Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Valuelenz: Βάζει την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη του retail tech

Περπατώντας σε έναν εμπορικό δρόμο ο καταναλωτής βλέπει σε μια βιτρίνα ένα προϊόν που τον ενδιαφέρει. Το σκανάρει με το κινητό, το αγοράζει μέσω του smartphone, το πληρώνει ηλεκτρονικά και ζητά να του το στείλουν στο σπίτι ή μπαίνει στο κατάστημα και το παραλαμβάνει.

Ελάχιστα χρόνια νωρίτερα, μια τέτοια εμπειρία θα ήταν εξωπραγματική όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως. Πλέον όχι. Σε μια εποχή όπου τα όρια μεταξύ ψηφιακού και φυσικού κόσμου γίνονται δυσδιάκριτα, οι εταιρείες του λιανεμπορίου -και όχι μόνο- καλούνται να βρουν και αυτές τον δρόμο, ώστε να εξασφαλίσουν στον καταναλωτή απρόσκοπτη πλοήγηση μεταξύ digital και πραγματικού κόσμου μέσα από phygital εμπειρίες.

Αυτό ακριβώς κάνει μια ελληνική startup, η Valuelenz, που ίδρυσαν το 2021 ο Πάνος Κωνσταντινίδης και η Τζένη Ταντίδου, προσφέροντας την πρώτη στην Ελλάδα, αλλά και πανευρωπαϊκά -ίσως και διεθνώς- ολοκληρωμένη λύση υβριδικού εμπορίου.

Η Valuelenz, βάζοντας την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη του retail tech -έναν από τους πιο hot τεχνολογικούς κλάδους- μέσα στον έναν χρόνο λειτουργίας της έχει δώσει ήδη δείγματα γραφής για το πώς μπορεί να διαμορφωθεί το νέο πρόσωπο του λιανεμπορίου, που συνδυάζει τη φυσική με την online εμπειρία χάρη στην τεχνολογία.

Διεθνής επέκταση

Η εταιρεία έχει «τρέξει» έργα υβριδικού εμπορίου για κορυφαίες αλυσίδες στην Ελλάδα, όπως η MediaMarkt, και την Κύπρο, ERA Department Stores και SPAR Cyprus. Αξιοποιώντας την πλατφόρμα της Valuelenz, η οποία χρησιμοποιεί state-of-the-art τεχνολογία, όπως τεχνητή νοημοσύνη, οι πελάτες είδαν εντυπωσιακά αποτελέσματα στη βελτίωση της εμπειρίας των αγορών και τον πολλαπλασιασμό της μέσης αξίας του αγοραστικού καλαθιού.

Ενδιαφέρον για την καινοτόμο λύση της ελληνικής startup εκδηλώνουν, σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντινίδη και την κυρία Ταντίδου, εταιρείες από τον χώρο της ενέργειας, των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, και της μόδας.

Όπως τόνισαν σε χθεσινή ενημερωτική εκδήλωση οι δυο συνιδρυτές της Valuelenz, σήμερα η εταιρεία ήδη δρομολογεί την περαιτέρω επέκτασή της τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, καθώς πλέον η πλατφόρμα είναι λειτουργική σε 26 γλώσσες. Για τη χρηματοδότηση των αναγκών της, η εταιρεία θα αναζητήσει χρηματοδότηση, έχοντας ήδη κάνει κάποια πρώτα βήματα επαφών με venture capitals.

Εκδημοκρατισμός της τεχνολογίας

Σύμφωνα με τους ιδρυτές της, η Valuelenz δεν απευθύνεται μόνο στις μεγάλες εταιρείες, αλλά στόχος της είναι να «εκδημοκρατίσει» την εμπειρία των αγορών με τη συνδρομή της τεχνολογίας, τόσο μέσα στο φυσικό κατάστημα, όσο και online για όλες τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Η καινοτόμος για τα ελληνικά και διεθνή δεδομένα cloud πλατφόρμα, που έχει αναπτύξει η ομάδα της Valuelenz, συνδέει τον κόσμο των online αγορών με εκείνον των offline και δημιουργεί μια ενιαία εμπειρία αγορών, όπου κι αν ψωνίζει κανείς. Χωρίς να χρειάζεται ο καταναλωτής να «κατεβάσει» κάποια εφαρμογή, η επιχείρηση λιανικής, που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα, μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες, όπως online αγορές μέσα στο φυσικό κατάστημα με τη χρήση QR κωδικών και barcodes.

Άλλες υπηρεσίες είναι το self-checkout και παράκαμψη της αναμονής σε ουρές, οι προσωποποιημένες και αποκλειστικές προσφορές, το quick shopping (μπαίνω, σκανάρω, πληρώνω και μου στέλνουν τα προϊόντα σπίτι), το click & collect από τον ίδιο τον καταναλωτή ή click & deliver, personal video shopping με την καθοδήγηση πωλητή (personal shopper).

«Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις λιανικής να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες των ψηφιακών τεχνολογιών με υπηρεσίες και εφαρμογές που θα ενισχύσουν τη σχέση με τους πελάτες τους και θα τους προσφέρουν νέες εμπειρίες», επεσήμανε ο Πάνος Κωνσταντινίδης, συν-ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Valuelenz.

«Με την πλατφόρμα της Valuelenz, η εμπειρία των αγορών αλλάζει και τα όρια μεταξύ των φυσικών και των online καταστημάτων καταργούνται», τόνισε χθες η κυρία Τζένη Ταντίδου, συν-ιδρύτρια και chief strategy officer της Valuelenz.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!