THEPOWERGAME
Η Oppo, μία από τις κινεζικές εταιρείες που εκτινάχτηκαν στην παγκόσμια αγορά μετά από την κατάρρευση της Huawei, από την ερχόμενη Δευτέρα θα έχει και επίσημη παρουσία και στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για μία είσοδο που άργησε ένα χρόνο και εξαιτίας του κορονοϊού. Απαντώντας στο PowerGame για τον στόχο που έχει στην ελληνική αγορά, ο Ιούλιος Μώκος, Sales Director της Oppo AED Greece and Balkan Region ανέφερε ότι «δεν έχουμε στόχο να γίνουμε επιθετικοί με το λανσάρισμά μας, αλλά να μάθει σταδιακά το κοινό την ποιότητά μας. Κάθε μήνα – δίμηνο θα λανσάρονται και νέα smartphones με αποκορύφωμα το πρώτο τρίμηνο του 2023 όπου θεωρώ ότι θα έχουμε μία πλήρη γκάμα». Σε βάθος χρόνου η εταιρεία στοχεύει να έχει παρουσία και με άλλα προϊόντα του οικοσυστήματος που διαθέτει, πέρα από τα smartphones και τα ασύρματα ακουστικά που λανσάρει σε πρώτη φάση.
Ποια είναι η Oppo
Η Oppo ιδρύθηκε το 2004 και έχει εξελιχθεί σε έναν εκ των κορυφαίων κατασκευαστών «έξυπνων» συσκευών τεχνολογίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Παρουσιάζει σταθερά τα τελευταία χρόνια υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, ιδίως στη μεσαία και την υψηλή κατηγορία συσκευών και στο Α’ τρίμηνο του 2022 ήταν ο τέταρτος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphones παγκοσμίως. Μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2021, η Oppo είχε καταθέσει πάνω από 73.000 αιτήσεις για πατέντες και είχε στην κατοχή της περισσότερες από 33.000 πατέντες σε παγκόσμιο επίπεδο. Σύμφωνα με τον World Intellectual Property Organization (WIPO), η Oppo είναι μία από τις 6 κορυφαίες επιχειρήσεις παγκοσμίως, όσον αφορά στην κατάθεση αιτήσεων για πατέντες.
Στο ίδιο πλαίσιο, η OPPO, από το λανσάρισμα του πρώτου της smartphone (σειρά Find) το 2011 μέχρι σήμερα, καταβάλλει κάθε προσπάθεια προκειμένου να αξιοποιήσει όλες τις τεχνολογίες που σχετίζονται με φορητές συσκευές: από το 5G και εξειδικευμένες λύσεις hardware και λογισμικού για την επεξεργασία εικόνας και video, μέχρι νέων, καινοτόμων σχεδιασμών και τεχνολογίες εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης μπαταριών, όπως είναι η κορυφαία SUPERVOOCTM. Παράλληλα, διαθέτει μία ευρεία γκάμα συσκευών και προϊόντων ΙοΤ (Internet of Everything), προσφέροντας διαφορετικές και ευχάριστες εμπειρίες σε κάθε καταναλωτή οπουδήποτε και οποτεδήποτε.
Η Oppo έχει παρουσία σε 50 χώρες και απασχολεί περισσότερους από 40.000 εργαζόμενους. Ο αριθμός των χρηστών των συσκευών της OPPO ξεπερνά τα 450 εκατ. ευρώ, ενώ τα προϊόντα της εταιρείας μπορεί να τα βρει κανείς σε περισσότερα από 280.000 σημεία λιανικής πώλησης σε ολόκληρο τον κόσμο.
Οι πρώτες κινήσεις στην Ελλάδα
Ο δεύτερος μεγαλύτερος παίκτης της κινεζικής αγοράς και τέταρτος μεγαλύτερος παίκτης παγκοσμίως – που έχει θέσει ως στόχο την κατάκτηση της τρίτης θέσης διεθνώς – θα κάνει πρεμιέρα στην ελληνική αγορά αρχικά με τρία μοντέλα. Πρόκειται για νέες κυκλοφορίες που αντιπροσωπεύουν και τρεις διαφορετικές οικονομικές κατηγορίες, το προσιτό Oppo A96 (στα 299 ευρώ), το μεσαίο Reno7 Lite 5G (στα 399 ευρώ) και την ναυαρχίδα της εταιρείας, το Find X5 Pro (στα 1.299 ευρώ). Το τελευταίο μάλιστα θα έρθει με περιορισμένη παρουσία. Η Oppo θα τοποθετηθεί σε όλα τα μεγάλα δίκτυα πώλησης λιανικής ηλεκτρονικών συσκευών της χώρας, ενώ τη διανομή έχει αναλάβει η εταιρεία smart4all και το after sale service η Smartec.
«Έχοντας αποδείξει ότι μπορούμε να μετατρέπουμε καινοτόμες ιδέες σε προϊόντα, εκτιμούμε ότι η Ελλάδα θα εξελιχθεί σε μία σημαντική αγορά για την OPPO», αναφέρει ο Mars Cui, Γενικός Διευθυντής της OPPO για την Ελλάδα και την περιοχή των Βαλκανίων. «Δεσμευόμαστε να αξιοποιήσουμε το ανθρώπινο ταλέντο που υπάρχει στην Ελλάδα, προκειμένου να αναπτύξουμε και να επεκτείνουμε το brand μας. Η διάθεση ενός αρκετά διευρυμένου χαρτοφυλακίου προϊόντων και οι στρατηγικές συνεργασίες με παρόχους και αλυσίδες λιανικής διασφαλίζουν ότι θα παρουσιάσουμε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης», επισημαίνει ο ίδιος.