THEPOWERGAME
Την τάση που θέλει τις ελληνικές startups να γίνονται εξαιρετικά ευδιάκριτες στα ραντάρ των διεθνών επενδυτών επιβεβαιώνει από τις αρχές του 2022 το εγχώριο οικοσύστημα καινοτομίας. Η απόκτηση της Transifex από την Πάτρα από το αμερικάνικo fund PARC Partners αποτελεί άλλη μια απτή επιβεβαίωση αυτής της τάσης.
Η Transifex, που δημιούργησε στην Πάτρα το 2009 ο Δημήτρης Γλέζος, έχει την έδρα της στην Αθήνα, διατηρεί γραφεία στη Silicon Valley της Καλιφόρνια ήδη από το 2014, και είναι κορυφαίος πάροχος λύσεων λογισμικού στο continuous localization (συνεχή μετάφραση προϊόντων). Χάρη στο καινοτόμο λογισμικό, που έχει αναπτύξει, και σήμερα χρησιμοποιούν εταιρείες όπως οι HubSpot, Quora, Strava και Klarna, οι επιχειρήσεις μπορούν να μεταφράζουν τα προϊόντα τους σε εκατοντάδες γλώσσες αυτοματοποιημένα.
Η ένταξη υπό την ομπρέλα της PARC φέρνει σημαντικούς πόρους στην Transifex, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης από κορυφαία χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, όπως τα Pacific Lake Partners και Bridge Bank. Μετά από την εξαγορά, σύμφωνα με πληροφορίες, η ομάδα της Transifex, που σήμερα αριθμεί 55 εργαζόμενους θα διευρυνθεί περαιτέρω στα 70 άτομα, με τις δραστηριότητες να παραμένουν επικεντρωμένες σε Ελλάδα και ΗΠΑ.
Στο πλαίσιο της εξαγοράς το τίμημα της οποίας δεν έγινε γνωστό, αλλά κινείται σε επίπεδα της τάξης των 30 εκατ.ευρώ, όπως αναφέρουν πληροφορίες από τη διεθνή αγορά, ο κ. Δημήτρης Γλέζος θα αποχωρήσει από τη θέση του CEO της Transifex. Θα διατηρήσει, ωστόσο, θέση συμβούλου στην εταιρεία.
Παρουσία σε 70 αγορές
Ο Chris Reese, από τη θέση του CEO, και ο Tony Pilnik, από τη θέση του προέδρου, προερχόμενοι αμφότεροι από το αμερικανικό fund, αποτελούν τη νέα διοικητικό ομάδα της Transifex. «Μας συνεπήρε αμέσως το όραμα της Transifex να κάνει, μέσω του λογισμικού της, το περιεχόμενο διαθέσιμο σε κάθε γλώσσα. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα αναλάβουμε ηγετικό ρόλο στην εταιρεία. Η Transifex είναι έτοιμη για ταχεία ανάπτυξη μαζί με τους πελάτες της», δήλωσε ο νέος CEO της Chris Reese.
Η εξαγορά της ελληνικής startup από το αμερικανικό fund θα τροφοδοτήσει τη συνεχή ανάπτυξή της με επιπλέον κεφάλαια και πόρους διαχείρισης, με στόχο τη δημιουργία περαιτέρω αξίας για τον πελάτη. Ήδη σήμερα η ελληνική startup έχει παρουσία σε 70 αγορές ανά τον κόσμο και συνεργάζεται με περισσότερες από 1.400 επιχειρήσεις.
«Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για το γεγονός ότι μια ελληνική startup που γεννήθηκε στην Πάτρα, αποτελεί σημείο αναφοράς στο χώρο του software localization παγκοσμίως. Είμαι βέβαιος ότι τα φιλόδοξα αναπτυξιακά σχέδια και το στρατηγικό όραμα της PARC θα συνεχίσουν να επιταχύνουν την ανάπτυξη και την καινοτομία της εταιρείας για πολλά ακόμη χρόνια» σχολίασε ο ιδρυτής της Transifex, Δημήτρης Γλέζος.
Ποια είναι η Transifex
Ο Δημήτρης Γλέζος ίδρυσε την εταιρεία Transifex το 2009 στην Πάτρα. Μέχρι το 2014 η εταιρεία άνοιξε γραφείο στην Αθήνα και στη Silicon Valley της Καλιφόρνια για τη διαχείριση των πωλήσεων, του μάρκετινγκ, των οικονομικών και άλλων λειτουργιών της εταιρείας.
Η εταιρεία αναπτύσσεται σταθερά τα τελευταία χρόνια και πέτυχε ανάπτυξη 35% τον τελευταίο χρόνο, με τη ζήτηση να επιταχύνεται καθώς οι επιχειρήσεις επενδύουν όλο και περισσότερο στο διαδίκτυο και γίνονται πιο πολύγλωσσες.
Η πλατφόρμα Transifex SaaS δίνει τη δυνατότητα σε εταιρείες όλων των μεγεθών να προσεγγίσουν τους πελάτες τους σε παγκόσμια κλίμακα με ένα τοπικό μήνυμα. Η Transifex ιδρύθηκε ως απάντηση στις αναδυόμενες αλλαγές στην ανάπτυξη λογισμικού και τη δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου που είναι πλέον πανταχού παρούσες.
Σήμερα -περισσότερο από ποτέ- οι επιχειρήσεις γνωρίζουν ότι οι συνομιλίες σε πραγματικό χρόνο με πελάτες τους στη γλώσσα τους δημιουργούν ισχυρές σχέσεις και ανεξάρτητα από το αν το μήνυμα διανέμεται μέσω λογισμικού, εφαρμογών ή ιστότοπων, το κλειδί είναι η ταχύτητα στην αγορά. Σήμερα, το localization ενσωματώνεται στο software development από την πρώτη μέρα για να μπορεί να αναπτυχθεί γρήγορα το κάθε προϊόν. Τα παραδοσιακά εργαλεία δεν είναι ικανά να καλύψουν αυτή την ανάγκη, και χρειάζονται μοντέρνα εργαλεία σαν το Transifex.
Με την SaaS-based πλατφόρμα μετάφρασης και τοπικοποίησης (localization), οι πελάτες της Transifex μπορούν εύκολα να μεταφράσουν ψηφιακό περιεχόμενο όπως ιστότοπους, εφαρμογές για κινητά, παιχνίδια, βίντεο, κέντρα βοήθειας, υπότιτλους και πολλά άλλα σε συνεχή βάση.