Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

ΚΕΠ: Επέκταση των ψηφιακών ραντεβού με το mySynigoroslive

«Πρωταθλητής» στα ψηφιακά ραντεβού αναδεικνύονται τα ΚΕΠ με 115.785 ραντεβού να έχουν πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας myKEPlive από την έναρξη της υπηρεσίας στις 27 Ιουλίου 2020 μέχρι σήμερα, ενώ στους επόμενους μήνες έχει δρομολογηθεί η επέκταση των ψηφιακών ραντεβού και για υπηρεσίες του Συνηγόρου του Πολίτη (mySynigoroslive).

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης την δεύτερη θέση κατέχει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) με την οποία από την 1η Μαΐου 2020 μέχρι σήμερα εξυπηρετήθηκαν ψηφιακά μέσω της πλατφόρμας myAADElive 66.342 πολίτες, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται ο ΟΑΕΔ που από τις 9 Δεκεμβρίου 2020 μέχρι αυτήν την περίοδο έχει κλείσει ψηφιακό ραντεβού με 41.985 μέσω του myOAEDlive.

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης «τα ψηφιακά ραντεβού αποτελούν μία ακόμα έκφανση της προσήλωσής μας στη δημιουργία υπηρεσιών που βάζουν τον πολίτη στο επίκεντρο. Ξεκίνησαν ως ένα πρόπλασμα απομακρυσμένης εξυπηρέτησης για όσες υπηρεσίες δεν ήταν δυνατόν να ψηφιοποιήσουμε άμεσα. Έτσι, παραδείγματος χάριν, ο πολίτης δεν χρειαζόταν να πάει στα ΚΕΠ για να βγάλει μια ληξιαρχική πράξη προ του 2013, αλλά μπορούσε να το κάνει μέσω βιντεοκλήσης πιο γρήγορα και πιο εύκολα από το να πάει στο γκισέ». Μάλιστα, ο κ. Πιερρακάκης υπογράμμισε ότι «έχουμε πει με αρκετές αφορμές ότι οι υπηρεσίες που σχεδιάζουμε μέσα στην πανδημία προορίζονται κατά κανόνα να αξιοποιηθούν και μετά το πέρας της. Το ίδιο ισχύει και με τα ψηφιακά ραντεβού: μέσα στην πανδημία διαθέτουν την προστιθέμενη αξία της μείωσης του συνωστισμού, αλλά και μετά την πανδημία θα εξακολουθούν να λειτουργούν ως επιταχυντής της εξυπηρέτησης του πολίτη από το κράτος. Γι’ αυτό και σκοπεύουμε να τα επεκτείνουμε σε ακόμα περισσότερους φορείς, αλλά και να μεγαλώσουμε το εύρος των παρεχόμενων διαδικασιών. Η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στον σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη λειτουργία του myDESKlive. Σε πρόσφατη εκδήλωση για τα 25 χρόνια λειτουργίας της, ανέφερα ότι αποτελεί τη “μνήμη του μέλλοντος” για τις υπηρεσίες του Δημοσίου. Και στην περίπτωση των ψηφιακών ραντεβού απέδειξε για ακόμα μια φορά ότι λειτουργεί ακριβώς σε αυτό το πλαίσιο και με αυτό το σκοπό: να αξιοποιεί την τεχνολογία και να την μετατρέπει σε εργαλείο βελτίωσης της καθημερινότητας των πολιτών».

Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος επεσήμανε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης αντιλαμβανόμαστε ότι η αποστολή μας δεν εξαντλείται μόνο στη δημιουργία μιας τεχνικά άρτιας υπηρεσίας, αλλά φτάνει μέχρι τον τελικό χρήστη. Σκοπός μας, λοιπόν, είναι οι υπηρεσίες που σχεδιάζουμε και παραδίδουμε να είναι φιλικές προς τον πολίτη, λειτουργικές και να βελτιώνουν ουσιαστικά την καθημερινότητά του. Έτσι, κάθε φορά που βλέπουμε ότι μια υπηρεσία χρησιμοποιείται μαζικά, τότε ξέρουμε ότι η υπηρεσία αυτή φτιάχτηκε σωστά».

Όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Αναγνωστόπουλος «εδώ και μήνες έχουμε μια ροή της τάξης των 10.000 ψηφιακών ραντεβού ανά μήνα. Αυτό μεταφράζεται σε 10.000 λιγότερες αναμονές σε ουρές στα ΚΕΠ, στις Εφορίες, στον ΟΑΕΔ, στον ΕΦΚΑ και στους υπόλοιπους φορείς που εξυπηρετούν μέσω βιντεοκλήσης. Πρόκειται για έναν αριθμό που δικαιώνει την έμφαση που δώσαμε το myDESKlive και που μας δίνει κίνητρο να επεκτείνουμε ακόμα περισσότερο τη λειτουργία του, σε συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς».

Να σημειωθεί ότι το myKEPlive διατίθεται σε παραπάνω από 200 δήμους της χώρας (και σε όλους τους πολυπληθείς), αντιπροσωπεύοντας πάνω από το 50% του συνολικού αριθμού δήμων. Παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω πέντε θεματικών υπηρεσιών: 1) Διοικητική Πληροφόρηση-Ενημέρωση, 2) Υποβολή αίτησης, 3) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 4) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 5) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας.

Το myKEPlive αξιοποιείται επίσης για την καταχώριση πιστοποιητικού ή δόσεων εμβολιασμού που πραγματοποιήθηκαν στο εξωτερικό από Έλληνες πολίτες άνω των 60 ετών που διαμένουν μόνιμα στο εξωτερικό και διαθέτουν πιστοποιητικό εμβολιασμού που δεν μπορεί να επαληθευτεί ψηφιακά.

Η πλατφόρμα myAADElive διατίθεται σε όλες τις ΔΟΥ για την απόκτηση κλειδαρίθμου, ενώ η πλατφόρμα myOAEDlive διατίθεται από όλα τα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης του ΟΑΕΔ, για: 1) συμβουλευτικές υπηρεσίες προς ανέργους, 2) συμβουλευτικές υπηρεσίες προς επιχειρήσεις, 3) αναζήτηση θέσεων εργασίας ή εργαζομένων στον ΕΟΧ μέσω του ελληνικού γραφείου EURES του ευρωπαϊκού δικτύου υπηρεσιών απασχόλησης και επαγγελματικής κινητικότητας και 4) επικαιροποίηση στοιχείων του μητρώου εγγεγραμμένων ανέργων.

Τα ψηφιακά ραντεβού μέσω της πλατφόρμας myDESKlive έφτασαν μέχρι σήμερα τα 227.313, συμβάλλοντας στην αποφυγή αντίστοιχου αριθμού φυσικών επισκέψεων στους φορείς του Δημοσίου, σύμφωνα με στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Τα ψηφιακά ραντεβού παρέχουν στους πολίτες τη δυνατότητα να προγραμματίσουν να συνδεθούν μέσω βιντεοκλήσης με υπάλληλο της υπηρεσίας στην οποία επιθυμούν να απευθυνθούν, σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί.

Το myDESKlive έγινε η πρώτη υπηρεσία που υλοποιήθηκε από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και «εξάγεται» στο εξωτερικό. Συγκεκριμένα, στην πρόσφατη επίσκεψη του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην Κύπρο παρουσιάστηκε το MyGovLive, η υπηρεσία ψηφιακών ραντεβού με τα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Πώς λειτουργούν τα ψηφιακά ραντεβού

Στην αρχή κάθε τηλεδιάσκεψης ο πολίτης πρέπει να ανοίξει την κάμερά του και να επιδείξει στον υπάλληλο την ταυτότητα ή το διαβατήριό του, προκειμένου να ταυτοποιηθεί. Στη συνέχεια, μπορεί να αφήσει ανοιχτή την κάμερα ή να επιλέξει να την κλείσει.

Τα ραντεβού κλείνονται με χρήση κωδικών Taxisnet. Επιπλέον, ένας πολίτης μπορεί να προγραμματίσει ραντεβού για τρίτο πρόσωπο, εφόσον αυτό δεν διαθέτει κωδικούς Taxisnet ή ψηφιακές δεξιότητες για να κλείσει το ραντεβού.

Τεχνικά υπάρχει πρόβλεψη για συμμετοχή τρίτου ατόμου στην τηλεδιάσκεψη, ανάλογα με τις ανάγκες του πολίτη και τις δυνατότητες του φορέα. Ήδη στο myKEPlive υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας στη νοηματική και στο myOAEDlive η δυνατότητα παρουσίας διερμηνέα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!