Γ.Δ.
1530.68 -0,57%
ACAG
-0,17%
6
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,98%
8.11
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
+3,04%
2.37
OPTIMA
+0,46%
13
TITC
+2,25%
45.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-3,40%
1.82
ΑΒΕ
+0,66%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,73%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+4,94%
4.25
ΑΛΦΑ
-2,80%
1.718
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,10%
10.99
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+0,92%
2.19
ΒΙΟ
+0,70%
5.72
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
+0,32%
1.585
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,08%
18.72
ΔΑΑ
+3,73%
8.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,86%
12.7
ΔΟΜΙΚ
+0,51%
2.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,26%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-1,95%
1.76
ΕΕΕ
-1,08%
32.88
ΕΚΤΕΡ
+6,29%
1.86
ΕΛΒΕ
-5,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.245
ΕΛΠΕ
-0,66%
7.5
ΕΛΣΤΡ
+6,13%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,43%
1.848
ΕΛΧΑ
-0,24%
2.085
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.18
ΕΤΕ
-1,58%
8.34
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-3,39%
2.392
ΕΧΑΕ
+2,12%
4.825
ΙΑΤΡ
+2,14%
1.67
ΙΚΤΙΝ
+2,86%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
-0,43%
1.15
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
3.25
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
332
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.449
ΚΟΥΑΛ
+0,72%
1.392
ΚΟΥΕΣ
+0,49%
6.19
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,50%
0.797
ΛΑΜΔΑ
-1,53%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+2,40%
0.256
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,33%
3.08
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,86%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,06%
2.805
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-1,12%
21.26
ΜΟΝΤΑ
+1,34%
3.79
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,23%
25.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-1,34%
33.84
ΝΑΚΑΣ
+0,67%
3.02
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
+1,96%
2.6
ΟΠΑΠ
+1,06%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.783
ΟΤΕ
-0,80%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,71%
11.28
ΠΑΙΡ
+0,96%
1.05
ΠΑΠ
+2,01%
2.54
ΠΕΙΡ
-2,41%
4.26
ΠΕΡΦ
-0,55%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-1,19%
1.655
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,96%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+1,34%
0.606
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
+3,28%
1.26
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.98
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Φανατικοί e-shoppers οι Έλληνες: 1 στους 2 ψωνίζει πλέον από το κινητό

Τα πάνω-κάτω στις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων έφερε η πανδημία, καθώς όχι μόνο εξελίσσονται σε φανατικούς e-shoppers, αλλά προτιμούν να αγοράζουν online από όπου και εάν βρίσκονται, με το κινητό να εξελίσσεται σε κρίσιμο κανάλι ηλεκτρονικών αγορών. Σήμερα, σχεδόν οι μισοί Έλληνες ηλικίας έως 44 ετών (το 45%) όχι μόνο δηλώνουν ότι είναι ψηφιακοί καταναλωτές, αλλά απαντούν ότι θα ήθελαν να αγοράζουν τα πάντα online. 

Στον γενικό πληθυσμό το ποσοστό αυτό φτάνει στο 40%, ενώ στις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες (άνω των 45 ετών) διαμορφώνεται στο 35%. Τη στιγμή που σχεδόν το ήμισυ των αγοραστών στην Ελλάδα προτιμά να ψωνίζει από ηλεκτρονικά καταστήματα, μόλις το 1/3 των καταναλωτών μένει πιστό στη συμβατική αγοραστική εμπειρία και δηλώνει ότι προτιμά τα φυσικά καταστήματα, με το ποσοστό αυτό μάλιστα να βαίνει μειούμενο. 

Οι Έλληνες θέλουν μάλιστα να μπορούν να κάνουν τις ηλεκτρονικές αγορές τους από όπου και εάν βρίσκονται, γι’ αυτό το κινητό εξελίσσεται σε σημαντικό κανάλι για τις online αγορές. Σήμερα, περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες απαντούν ότι έχουν κάνει τουλάχιστον μια αγορά μέσα από το smartphone τους. 

Δεν είναι τυχαίο ότι το 61% των αγοραστών θεωρεί ότι το να διαθέτει ένα e-shop δική του εφαρμογή (app) για mobile συσκευές είναι το πιο σημαντικό που μπορεί να κάνει για να βελτιώσει την αγοραστική εμπειρία, που προσφέρει. 

Θυμήσου το όνομά μου…

Όπως προκύπτει από διεθνή έρευνα της Sitecore, που περιλαμβάνει και δείγμα 1.070 Ελλήνων και παρουσιάστηκε χθες, το ηλεκτρονικό κανάλι έγινε, εν μέσω πανδημίας, ο συνεκτικός ιστός που κράτησε συνδεδεμένους τους καταναλωτές με τα brands της αγοράς. Δεν είναι τυχαίο ότι πλέον οι μισοί Έλληνες απαντούν ότι έχουν δημιουργήσει μια βαθύτερη σύνδεση με κάποιες εταιρείες μέσω της online εμπειρίας τους. 

Αποκτώντας ψηφιακή συνείδηση, οι Έλληνες δείχνουν σήμερα να είναι πιο αυστηροί όσον αφορά το τι ζητάνε από μια online αγοραστική τους εμπειρία. Σύμφωνα με την έρευνα, οι e-shoppers σε ποσοστό 50% θέλουν να θυμάται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το ιστορικό των αγορών τους και τις προτιμήσεις τους. 

Επίσης, το 40% θέλει να έχει προσωπική και μάλιστα αποκλειστική ενημέρωση για προσφορές και εκπτώσεις, ένά ποσοστό 30% θα ήθελε το customer service να θυμάται το όνομά του όταν καλεί, ενώ το 27% θα προτιμούσε να ψωνίζει από e-shops που έχουν δημιουργήσει virtual εμπειρίες. 

Αγκάθι οι χρόνοι παράδοσης 

Τα ίδια τα brands δείχνουν να προσαρμόζονται σε αυτή την ψηφιακή στροφή των καταναλωτών, ώστε να προσφέρουν βελτιωμένες online αγοραστικές εμπειρίες στους Έλληνες. Σε ποσοστό 77% οι καταναλωτές απαντούν ότι σήμερα έχει βελτιωθεί η διαδικασία online πληρωμών, ενώ το 70% απαντά ότι πλέον μπορεί να ψωνίζει ηλεκτρονικά με λίγα μόνο «κλικ». 

Χαμηλότερα παραμένουν, πάντως, τα ποσοστά ικανοποίησης από τις παραδόσεις των προϊόντων, καθώς μόνο οι μισοί (54%) απαντούν ότι έχουν βελτιωθεί οι χρόνοι παράδοσης, ενώ μόνο το 48% απαντά ότι τηρούνται με ακρίβεια τα χρονικά περιθώρια που τίθενται από τα e-shops για το delivery των προϊόντων. 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!