THEPOWERGAME
Τα σχέδια για την εισαγωγή των μετοχών της Blueground σε χρηματιστήριο αποκάλυψε ο συνιδρυτής και CEO της Blueground, Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου όπου παρουσιάστηκαν οι νικητές του φετινού διαγωνισμού για τον Έλληνα Επιχειρηματία της χρονιάς.
Ο κ. Χατζηελευθερίου, ο οποίος βραβεύθηκε ως Δυναμικά Αναπτυσσόμενος Επιχειρηματίας, σημείωσε ότι η είσοδος των μετοχών της Blueground είναι κάτι που εξετάζετε από την διοίκηση και θεωρούν ότι θα συμβεί καθώς τα μεγέθη της εταιρείας το επιτρέπουν ενώ αξιολογούν ότι μία τέτοια κίνηση θα βοηθούσε την επιχείρηση να «ωριμάσει».
Ως προς τον χρονικό ορίζοντα που θα συμβεί αυτό ο κ. Χατζηελευθερίου ανέφερε ότι η κίνηση θα υλοποιηθεί εντός της επόμενης διετίας και στόχος είναι αμερικανικό χρηματιστήριο.
«Η Ελλάδα μπορεί να είναι η αγορά από την οποία ξεκινήσαμε, παραμένει μία πάρα πολύ σημαντική αγορά και η μισή και παραπάνω ομάδα είναι εδώ, όμως πλέον το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων μας προέρχεται από το εξωτερικό και κυρίως από την Αμερική, όπου πλέον έχει φθάσει να καλύπτει το 70% του κύκλου εργασιών μας.
Οι αγορές εκεί, σε ό,τι αφορά των τομέα των κεφαλαίων είναι πολύ μεγαλύτερες και σίγουρα, αν και δεν έχουμε καταλήξει, το βλέμμα μας είναι στραμμένο προς την άλλη πλευρά του Ατλαντικού».
Στόχος οι 50 πόλεις έως το 2025
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία η νέα χρονιά ξεκίνησε με θετικό πρόσημο και έρχεται να προστεθεί σε μία χρήση, αυτή του 2021, όπου στα ακίνητα της εξυπηρέτησε 50% περισσότερους επισκέπτες σε σχέση με το 2020. Παράλληλα συνεχίζεται και το πρόγραμμα επέκτασης της Blueground σε νέες πόλεις.
Σήμερα η ελληνική start-up κατέχει σημαντική θέση στον χώρο του PropTech, με πάνω από 6.500 διαμερίσματα σε 20 πόλεις παγκοσμίως, απασχολώντας περισσότερους από 600 εργαζόμενους. Όσον αφορά το μέλλον, η εταιρεία σχεδιάζει την περαιτέρω επέκταση του παγκόσμιου αποτυπώματός της, σε συνολικά 50 πόλεις σε όλον τον κόσμο έως το 2025.
Σε ό,τι αφορά στην εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία ο κ. Χατζηελευθερίου ανέφερε ότι δεν έχει επηρεάσει την δραστηριότητα της Blueground. «Στις συγκεκριμένες αγορές δεν έχουμε καθόλου παρουσία.
Δεν παύει να είναι όμως να είναι μία σημαντική ανθρωπιστική κρίση, η οποία δεν μπορεί να μας αφήσει αδιάφορους. Προσπαθούμε όπου υπάρχει διαθεσιμότητα να φιλοξενήσουμε ανθρώπους που αναγκάστηκαν να φύγουν από την πατρίδα τους» σημείωσε.