Γ.Δ.
1457.84 +0,37%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
+0,99%
9.2
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+2,94%
8.05
NOVAL
+1,09%
2.31
OPTIMA
+1,27%
12.72
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,20%
1.512
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
+2,90%
0.71
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
+0,66%
1.59
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,99%
10.17
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
+1,71%
5.36
ΒΙΟΚΑ
+0,80%
1.88
ΒΙΟΣΚ
+0,63%
1.61
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,33%
18.26
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+1,03%
11.72
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,97%
0.311
ΕΒΡΟΦ
+1,99%
1.79
ΕΕΕ
+0,37%
32.3
ΕΚΤΕΡ
+0,69%
1.762
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+3,67%
2.26
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,93%
1.956
ΕΛΠΕ
0,00%
7.3
ΕΛΣΤΡ
-0,48%
2.07
ΕΛΤΟΝ
+0,75%
1.87
ΕΛΧΑ
+0,43%
1.888
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,42%
1.19
ΕΤΕ
-0,08%
7.834
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
-0,18%
2.246
ΕΧΑΕ
+1,12%
4.52
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-1,80%
0.328
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
-0,21%
4.82
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+1,20%
1.01
ΙΝΤΕΚ
-0,34%
5.84
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,63%
2.5
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,52%
2.845
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+2,48%
1.24
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,67%
1.525
ΚΟΡΔΕ
+0,70%
0.432
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,68%
5.9
ΚΡΙ
-0,98%
15.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-1,22%
0.728
ΛΑΜΔΑ
-0,42%
7.14
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
+0,70%
2.88
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-0,47%
2.1
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+2,63%
2.93
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
-1,36%
20.28
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.56
ΜΟΤΟ
+0,56%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+0,48%
25.3
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
+0,78%
33.66
ΝΑΚΑΣ
-0,71%
2.8
ΝΑΥΠ
-8,76%
0.75
ΞΥΛΚ
+1,11%
0.274
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+1,36%
22.3
ΟΛΠ
-0,67%
29.85
ΟΛΥΜΠ
+0,43%
2.35
ΟΠΑΠ
-0,64%
15.59
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.803
ΟΤΕ
-0,94%
14.71
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
+0,98%
3.929
ΠΕΡΦ
+0,37%
5.41
ΠΕΤΡΟ
+0,73%
8.3
ΠΛΑΘ
+0,38%
3.935
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+2,84%
1.232
ΠΡΟΝΤΕΑ
+3,82%
6.8
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
+1,46%
1.735
ΣΑΡ
+0,56%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,50%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+0,95%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
+1,08%
3.74
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

SAS: Επιμένει ψηφιακά το 30% των Ελλήνων τραπεζικών πελατών

Σχεδόν 3 στους 10 Έλληνες (28,9%), θα σταματήσει να επισκέπτεται τα φυσικά καταστήματα των τραπεζών, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τις ηλεκτρονικές τους υπηρεσίες, δείχνει νέα έρευνα της SAS. Στον αντίποδα, μόλις ένα 8,5% δηλώνει ότι θα επιστρέψει στις δια ζώσης υπηρεσίες.

Η έρευνα κάνει λόγο για στροφή των καταναλωτών στο ψηφιακό περιβάλλον, τάση που ενισχύθηκε σημαντικά από την πανδημία, όπου η προσαρμογή και εξοικείωση των καταναλωτών με τις ψηφιακές υπηρεσίες αποτέλεσε μονόδρομο, με πάνω από το 15% των πελατών να δηλώνουν ότι χρησιμοποιήσαν για πρώτη φορά κάποια διαδικτυακή υπηρεσία για τις τραπεζικές τους συναλλαγές

«Μοιρασμένες» οι απόψεις για την τραπεζική εμπειρία πελάτη- Μικρότερα τα επίπεδα ανοχής των πελατών

Με δεδομένο ότι η στροφή προς τις ψηφιακές υπηρεσίες είναι κάθε άλλο παρά προσωρινή, η έρευνα δείχνει επίσης ότι οι τράπεζες έχουν καταβάλλει προσπάθειες για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Ωστόσο, στην Ελλάδα, το 20% των χρηστών βρίσκει ότι το customer experience έχει επιδεινωθεί μετά την πανδημία. Από την άλλη, υπάρχει και ένα σημαντικό ποσοστό της τάξης του 24,5% που θεωρεί ότι η διαδικασία των συναλλαγών έγινε ευκολότερη και γρηγορότερη.

