook Inc ξεκίνησε νέα εκστρατεία για να εξηγήσει στους χρήστες πώς οι μικρές επιχειρήσεις εξαρτώνται από τις εξατομικευμένες διαφημίσεις, ώστε να προτρέψει τους χρήστες να επιτρέπουν στις εφαρμογές να χρησιμοποιούν τα δεδομένα τους για διαφημίσεις.

Η εκστρατεία με τίτλο “Οι καλές ιδέες αξίζουν να βρεθούν” (Good Ideas Deserve To Be Found) επισημαίνει αρκετούς διαφημιστές που έχουν αναπτύξει τις επιχειρήσεις τους στο Facebook και το Instagram.

Τηλεοπτική διαφήμιση θα προβληθεί και κατά τη διάρκεια των Βραβείων Χρυσή Σφαίρα αυτή την Κυριακή, ανέφερε το Facebook.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters, το Facebook, το οποίο αντιμετωπίζει αρκετές αγωγές κατά των καταπιστευματικών συμφερόντων των ΗΠΑ, κατηγόρησε την Apple για ανταγωνιστική συμπεριφορά, χρησιμοποιώντας τον έλεγχό της στο App Store για να περιορίσει τη συλλογή δεδομένων χρηστών από άλλους κατασκευαστές εφαρμογών.

Οι διαφημίσεις του Facebook μεταφράζονται σε εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με πηγή που γνωρίζει το θέμα.

Εξατομικευμένες διαφημίσεις στο Facebook: Πώς θα βοηθούν τις μικρές επιχειρήσεις

Ο γίγαντας των social media είπε την Πέμπτη ότι θα λανσάρει αυτοκόλλητο στο Instagram και hashtag στο Facebook με ονομασία “DeserveToBeFound” για να επιτραπεί στις μικρές επιχειρήσεις να μοιράζονται και να δημοσιοποιούν τις προσφορές τους σε όλες τις πλατφόρμες.

Θα απλοποιήσει επίσης τη διαχείριση διαφημίσεων, ένα εργαλείο αυτοεξυπηρέτησης που επιτρέπει στις μάρκες να αγοράζουν και να δημιουργούν διαφημίσεις στο Facebook, για να διευκολύνει τη χρήση του από μικρές επιχειρήσεις.

Η Annette Njau, ιδρύτρια οίκου μόδας, ανέφερε ότι οι εξατομικευμένες διαφημίσεις έχουν αποτελέσει σημαντικό παράγοντα για την επέκταση της μάρκας της, η οποία εμπορεύεται τσάντες που κατασκευάζονται στην Αφρική. Ανέφερε ότι το 85% των πωλήσεών της μέχρι στιγμής αυτό το έτος προέρχονται από τις εξατομικευμένες διαφημίσεις στο Facebook.

“Είχα τις σελίδες μου στο Facebook και το Instagram πριν αποκτήσω μια ιστοσελίδα”, είπε η Njau. “Μου αρέσει να μπορώ να απαντώ σε ερωτήσεις (πελατών) και στο γεγονός ότι μπορώ να είμαι εκεί”.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!