THEPOWERGAME
Το Shopflix έχει μπει εδώ και λίγες ημέρες στην ζωή μας. Επανδρωμένο με στελέχη που έχουν πολυετή εμπειρία τόσο στο λιανεμπόριο όσο και στο e-commerce, βάζει ψηλά τον πήχη και υπόσχεται μία νέα ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις έχουν αυξηθεί κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα όμως η εξυπηρέτηση των πελατών δεν ήταν στο επιθυμητό επίπεδο, με τα προβλήματα των περισσότερων ηλεκτρονικών καταστημάτων και των marketplace να γίνονται ακόμη πιο έντονα και ορατά την περίοδο της πανδημίας.
Όπως εξηγούν στο powergame.gr στελέχη του Shopflix, μία βασική διαφορά του από τον ανταγωνισμό είναι ότι όλες οι αγορές ολοκληρώνονται μέσα από την πλατφόρμα, και όχι με ανακατεύθυνση προς τα καταστήματα – συνεργάτες, κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα το Shopflix να έχει τον πλήρη έλεγχο της παραγγελίας. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά για τον καταναλωτή; Ότι το shopflix «ελέγχει» ότι ο συνεργάτης έχει το ικανοποιητικό απόθεμα να καλύψει την παραγγελία και ότι θα τηρηθούν οι χρόνοι παράδοσης. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι συχνό φαινόμενο σε άλλες πλατφόρμες είναι οι συνεργαζόμενοι έμποροι να μην έχουν καν το εμπόρευμα και να βγαίνουν στην «γύρα» όταν τους χτυπήσει το καμπανάκι ότι βρέθηκε αγοραστής με αποτέλεσμα να υπάρχει ασυνέπεια στους χρόνους παράδοσης και σε αρκετές περιπτώσεις που δεν έχει βρεθεί το εμπόρευμα, ακύρωση της παραγγελίας.
Εγγύηση παράδοσης από την Courier Center
Στον τομέα της παράδοσης επίσης εγγυάται το shopflix καθώς υπάρχει αποκλειστική συνεργασία με την Courier Center, μία εταιρεία ταχυμεταφορών με ιστορία 25 χρόνων και το ταχύτερα αναπτυσσόμενο δίκτυο που σήμερα αριθμεί πάνω από 70 σημεία τα οποία αυξάνονται συνεχώς. Είναι αξιοσημείωτο ότι η Courier Center σε πρόσφατες έρευνες ικανοποίησης εξυπηρέτησης έχει λάβει από πελάτες που έχει εξυπηρετήσει βαθμολογία 9.5 με άριστα το 10.
Παράλληλα, για όσους το επιθυμούν υπάρχει η εναλλακτική των Clever Points που είναι 350 συνεργαζόμενα σημεία σε όλη την Ελλάδα. Πρόκειται για mini market, πρακτορεία ΟΠΑΠ, πρατήρια καυσίμων και άλλους εμπορικούς χώρους με διευρυμένο ωράριο που μπορεί κάποιος να δώσει ως διεύθυνση ώστε να παραλάβει την παραγγελία του όποια στιγμή θέλει.
Ένα επίσης σημαντικό στοιχείο στην εμπειρία αγοράς είναι ότι ο πελάτης έρχεται σε επαφή μόνο με το Shopflix. Η πλατφόρμα τον ενημερώνει για την πορεία της παραγγελίας μέσω sms ενώ εάν προκύψει κάποιο πρόβλημα ο πελάτης δεν χρειάζεται να έρθει σε επαφή με το κατάστημα και να δώσει κωδικούς παραγγελίας, voucher ή ότι άλλο χρησιμοποιεί η κάθε πλατφόρμα με τους συνεργάτες της και τους πελάτες, καθώς της όποιας εμπλοκής θα επιληφθεί η ειδική ομάδα του Shopflix η οποία είναι επιφορτισμένη με την παρακολούθηση της παραγγελίας έως και την πόρτα του πελάτη.
Αξιόπιστοι συνεργάτες
Τέλος σημαντικό ρόλο στην επιτυχία του Shopflix παίζει η επιλογή των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων. Στα «test drive» που είχαν προηγηθεί της έναρξης λειτουργίας, είχαν επιλεγεί οι πλέον αξιόπιστες επιχειρήσεις δηλαδή για παράδειγμα αυτές που ανταποκρίνονταν στους χρόνους παράδοσης ή διέθεταν ικανοποιητικό απόθεμα, όπως προαναφέρθηκε. Όσο προχωρούν οι αγορές η επιβράβευση των «σωστών» επιχειρήσεων θα είναι ότι ο αλγόριθμος θα τις παρουσιάζει πιο ψηλά στις αναζητήσεις.
Η οικογένεια στις δέκα κατηγορίες που έχουν αναπτυχθεί (τεχνολογία, βιβλίο, σπίτι & κήπος, παιδικά & βρεφικά, υγεία & ομορφιά, παιχνίδια, είδη για κατοικίδια, auto – moto, hobbies και κάβα & είδη καπνιστού) συνεχίζει και μεγαλώνει συνεχώς με νέες επιλογές και εταιρείες. Είναι χαρακτηριστικό ότι την πρώτη ημέρα που το Shopflix βγήκε στον αέρα, πριν από ένα 10ήμερο, δεκάδες επιχειρήσεις ζήτησαν να ενταχθούν στην πλατφόρμα. Κάποιες από αυτές μάλιστα απέδειξαν ότι μπορούν να ανταποκριθούν στα κριτήρια που έχουν τεθεί και σταδιακά εντάσσονται ενώ ένας σημαντικός αριθμός επιχειρήσεων βρίσκεται αυτό το διάστημα στο στάδιο της αξιολόγησης.