THEPOWERGAME
Στις αρχές του φετινού καλοκαιριού, όταν η startup εταιρεία online πώλησης επίπλων από τη Θεσσαλονίκη, Pakketo.com, ετοίμαζε τον φάκελο της υποψηφιότητάς της στον θεσμό Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece, απασχολούσε 55 άτομα.
Την περασμένη εβδομάδα, οπότε αναδείχθηκε νικητής των βραβείων νεανικής επιχειρηματικότητας, που διοργανώνει επί 13 χρόνια ο επικεφαλής του ομίλου «easy family of brands», Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, η εταιρεία απασχολούσε ήδη 85 άτομα.
Η αλματώδης αύξηση του απασχολούμενου δυναμικού δεν αποτελεί το μόνο επίτευγμα στο success story της νεόκοπης startup, η οποία κατάφερε αυτό που πολλοί ευαγγελίζονται: να μετατρέψει την πανδημική κρίση σε ευκαιρία. Πριν από μια 5ετία, ο 29χρόνος τότε Μάριος Κωνσταντινίδης έστησε, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, την Pakketo.com, με αντικείμενο την online πώληση επίπλων που κατασκευάζονται είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό.
Σήμερα, η Pakketo.com, όπως αποκάλυψε ο 34χρονος -πλέον- ιδρυτής της, παραλαμβάνοντας το πρώτο βραβείο των 13ων «Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece», η εταιρεία εξάγει τα προϊόντα της σε έξι χώρες, αναμένει για το τρέχον έτος τζίρο της τάξης των 14 εκατ.ευρώ, διαθέτει τρία φυσικά σημεία πώλησης, διαθέτει περισσότερους από 5.000 κωδικούς προϊόντων και τρέφει φιλόδοξα πλάνα για το μέλλον.
Value for money
«Είναι μια εκπληκτική επιχείρηση. Αλλη μια startup, η οποία έχει πετύχει απίστευτα πράγματα σε πέντε χρόνια. Ένα παράδειγμα εταιρείας που πήγε καλύτερα με την πανδημία, μαθαίνοντας στον Έλληνα το online shopping. Η Pakketo.com δείχνει να έχει βρει ένα καλό value for money point», τόνισε ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, παραδίδοντας το βραβείο των 50.000 ευρώ στον ιδρυτή της Pakketo.com, Μάριο Κωνσταντινίδη.
«Στόχος μας είναι να αυξήσουμε περισσότερο εξαγωγές μας, από το σημερινό 25% επί του τζίρου μας και μπορούμε να το πετύχουμε» τόνισε από την πλευρά του ο κ. Κωνσταντινίδης, μιλώντας για την εταιρεία, η οποία ήδη εξάγει τα προϊόντα της σε Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Πολωνία, Ρουμανία, Βουλγαρία και Αλβανία.
Ο ίδιος, εξηγώντας το πώς η εταιρεία κατάφερε να μετατρέψει την κρίση σε ευκαιρία, τόνισε: «Με την έλευση του κορoνοϊού ό,τι ξέραμε άλλαξε. Ο καταναλωτής υποχρεώθηκε να προσαρμοσθεί στα νέα δεδομένα και να κάνει αγορές από το ίντερνετ. Μεγάλο πρόβλημα υπήρξε με τα μεταφορικά στις εισαγωγές από την Ασία, που παρουσίασαν αύξηση έως και 700%. Αναγκασθήκαμε να κάνουμε στροφή 180 μοιρων σε προμηθευτές από την Ελλάδα, ή γύρω από την Ελλάδα».
Stelios Awards for Young Entrepreneurs
«Πολλοί λένε ότι η καταλληλότερη στιγμή για να στήσεις μια επιχείρηση είναι η ηλικία των 27-28 ετών. Επειδή διαθέτεις μεν μια εμπειρία, αλλά δεν ξέρεις αρκετά ώστε να καταλαβαίνεις το ρίσκο» σχολίασε ο Κύπριος επιχειρηματίας, δημιουργός και ιδιοκτήτης των εμπορικών σημάτων easy, μεταξύ των οποίων η easy jet, και επικεφαλής του οικοσυστήματος easy family of brands, Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, κατά την τελετή απονομής των βραβείων Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece.
Ενός θεσμού που από το 2008, και με μια μικρή παύση τα έτη 2020 και 2021 λόγω πανδημίας, ενισχύει συστηματικά τη νεανική επιχειρηματικότητα. Συμπεριλαμβανόμενης της φετινής, 13ης, διοργάνωσης, τα βραβεία έχουν ενισχύσει 49 νέες επιχειρήσεις της χώρας με το ποσό του 1 εκατ. ευρώ.
Φέτος, στο πλαίσιο του διαγωνισμού απονεμήθηκαν τρία βραβεία ύψους €100.000 σε νέους επιχειρηματίες κάτω των 40 ετών, αλλά και ένα ειδικό Βραβείο Βιωσιμότητας €10.000. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο κ. Μάριος Κωνσταντινίδης, 34 ετών, ιδρυτής της επιχείρησης Pakketo.com, που έλαβε το κορυφαίο έπαθλο, ύψους €50.000.