THEPOWERGAME
Την ένταξη των υπηρεσιών Deloitte Digital στο portfolio της ανακοίνωσε η Deloitte Ελλάδος. Η Deloitte Digital αποτελεί ένα ξεχωριστό κομμάτι της Deloitte που προσφέρει στις επιχειρήσεις σχεδιασμό πελατοκεντρικών ψηφιακών υπηρεσιών, βοηθώντας τις να αναβαθμίσουν την εμπειρία του πελάτη.
Η Deloitte Digital φέρνει και στη χώρα μας την τεχνογνωσία της διεθνούς παρουσίας της, η οποία αριθμεί περισσότερα από 50 γραφεία σε 61 χώρες. Συνδυάζει μια παγκοσμίως αναγνωρισμένη εμπειρία και γνώση στον δημιουργικό σχεδιασμό ψηφιακών υπηρεσιών για πελάτες.
Η Deloitte Digital, ως κομμάτι της Deloitte, αξιοποιεί τη στρατηγική σκέψη της Deloitte και μετασχηματίζει τις δημιουργικές ιδέες σε αποτελεσματικές ψηφιακές προτάσεις που συνδέουν τις επιχειρήσεις με τους πελάτες τους με νέους τρόπους, έχοντας στον πυρήνα τους την ανθρώπινη εμπειρία.
Στη συνέντευξη τύπου για την παρουσίαση της Deloitte Digital, ο κ. Δημήτρης Κουτσόπουλος, CEO Deloitte Ελλάδος, σημείωσε: «H Deloitte Digital συνδυάζει τη δύναμη της Deloitte στον μετασχηματισμό των επιχειρήσεων και στις τεχνολογικές εφαρμογές με τις ικανότητες ενός παγκόσμιας κλάσης digital agency. Από τη χάραξη της στρατηγικής προσέγγισης για τους πελάτες της μέχρι την υλοποίησή της, η Deloitte Digital θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν καινοτόμες λύσεις που αυξάνουν το ψηφιακό τους αποτύπωμα».
O κ. Nίκος Χριστοδούλου, Partner, Consulting Leader της Deloitte Ελλάδος δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η Ελλάδα προστίθεται στο διεθνές δίκτυο της Deloitte Digital. H Deloitte Digital είναι ένας μοναδικός συνδυασμός digital agency και συμβουλευτικής εταιρείας κάτω από μια παγκόσμια ομπρέλα. Με την Deloitte Digital στο portfolio μας, μπορούμε πλέον να είμαστε ένα one-stop-shop για τις επιχειρήσεις, παρέχοντας συνολικές λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού. Η δύναμή μας πλέον θα έγκειται στην ικανότητά μας να παρέχουμε στρατηγικές κατευθύνσεις, συνδυαστικά με δεξιότητες στο marketing και την τεχνολογία, κάτι που δεν μπορούν να παρέχουν άλλες συμβουλευτικές εταιρείες και agencies».
Ο κ. Κωστής Χλουβεράκης, Principal, Consulting, Deloitte Digital Leader για την Ελλάδα, σημείωσε επίσης: «Το να γίνει μια εταιρεία ψηφιακή σημαίνει ότι ξεκινά ένα ταξίδι αλλαγής και καινοτομίας, που μπορεί να οδηγήσει σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα. Σχεδιάζοντας εκ νέου την εμπειρία του πελάτη σχεδιάζουμε την επιχείρηση του μέλλοντος. Για τη χάραξη αυτού του ταξιδιού συνδυάζουμε τις δημιουργικές ιδέες της Deloitte Digital με τις αμέτρητες πλέον τεχνολογικές δυνατότητες που μας δίνουν τα δεδομένα, η τεχνητή νοημοσύνη και οι εξειδικευμένες γνώσεις μας για κάθε κλάδο της αγοράς».
Στην Ελλάδα, η Deloitte Digital προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες για την ισχυροποίηση των σχέσεων των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους, ενισχύοντας παράλληλα την ανάπτυξη και τη διείσδυση σε νέα κοινά.
Ειδικότερα, οι υπηρεσίες της Deloitte Digital εντάσσονται στους παρακάτω πυλώνες:
- Customer Strategy: Δημιουργία πελατοκεντρικής στρατηγικής, με σχεδιασμό νέων προσωποποιημένων, ανθρωποκεντρικών εμπειριών, που προσφέρουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να διατηρήσουν αλλά και να αναπτύξουν τη βάση των πελατών τους.
- Design: Σχεδιασμός και δημιουργία νέων ψηφιακών εμπειριών και καινοτόμων δυνατοτήτων με ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό.
- Creativity, Brand and Advertising: Νέες δημιουργικές ιδέες που ενισχύουν και προωθούν το brand μιας εταιρείας. Ιδέες που διαφοροποιούν τις εταιρείες και τους επιτρέπουν να αλληλεπιδράσουν αποτελεσματικά με τους πελάτες τους.
- Experience Management & Marketing: Ολοκληρωμένες λύσεις σχεδιασμού και διαχείρισης του κύκλου ζωής των πελατών από την προσέλκυση, μέχρι τη διατήρησή τους.
- eCommerce: Στρατηγικός εμπορικός σχεδιασμός στην υλοποίηση και λειτουργία ψηφιακών B2C και B2B καναλιών πωλήσεων.
- Sales Transformation: Καινοτόμες μέθοδοι και εργαλεία ψηφιακού μετασχηματισμού που ενδυναμώνουν τα τμήματα πωλήσεων, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία του πελάτη, μέσα από την εφαρμογή προηγμένων λύσεων, όπως το Salesforce.
- Service Excellence: Καινοτόμες δυνατότητες εξυπηρέτησης πελατών που εστιάζουν στη δημιουργία αναβαθμισμένων εμπειριών εξυπηρέτησης και αλληλεπίδρασης μέσα από ενοποιημένη, πολυκαναλική, ψηφιακή προσέγγιση.