Ο πήχης για την εμπειρία πελάτη έχει ανέβει πολύ ψηλά για τους τραπεζικούς οργανισμούς – και όχι μόνο. Η έρευνα της SAS καταδεικνύει ότι οι μισοί Έλληνες επιλέγουν να αλλάξουν εταιρεία ανάμεσα στο 3ο και 5ο περιστατικό κακής εξυπηρέτησης ή λάθους από πλευράς της εταιρείας, ενώ 4 στους 10 θα αναζητήσουν καινούρια εταιρεία από το πρώτο ή το δεύτερο κιόλας λάθος. Συνεπώς προκύπτει ότι οι τράπεζες που δίνουν τη δέουσα προσοχή στην εμπειρία του πελάτη έχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να ξεχωρίσουν και να προτιμηθούν από τους πελάτες τους, σε αντίθεση με όσες δεν καταφέρουν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες τους και οι οποίες διατρέχουν τον κίνδυνο απωλειών στο πελατολόγιο τους

Προσωπικά Δεδομένα και Ψηφιακή Ασφάλεια επηρεάζουν το τραπεζικό CX

Όσον αφορά τα προσωπικά δεδομένα, οι περισσότεροι Έλληνες (38,2%) δηλώνουν ότι δεν έχει αλλάξει κάτι ως προς την προθυμία τους να τα μοιράζονται σε τραπεζικές συναλλαγές, ηλεκτρονικές και μη, ενώ το 11,9% εμφανίζει γενικά μεγαλύτερη προθυμία να παραχωρήσει τα προσωπικά του δεδομένα. Το 14% εμφανίζεται πρόθυμο να μοιραστεί προσωπικά δεδομένα με τις τράπεζες εάν αυτό οδηγήσει σε συνολικά καλύτερη εμπειρία πελάτη, ενώ το 12,4% «απαιτεί» άμεση επιβράβευση για τα προσωπικά του δεδομένα, όπως για παράδειγμα πόντους επιβράβευσης, εκπτώσεις, εξατομικευμένες προσφορές. Στον αντίποδα, υπάρχει κι ένα ποσοστό της τάξεως του 10%, το οποίο δηλώνει απρόθυμο να κοινοποιήσει τα προσωπικά του δεδομένα αν δεν είναι ξεκάθαρος ο λόγος και ο τρόπος που αυτά θα χρησιμοποιηθούν.

Θα πρέπει λοιπόν οι τράπεζες να είναι σε θέση να αποδεικνύουν πώς χρησιμοποιούν τα δεδομένα των πελατών τους για να βελτιώσουν το customer experience, κάνοντας τους να νιώσουν πιο ασφαλείς και ενθαρρύνοντάς τους να μοιραστούν ακόμη περισσότερα προσωπικά δεδομένα. Όσο αυξάνεται η εμπιστοσύνη μέσα από την προσεκτική διαχείριση των δεδομένων και το άριστο επίπεδο εξατομίκευσης των υπηρεσιών, τόσο θα αυξάνονται και τα οφέλη που έχουν να αποκομίσουν οι τράπεζες από τα προσωπικά δεδομένα, ώστε να δημιουργήσουν καλύτερες και πιο προσωποποιημένες υπηρεσίες, που θα ικανοποιήσουν πιο αποτελεσματικά τις ανάγκες των πελατών τους.

Η πανδημία όξυνε τα αντανακλαστικά των Ελλήνων απέναντι στα κρούσματα ψηφιακής απάτης, με το 50% να δηλώνει πιο προσεκτικό στις ψηφιακές συναλλαγές του. Ακόμη, ένα 17,2% δηλώνει ότι έχει παρατηρήσει αύξηση των ύποπτων μηνυμάτων το τελευταίο διάστημα.

Ο τραπεζικός πελάτης σήμερα επιδιώκει εξατομικευμένη προσέγγιση, σε (σχεδόν) πραγματικό χρόνο. Η υιοθέτηση των κατάλληλων τεχνολογιών analytics καθιστά εφικτό για τις τράπεζες να προσφέρουν πάντα στους πελάτες τους την καλύτερη δυνατή επιλογή και να ανταποκρίνονται σε πραγματικό χρόνο στις ανάγκες τους. Επίσης, οι τεχνολογίες advanced analytics επιτρέπουν στις τράπεζες να προφυλάσσουν τους πελάτες τους από περιστατικά ψηφιακής απάτης, χωρίς ‘εκπτώσεις’ στην εμπειρία πελάτη και τη διαμόρφωση προσωποποιημένων προσφορών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!