Γ.Δ.
1503.73 -0,48%
ACAG
+0,51%
5.95
BOCHGR
+0,42%
4.77
CENER
+0,40%
10.04
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
-0,24%
8.25
EVR
-1,66%
1.48
NOVAL
+0,63%
2.385
OPTIMA
+0,31%
12.8
TITC
+1,39%
40.2
ΑΑΑΚ
+7,14%
4.8
ΑΒΑΞ
-1,85%
1.698
ΑΒΕ
+2,72%
0.453
ΑΔΜΗΕ
-1,07%
2.77
ΑΚΡΙΤ
+7,89%
0.82
ΑΛΜΥ
-1,12%
4.425
ΑΛΦΑ
-0,29%
1.718
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
10.37
ΑΣΚΟ
+0,31%
3.2
ΑΣΤΑΚ
-3,02%
7.06
ΑΤΕΚ
+9,33%
0.492
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,77%
0.774
ΑΤΤΙΚΑ
-0,44%
2.25
ΒΙΟ
-1,19%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+0,25%
1.995
ΒΙΟΣΚ
-1,84%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,54%
18.48
ΔΑΑ
-0,10%
8.22
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-1,26%
12.51
ΔΟΜΙΚ
+2,01%
3.045
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,90%
0.332
ΕΒΡΟΦ
-3,29%
2.06
ΕΕΕ
-1,37%
33.12
ΕΚΤΕΡ
+0,97%
1.868
ΕΛΒΕ
-1,78%
4.96
ΕΛΙΝ
-0,43%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,35%
2.19
ΕΛΠΕ
-1,30%
7.6
ΕΛΣΤΡ
-2,36%
2.07
ΕΛΤΟΝ
+0,21%
1.886
ΕΛΧΑ
-3,80%
2.15
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,20%
1.26
ΕΤΕ
+0,02%
8.05
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.343
ΕΧΑΕ
-2,06%
4.75
ΙΑΤΡ
+1,21%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-3,75%
0.359
ΙΛΥΔΑ
-1,58%
1.87
ΙΝΚΑΤ
-1,66%
4.74
ΙΝΚΑΤΔ
-47,99%
0.031
ΙΝΛΙΦ
-0,85%
4.66
ΙΝΛΟΤ
-1,87%
1.052
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.12
ΙΝΤΕΤ
+0,41%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-2,68%
3.09
ΚΑΡΕΛ
+0,57%
350
ΚΕΚΡ
-3,62%
1.33
ΚΕΠΕΝ
+0,58%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-1,64%
0.479
ΚΟΥΑΛ
+2,00%
1.428
ΚΟΥΕΣ
-1,62%
6.06
ΚΡΙ
-1,25%
15.8
ΚΤΗΛΑ
-0,54%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-2,39%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,60%
0.802
ΛΑΜΔΑ
-2,04%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+0,99%
1.02
ΛΕΒΚ
+7,52%
0.286
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
-0,63%
1.59
ΛΟΥΛΗ
+0,69%
2.91
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.83
ΜΕΝΤΙ
-0,84%
2.36
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.03
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
+0,47%
21.3
ΜΟΝΤΑ
-2,13%
3.68
ΜΟΤΟ
+1,47%
2.76
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,78%
25.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.15
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,88%
33.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+2,02%
0.808
ΞΥΛΚ
+4,91%
0.299
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+8,64%
23.9
ΟΛΠ
-0,17%
30.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.59
ΟΠΑΠ
-0,89%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-1,79%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.14
ΠΑΙΡ
+0,93%
1.09
ΠΑΠ
-0,78%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,12%
4.19
ΠΕΡΦ
-0,51%
5.82
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.34
ΠΛΑΘ
-1,66%
4.15
ΠΛΑΚΡ
-2,05%
14.3
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.41
ΡΕΒΟΙΛ
-0,57%
1.73
ΣΑΡ
+0,55%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,37%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.59
ΣΠΕΙΣ
-1,29%
6.1
ΣΠΙ
-2,74%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.04
ΤΖΚΑ
-2,34%
1.67
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,85%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,98%
0.206
ΦΡΛΚ
-1,13%
3.955
ΧΑΙΔΕ
-6,25%
0.6

H συνταγή της επιτυχίας στα social media – H περίπτωση του TikTok

Μία φιλική προς τον χρήστη εφαρμογή αυξάνει την αλληλεπίδραση του μέσου μεταξύ της κοινότητας, κάτι που μπορεί να αξιοποιηθεί από επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, ώστε να αναπτυχθούν και να διευρυνθούν στενότερες σχέσεις με τον πελάτη. Αυτή είναι η «μυστική» συνταγή της επιτυχίας του TikTok, σύμφωνα με τον κ. Adriano Accardo, Managing Director Global Business Solutions της πλατφόρμας για τη ΝΑ Ευρώπη. Η περίπτωση του TiκTok, το οποίο σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα απέκτησε πάνω από 1 δισ. χρήστες παγκοσμίως αποτέλεσε θεμα ανάλυσης στο 7ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών που πραγματοποιείται στους Δελφούς, 6-9 Απριλίου και τελεί υπό την Αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας, κας Κατερίνας Σακελλαροπούλου.

Τόσο η επιτυχία, δηλαδή στην προσέλκυση χρηστών όσο και το επιχειρηματικό μοντέλο, στηρίζεται στην απλότητα, υπογράμμισε ο κ. Accardo. Το επιχειρηματικό μοντέλο της πλατφόρμας στηρίζεται στη διαφήμιση, η οποία έχει ενσωματωθεί ως μέρος της λειτουργίας του TiκTok. Για παράδειγμα, μόλις κάποιος χρήστης ανοίξει την εφαρμογή θα δει διαφήμιση. Κι αυτό είναι κάτι απλό. Ταυτόχρονα, έχουν αναπτυχθεί εργαλεία, τα οποία δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να δημιουργούν ένα concept, στη συνέχεια ένα challenge και μετά να ζητούν από τους χρήστες να συμμετέχουν. Έτσι πραγματοποιούνται ταυτόχρονα οι δύο στόχοι του μάρκετινκγ, δηλαδή η απόκτηση και η διατήρηση της πελατείας, μέσα από το λεγόμενο «engagement». H ευκολία στη χρήση δίνει τη δυνατότητα σε κάθε χρήστη να δημιουργεί περιεχόμενο, αλλά και σε κάθε επιχείρηση. Με κύριο εργαλείο το «story telling», επιχειρήσεις όλων των μεγεθών μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις. Μέσω της πλατφόρμας για παράδειγμα διαφημίστηκε το ελληνικό τυρί φέτα σε ξένες αγορές, με εκπληκτικά αποτελέσματα.

Από τα στοιχεία προκύπτει ότι το 80% των επιχειρήσεων που διαφημίζονται μέσω της πλατφόρμας έχουν θετική εικόνα, ενώ το 60% των χρηστών δηλώνει ότι αγόρασε προϊόντα που δεν θα αγόραζε εάν δεν τα έβλεπε στο TikTok.

O Adriano Accardo, Managing Director Global Business Solutions της πλατφόρμας TikTok για τη ΝΑ Ευρώπη ©ΔΤ
O Adriano Accardo, Managing Director Global Business Solutions της πλατφόρμας TikTok για τη ΝΑ Ευρώπη ©ΔΤ
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!