Γ.Δ.
1392.44 0,00%
ACAG
0,00%
5.51
BOCHGR
0,00%
4.49
CENER
0,00%
8.34
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
0,00%
8.69
NOVAL
0,00%
2.34
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
34.8
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.4
ΑΒΕ
0,00%
0.469
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.68
ΑΛΜΥ
0,00%
3.72
ΑΛΦΑ
0,00%
1.564
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.53
ΑΣΚΟ
0,00%
2.55
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
1.515
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.12
ΒΙΟ
0,00%
5.1
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.73
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.455
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.34
ΔΑΑ
0,00%
7.86
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
0,00%
12.07
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.92
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.3
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.42
ΕΕΕ
0,00%
32.98
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.48
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
0,00%
2.03
ΕΛΛ
0,00%
13.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.676
ΕΛΠΕ
0,00%
6.765
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.06
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.89
ΕΛΧΑ
0,00%
1.7
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.15
ΕΤΕ
0,00%
6.888
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.16
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.006
ΕΧΑΕ
0,00%
4.25
ΙΑΤΡ
0,00%
1.575
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.301
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.74
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.8
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.28
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.893
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.58
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.02
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.67
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.062
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.58
ΚΡΙ
0,00%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.938
ΛΑΒΙ
0,00%
0.77
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.82
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.1
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
3.175
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.5
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.63
ΜΟΤΟ
0,00%
2.515
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
32.32
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
0,00%
0.886
ΞΥΛΚ
0,00%
0.253
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
28.95
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.33
ΟΠΑΠ
0,00%
14.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
14.99
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.32
ΠΑΙΡ
0,00%
0.968
ΠΑΠ
0,00%
2.35
ΠΕΙΡ
0,00%
3.597
ΠΕΡΦ
0,00%
5.47
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.92
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.21
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.625
ΣΑΡ
0,00%
10.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.58
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.68
ΣΠΙ
0,00%
0.53
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.76
ΤΖΚΑ
0,00%
1.425
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.58
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Στον κόσμο των social media έβαλε τις ελληνικές ΜμΕ η πανδημία

Στα social media και τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έστρεψε τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα η πανδημία. Αναζητώντας νέα κανάλια για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, οι ελληνικές μικρομεσαίες εταιρείες μπήκαν, εν μέσω πανδημικής κρίσης, στο περιβάλλον του Facebook, του Instagram και του TikTok, για να προσεγγίσουν αγοραστές.

Σήμερα, το 59% των ελληνικών ΜμΕ κάνουν χρήση των social media για την προώθηση των προϊόντων τους και την επικοινωνία με τους πελάτες τους. Μάλιστα, άλλο ένα 6% απαντά ότι δεν έχει μεν ακόμη παρουσία σε τέτοια ψηφιακά κανάλια, αλλά ότι σκοπεύει να αποκτήσει.

Υπάρχει βέβαια και μια μερίδα των επιχειρήσεων της χώρας (1 στις 3), που δεν έχει μπει -ακόμη- στον κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Πάντως, η μεγάλη πλειονότητα, οι 7 στις 10 μικρές και μεσαίες εταιρείες στην Ελλάδα, δηλώνει ικανοποιημένη από την παρουσία της σε πλατφόρμες, όπως το Facebook, ενώ οι 8 στις 10 θεωρούν αυτή την παρουσία ως σημαντική.

Όσον αφορά στις πλατφόρμες που επιλέγουν οι ελληνικές ΜμΕ, το Facebook είναι αναμφισβήτητα αυτή που κερδίζει την ψήφο εμπιστοσύνης τους. Το 95% όσων εταιρειών έχουν παρουσία στα social media επιλέγουν να το κάνουν στο Facebook.

Κάνει «κλικ» το Instagram

Η πανδημία, ωστόσο, έφερε υψηλά στις προτιμήσεις των ελληνικών εταιρειών και νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δεν είναι τυχαίο ότι, μεταξύ 2020 και 2022, έχει αυξηθεί κατά πολύ η χρήση του Instagram: σήμερα το χρησιμοποιεί το 65% των ελληνικών ΜμΕ από 49% το 2020.

Στο μεταξύ, η υγειονομική κρίση έφερε στην καθημερινότητα των ελληνικών μικρομεσαίων εταιρειών και νέα μέσα, όπως για παράδειγμα το TikTok. Ενώ το 2020 το ποσοστό των εταιρειών που έκαναν χρήση της συγκεκριμένης πλατφόρμας ήταν πρακτικά μηδενικό, σήμερα φτάνει το 3%.

Digital καμπάνιες

Ένα άλλο εργαλείο που έβαλε στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων στην Ελλάδα η πανδημία είναι οι digital καμπάνιες προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Σύμφωνα με έρευνα της COSMOTE και του ELTRUN για την ψηφιακή ετοιμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα, σήμερα οι μισές εταιρείες χρησιμοποιούν digital καμπάνιες.

Ο δε αριθμός των επιχειρήσεων, που έχουν τρέχουν ψηφιακές ενέργειες προώθησης αυξήθηκε κατά 33% μεταξύ 2020 και 2022 (από 36% το 2020 σε 48% το 2022). Τα εργαλεία που κατά κύριο λόγο αξιοποιούν οι μικρομεσαίες εταιρείες στην Ελλάδα, για να τρέξουν καμπάνιες προώθησης, είναι το Google Search, το οποίο επιλέγουν σε ποσοστό 68% από 48% πριν από την πανδημία. Ακολουθεί το Google Display Network (63% σήμερα από 31% πριν από την πανδημία) και τα Facebook Ads, που υποχώρησαν, ωστόσο, στις προτιμήσεις των καταναλωτών (από 69% το 2020 σε 57% το 2022).

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!