Γ.Δ.
1413.71 +0,37%
ACAG
+0,38%
5.32
BOCHGR
+1,82%
4.48
CENER
+1,06%
8.59
CNLCAP
0,00%
6.95
DIMAND
-0,11%
9.22
NOVAL
+0,61%
2.47
OPTIMA
+0,63%
12.78
TITC
-0,15%
32.95
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,70%
1.43
ΑΒΕ
-3,43%
0.45
ΑΔΜΗΕ
+0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
-2,82%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,30%
3.3
ΑΛΦΑ
+2,95%
1.4675
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
9.79
ΑΣΚΟ
0,00%
2.59
ΑΣΤΑΚ
+1,12%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
+3,50%
6.5
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.08
ΒΙΟ
+0,77%
5.21
ΒΙΟΚΑ
-0,89%
1.67
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.45
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,34%
17.54
ΔΑΑ
+0,10%
7.82
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+0,41%
12.1
ΔΟΜΙΚ
-0,97%
2.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.299
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
-0,77%
33.6
ΕΚΤΕΡ
+0,97%
1.454
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
0,00%
2.02
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,58%
1.73
ΕΛΠΕ
+0,15%
6.89
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-0,90%
1.758
ΕΛΧΑ
+0,47%
1.728
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,90%
1.12
ΕΤΕ
-0,05%
7.626
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.24
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.82
ΕΥΡΩΒ
+2,31%
2.034
ΕΧΑΕ
+0,23%
4.37
ΙΑΤΡ
+1,67%
1.525
ΙΚΤΙΝ
+1,27%
0.318
ΙΛΥΔΑ
+1,47%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,41%
4.85
ΙΝΛΙΦ
+0,46%
4.34
ΙΝΛΟΤ
+0,85%
0.947
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.94
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.07
ΙΝΤΚΑ
-0,37%
2.7
ΚΑΡΕΛ
+0,58%
348
ΚΕΚΡ
0,00%
1.3
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-0,68%
1.45
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.417
ΚΟΥΑΛ
+0,75%
1.07
ΚΟΥΕΣ
-0,35%
5.64
ΚΡΙ
+0,35%
14.15
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.936
ΛΑΒΙ
+2,04%
0.75
ΛΑΜΔΑ
+0,56%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
0,00%
0.24
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.28
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.8
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.14
ΜΕΡΚΟ
0,00%
42.4
ΜΙΓ
0,00%
3.21
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,76%
19.85
ΜΟΝΤΑ
-0,27%
3.75
ΜΟΤΟ
+0,39%
2.6
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.74
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,54%
3.66
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.02
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,19%
32.04
ΝΑΚΑΣ
-7,05%
2.9
ΝΑΥΠ
+1,57%
0.906
ΞΥΛΚ
-0,76%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
+0,70%
28.9
ΟΛΥΜΠ
+0,86%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,33%
15.05
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.804
ΟΤΕ
+0,20%
15.19
ΟΤΟΕΛ
-1,97%
10.94
ΠΑΙΡ
+2,04%
1
ΠΑΠ
0,00%
2.34
ΠΕΙΡ
+0,40%
3.747
ΠΕΡΦ
-0,17%
5.81
ΠΕΤΡΟ
-0,50%
7.94
ΠΛΑΘ
+0,14%
3.7
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,37%
1.184
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.65
ΣΑΡ
-0,73%
10.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,78%
0.332
ΣΙΔΜΑ
+1,66%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.92
ΣΠΙ
0,00%
0.556
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.72
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,50%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.2
ΦΡΛΚ
0,00%
3.72
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.595

ContactPigeon: Επέκταση στη Βουλγαρία για την ελληνική startup

H ContactPigeon, μία από ηγετικές εταιρείες στον χώρο του omnichannel customer engagement σε Ευρώπη και ΗΠΑ, ενισχύει την παρουσία της στη Βουλγαρία, επεκτείνοντας τα γραφεία της. Αντιπροσωπεύοντας πολλούς cross-industry πελάτες στη γειτονική χώρα ειδικά σε τέτοιες δύσκολες περιόδους, η ελληνική startup διευρύνει περαιτέρω την εμβέλειά της με μια τοπική ομάδα επαγγελματιών στην πολλά υποσχόμενη και ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά της Βουλγαρίας.

Επιπλέον, η ContactPigeon έχει ανακοινωθεί επίσημα ως Platinum Χορηγός για το επερχόμενο Online Advertising 2022 που θα πραγματοποιηθεί στη Σόφια της Βουλγαρίας στις 23 Ιουνίου 2022.

Το Online Advertising Bulgaria είναι ένα από τα μεγαλύτερα digital marketing events στην εν λόγω χώρα. Η εκδήλωση συγκεντρώνει κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ, της online διαφήμισης, του SEO και του χώρου ανάπτυξης εφαρμογών για κινητά, με στόχο να καλλιεργήσει νέες ιδέες και τάσεις στο μέλλον του κλάδου.

Οι συμμετέχοντες θα μπορούν να βρουν την ομάδα της ContactPigeon στο booth της όπου θα μπορούν να δουν τις δυνατότητες της πλατφόρμας σε δράση και να μιλήσουν απευθείας με τα καταξιωμένα της μέλη.

«Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι με αυτή τη νέα προσπάθεια και δουλεύαμε προς αυτή την κατεύθυνση αρκετό καιρό. Είμαστε έτοιμοι να εισαγάγουμε τις προηγμένες δυνατότητες μιας πραγματικά omnichannel customer engagement λύσης στη Βουλγαρία, να καλλιεργήσουμε τις υπάρχουσες σχέσεις μας και να βοηθήσουμε νέους επιχειρηματίες να ξεπεράσουν τις καθημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στις μάρκετινγκ καμπάνιες τους. Το hyper-automation και η προσωποιημένη επικοινωνία είναι δύο από τους πιο κρίσιμους πυλώνες στις σημερινές πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορούν να αλλάξουν εντελώς τη συνολική απόδοση οποιασδήποτε επιχείρησης. Αν παρευρεθείτε στο συνέδριο, μη διστάσετε να περάσετε από το περίπτερο μας και να γνωρίσετε τα περιστέρια μας. Μείνετε συντονισμένοι γιατί θα έχετε νέα από εμάς σύντομα» δήλωσε ο Γιώργος Μοιρώτσος, CEO και co-founder της ContactPigeon.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!