THEPOWERGAME
Η vivo ήρθε στη Ελλάδα, δηλώνοντας έτοιμη να πρωταγωνιστεί και στην ελληνική αγορά, μεταξύ των άλλων Ευρωπαϊκών χωρών, όπου έχει ήδη επεκταθεί.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, εντός του 2022, ξεκινώντας τον Μάιο, η vivo έχει προγραμματίσει να λανσάρει στην Ελλάδα smartphones στην μεσαία και high-end κατηγορία, τα οποία θα ενθουσιάσουν με τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά και τον σχεδιασμό που διαθέτουν.
Η εταιρεία από την πρώτη στιγμή, παρέχει καινοτόμα και ποιοτικά προϊόντα στους καταναλωτές, και οι κινητές συσκευές τηλεφώνων που προτείνει συσπειρώνουν τους φανατικούς θαυμαστές, οι οποίοι ξεπερνούν τα 400 εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο. Το Νοέμβριο του 2019 ίδρυσε τα Ευρωπαϊκά της γραφεία στο Ντίσελντορφ Γερμανίας ακολουθώντας τη διεθνή επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας «πιο τοπική, πιο παγκόσμια».
Η εταιρεία κατέχει την Πρώτη Θέση στην κινεζική αγορά smartphones για το 2021, έχοντας παρουσία σε περισσότερες από 60 αγορές, με παγκόσμιο μερίδιο αγοράς 9%. Ταυτόχρονα, όσον αφορά στην παράδοση 5G smartphones, κατέχει σταθερά την τρίτη θέση με 12,9% μερίδιο αγοράς.
Μερικές από τις σημαντικές στιγμές και πρωτιές της vivo στη βιομηχανία των smartphones είναι το πρώτο smartphone με ενσωματωμένο chipset ήχου hi-fi (vivo X1), το πιο λεπτό smartphone στον κόσμο (vivo X5 Max), το πρώτο smartphone με τεχνολογία σάρωσης δακτυλικών αποτυπωμάτων στην οθόνη (vivo X20Plus UD). Τέλος με βάση το πρώτο πρωτότυπο smartphone APEX, το 2018 η εταιρεία κυκλοφόρησε το vivo NEX, το πρώτο smartphone χωρίς πλαίσιο, με αναδυόμενη selfie κάμερα.
Ο κ. Λυκούργος Σαμαρτζής Εμπορικός Διευθυντής του ελληνικού γραφείου δήλωσε:
«Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι με την άφιξη της vivo στην Ελλάδα, καθώς οι κινητές συσκευές της εταιρείας μπορούν να καλύψουν τις τεχνολογικές απαιτήσεις και του ελληνικού κοινού. Προσκαλούμε τους λάτρεις της καινοτομίας και της αισθητικής, να ανακαλύψουν την εμπειρία των smartphones της vivo με τις καινοτόμες λύσεις από τον κορυφαίο κατασκευαστή smartphone της Κίνας με τις εξαιρετικές παγκόσμιες διακρίσεις».
Τονίζεται, επίσης, πως η κινεζική εταιρεία έχει δημιουργήσει πέντε κόμβους παραγωγής, σε όλη την Κίνα, τη Νότιο και τη Νοτιοανατολική Ασία, κατασκευάζοντας πάνω από 200 εκατομμύρια smartphones κάθε χρόνο. Από το 2019, η vivo έχει δημιουργήσει δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 60 χώρες και περιοχές, ενώ παράλληλα επιλέγεται από περισσότερους από 400 εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο.