THEPOWERGAME
Αυλαία ρίχνει η General Motors στο «Marketplace», την εφαρμογή που επέτρεπε στους οδηγούς να παραγγέλνουν και να πληρώνουν για αγαθά και υπηρεσίες όπως βενζίνη ή καφές Starbucks μέσω του οχήματός τους.
Σύμφωνα με το CNBC η GM είχε υψηλές προσδοκίες για το app όταν κυκλοφόρησε στα τέλη του 2017, αλλά η ανταπόκριση ήταν πολύ χαμηλή
Η αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να διακόψει τη λειτουργία της Marketplace από τον επόμενο μήνα μετά από μια πρόσφατη αξιολόγηση των υπηρεσιών της, σύμφωνα με την εκπρόσωπο της GM, Stephanie Obendorfer.
«Αξιολογούμε τακτικά τις υπηρεσίες μας για να διασφαλίσουμε ότι παρέχουν την καλύτερη εμπειρία στα μέλη μας. Σε αυτό το πνεύμα, αποφασίσαμε να διακόψουμε τις υπηρεσίες μας στο Marketplace», ανέφερε η GM σε email που εστάλη στους ιδιοκτήτες οχημάτων την Παρασκευή.
Από τότε που κυκλοφόρησε, το Marketplace προσφέρθηκε στη γκάμα οχημάτων Buick, Cadillac, Chevrolet και GMC της GM στις ΗΠΑ μέσω των συστημάτων infotainment τους.
Ο Obendorfer αρνήθηκε να συζητήσει τα ποσοστά χρήσης, αλλά ένας μηχανικός μετά την έναρξη της λειτουργίας περιέγραψε ποσοστά ενεργών χρηστών στις «χιλιάδες» από τα εκατομμύρια οχήματα.
Η δωρεάν τεχνολογία περιελάμβανε συνεργασίες με αντιπροσώπους για ραντεβού και κουπόνια εξυπηρέτησης, μεταξύ άλλων με Shell και ExxonMobil για φυσικό αέριο και Starbucks.