THEPOWERGAME
Μία φθηνότερη εναλλακτική της συνδρομητικής πλατφόρμας streaming, η οποία όμως θα συνοδεύεται υποχρεωτικά από διαφημίσεις, σχεδιάζει να λανσάρει μέχρι τα τέλη του έτους το Netflix.
Η νέα υπηρεσία θα μπορούσε να είναι διαθέσιμη στο τελευταίο τρίμηνο του έτους, όπως αναφέρεται σε ενημερωτικό σημείωμα του Netflix προς τους υπαλλήλους του, σύμφωνα με πηγή που επικαλείται το CNBC.
Αν ισχύσουν αυτές η διαρροές, τότε η εισαγωγή των διαφημίσεων στη δημοφιλή πλατφόρμα θα γίνει πραγματικότητα νωρίτερα από ότι αναμενόταν. Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι μέχρι πρότινος, ο ένας εκ των CEO του Netflix, Reed Hastings, είχε δηλώσει ότι μία υπηρεσία με διαφημίσεις δεν θα έπρεπε να αναμένεται για ένα ή δύο ακόμη χρόνια.
Ωστόσο, τα δεδομένα για το Netflix έχουν αλλάξει ταχύτατα το τελευταίο διάστημα, καθώς η συνδρομητική του βάση παραμένει στάσιμη, ενώ η μετοχή του έχει υποχωρήσει κατά 70%.
Η αύξηση του κόστους της συνδρομής μάλλον δεν λειτουργεί θετικά για την προσέλκυση νέων συνδρομητών. Ανασταλτικά λειτουργεί για μεγάλο μέρος των καταναλωτών και η κατάργηση της κοινής χρήσης των κωδικών, γεγονός που η εταιρεία εκτιμά ότι συνέβαλε στη στασιμότητα των εσόδων και την συνδρομητικής της βάσης, καθώς υπολογίζεται ότι πάνω από 100 εκατ. νοικοκυριά παγκοσμίως έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία χρησιμοποιώντας κοινούς κωδικούς.
Σημειώνεται πάντως ότι επισήμως το Netflix αρνήθηκε να σχολιάσει τις πληροφορίες, τις οποίες ωστόσο στηρίζουν σε ξεχωριστό δημοσίευμα και οι New York Times.