Γ.Δ.
1526.8 +0,14%
ACAG
-0,66%
6
BOCHGR
+1,18%
5.14
CENER
+0,10%
9.71
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-0,49%
8.2
EVR
+1,71%
1.49
NOVAL
-0,42%
2.35
OPTIMA
-0,31%
12.96
TITC
+0,71%
42.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,33%
1.79
ΑΒΕ
-2,13%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+1,29%
2.74
ΑΚΡΙΤ
-5,00%
0.76
ΑΛΜΥ
-0,97%
4.07
ΑΛΦΑ
-0,14%
1.7755
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
10.11
ΑΣΚΟ
-1,56%
3.15
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.1
ΑΤΕΚ
+9,92%
0.72
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,51%
0.774
ΑΤΤΙΚΑ
-0,91%
2.18
ΒΙΟ
-0,52%
5.78
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.56
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,67%
2.26
ΓΕΒΚΑ
-0,69%
1.43
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,11%
18.42
ΔΑΑ
-0,15%
8.16
ΔΑΙΟΣ
+6,98%
3.68
ΔΕΗ
+1,52%
12.7
ΔΟΜΙΚ
+1,70%
2.99
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+8,16%
0.358
ΕΒΡΟΦ
+1,34%
1.885
ΕΕΕ
-0,48%
32.88
ΕΚΤΕΡ
+1,36%
1.792
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
-0,88%
2.25
ΕΛΛ
0,00%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.24
ΕΛΠΕ
-1,69%
7.57
ΕΛΣΤΡ
-0,48%
2.09
ΕΛΤΟΝ
-2,34%
1.84
ΕΛΧΑ
-1,61%
2.14
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,24%
1.225
ΕΤΕ
+0,72%
8.39
ΕΥΑΠΣ
+0,59%
3.42
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-0,68%
2.473
ΕΧΑΕ
-0,10%
4.765
ΙΑΤΡ
-1,19%
1.665
ΙΚΤΙΝ
+0,42%
0.356
ΙΛΥΔΑ
+2,01%
1.775
ΙΝΚΑΤ
-0,42%
4.73
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.01
ΙΝΛΙΦ
-0,86%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,37%
1.072
ΙΝΤΕΚ
+1,69%
6.02
ΙΝΤΕΤ
-1,79%
1.1
ΙΝΤΚΑ
-0,48%
3.13
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
+1,13%
1.34
ΚΕΠΕΝ
+0,57%
1.75
ΚΟΡΔΕ
-3,95%
0.438
ΚΟΥΑΛ
-0,85%
1.396
ΚΟΥΕΣ
-0,65%
6.15
ΚΡΙ
-0,31%
15.9
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.01
ΛΑΒΙ
-0,37%
0.805
ΛΑΜΔΑ
+0,70%
7.24
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+5,83%
1.09
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.03
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
-0,26%
3.88
ΜΕΝΤΙ
+3,11%
2.32
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
+1,76%
2.885
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-0,46%
21.58
ΜΟΝΤΑ
+4,97%
3.8
ΜΟΤΟ
-0,70%
2.84
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+1,29%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.24
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33
ΝΑΚΑΣ
-1,96%
3
ΝΑΥΠ
-0,25%
0.784
ΞΥΛΚ
+1,75%
0.29
ΞΥΛΠ
+9,49%
0.346
ΟΛΘ
-0,69%
28.9
ΟΛΠ
+0,70%
28.6
ΟΛΥΜΠ
+1,59%
2.55
ΟΠΑΠ
0,00%
16.07
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,64%
0.785
ΟΤΕ
0,00%
14.87
ΟΤΟΕΛ
-1,28%
10.78
ΠΑΙΡ
-2,38%
1.025
ΠΑΠ
+0,40%
2.52
ΠΕΙΡ
+0,56%
4.343
ΠΕΡΦ
-0,36%
5.58
ΠΕΤΡΟ
+0,24%
8.32
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.13
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-10,00%
0.252
ΠΡΕΜΙΑ
+1,00%
1.218
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,43%
6.1
ΠΡΟΦ
-0,95%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
-1,76%
1.675
ΣΑΡ
+0,18%
10.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+3,58%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
-2,60%
0.6
ΣΠΥΡ
-7,28%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
-0,50%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.51
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,65%
1.23
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,36%
1.656
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-1,90%
7.75
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.196
ΦΡΛΚ
0,00%
3.95
ΧΑΙΔΕ
-0,85%
0.58

Facebook: «Τρέχει» καμπάνια για εξατομικευμένες διαφημίσεις

Η Facebook Inc ξεκίνησε νέα εκστρατεία για να εξηγήσει στους χρήστες πώς οι μικρές επιχειρήσεις εξαρτώνται από τις εξατομικευμένες διαφημίσεις, ώστε να προτρέψει τους χρήστες να επιτρέπουν στις εφαρμογές να χρησιμοποιούν τα δεδομένα τους για διαφημίσεις.

Η εκστρατεία με τίτλο “Οι καλές ιδέες αξίζουν να βρεθούν” (Good Ideas Deserve To Be Found) επισημαίνει αρκετούς διαφημιστές που έχουν αναπτύξει τις επιχειρήσεις τους στο Facebook και το Instagram.

Τηλεοπτική διαφήμιση θα προβληθεί και κατά τη διάρκεια των Βραβείων Χρυσή Σφαίρα αυτή την Κυριακή, ανέφερε το Facebook.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters, το Facebook, το οποίο αντιμετωπίζει αρκετές αγωγές κατά των καταπιστευματικών συμφερόντων των ΗΠΑ, κατηγόρησε την Apple για ανταγωνιστική συμπεριφορά, χρησιμοποιώντας τον έλεγχό της στο App Store για να περιορίσει τη συλλογή δεδομένων χρηστών από άλλους κατασκευαστές εφαρμογών.

Οι διαφημίσεις του Facebook μεταφράζονται σε εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με πηγή που γνωρίζει το θέμα.

Εξατομικευμένες διαφημίσεις στο Facebook: Πώς θα βοηθούν τις μικρές επιχειρήσεις

Ο γίγαντας των social media είπε την Πέμπτη ότι θα λανσάρει αυτοκόλλητο στο Instagram και hashtag στο Facebook με ονομασία “DeserveToBeFound” για να επιτραπεί στις μικρές επιχειρήσεις να μοιράζονται και να δημοσιοποιούν τις προσφορές τους σε όλες τις πλατφόρμες.

Θα απλοποιήσει επίσης τη διαχείριση διαφημίσεων, ένα εργαλείο αυτοεξυπηρέτησης που επιτρέπει στις μάρκες να αγοράζουν και να δημιουργούν διαφημίσεις στο Facebook, για να διευκολύνει τη χρήση του από μικρές επιχειρήσεις.

Η Annette Njau, ιδρύτρια οίκου μόδας, ανέφερε ότι οι εξατομικευμένες διαφημίσεις έχουν αποτελέσει σημαντικό παράγοντα για την επέκταση της μάρκας της, η οποία εμπορεύεται τσάντες που κατασκευάζονται στην Αφρική. Ανέφερε ότι το 85% των πωλήσεών της μέχρι στιγμής αυτό το έτος προέρχονται από τις εξατομικευμένες διαφημίσεις στο Facebook.

“Είχα τις σελίδες μου στο Facebook και το Instagram πριν αποκτήσω μια ιστοσελίδα”, είπε η Njau. “Μου αρέσει να μπορώ να απαντώ σε ερωτήσεις (πελατών) και στο γεγονός ότι μπορώ να είμαι εκεί”.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!