THEPOWERGAME
Σε μία χρονική συγκυρία που το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει γίνει πλέον mainstream, κάθε λεπτομέρεια του ψηφιακού ταξιδιού αγορών μετράει. Και αυτό γιατί σε κάθε βήμα της διαδικασίας των online αγορών χάνεται και ένα ποσοστό υποψηφίων πελατών.
Το μεγαλύτερο ποσοστό χάνεται μάλιστα στο τελευταίο στάδιο, στο checkout. Για την ακρίβεια, η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών (7 στους 10) εγκαταλείπει το καλάθι αγορών σε αυτό το στάδιο, κάτι που μεταφράζεται σε απώλεια εσόδων πολλών δισ.
Απάντηση σε αυτόν τον δυσεπίλυτο γρίφο δίνει μια ελληνική startup, η οποία κάνει εφικτή την άμεση αγορά προϊόντων online με ένα μόνο «κλικ». Η Simpler, με έδρα το Λονδίνο και γραφεία στην Αθήνα, δίνει πρακτικά στους καταναλωτές ένα ενιαίο «διαβατήριο αγορών», ώστε κάθε αγορά να γίνεται με ένα «κλικ», σε δευτερόλεπτα.
Τα πρώτα νούμερα από τα e-shops, με τα οποία συνεργάζεται η Simpler, δείχνουν διψήφια αύξηση στο ποσοστό μετατροπής επισκεπτών σε πελάτες (conversion rate), μείωση του cart abandonment. Μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις το 70% των παραγγελιών των εμπόρων γίνονται πλέον μέσα από τη Simpler, μειώνοντας σημαντικά την αντικαταβολή, η οποία για πολλούς εμπόρους είναι προβληματική.
Η Simpler, που αποτελεί επιχειρηματικό τέκνο ειδικών στο adtech & fintech, κατάφερε να σηκώσει με την έλευση του νέου έτους 1 εκατ. ευρώ από τους επενδυτικούς φορείς VentureFriends και MMC Ventures, καθώς και άγγελους επενδυτές στον χώρο του fintech και του ecommerce.
Νέα υπηρεσία
Η Simpler συνεργάζεται ήδη με 30 ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα ενώ τώρα λανσάρει το Simpler Checkout για οποιονδήποτε έμπορο στην Ευρώπη. Παράλληλα προσφέρει και τη λύση των αγορών με 1 κλικ, επιτρέποντας στους αγοραστές να ολοκληρώσουν μια αγορά ακόμα και απευθείας από τις σελίδες προϊόντων ή μέσα από ένα email (χωρίς να χρειάζεται να ακολουθούν το στάδιο της προσθήκης στο καλάθι).
«Έχοντας ισχυρή τεχνολογία στα χέρια μας, αρχίσαμε να αναρωτιόμαστε, γιατί να περιορίσουμε τη διάθεση του Simpler Checkout μόνο στα ηλεκτρονικά καταστήματα; Πλέον αλλάζουμε τους όρους του παιχνιδιού, αποσυνδέοντας τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς από τα online καταστήματα για πρώτη φορά. Δίνουμε τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράσουν απευθείας ένα προϊόν, απλώς κάνοντας κλικ σε ένα “link” ή σκανάροντας έναν κωδικό QR, σχεδόν από οπουδήποτε», δήλωσε η Ράνια Λάμπρου, συνιδρύτρια & CEO της Simpler.
Το σκεπτικό των ιδρυτών της Simpler είναι ότι ο πιο δύσκολος στόχος είναι να πετύχεις τον αγοραστή τη στιγμή που έχει την πρόθεση να κάνει την αγορά και να του κάνεις όσο γίνεται πιο εύκολη την όλη διαδικασία. Με τη λύση που προτείνει η startup ο καταναλωτής μπορεί να αγοράσει απευθείας ένα προϊόν με ένα βήμα.
Μπορεί απλώς να κάνει κλικ σε ένα “link” σε μια διαφήμιση, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε newsletters, blogs κλπ ή να σκανάρει έναν κωδικό QR πχ σε ένα προϊόν, ή σε μια διαφήμιση σε ένα περιοδικό, ή και στην τηλεόραση.
Καινοτομία
Η σημαντική καινοτομία είναι ότι αυτά τα Checkout links ή κωδικοί QR δεν σε μεταφέρουν στο website, ώστε ο καταναλωτής να ακολουθήσει όλα τα στάδια (προσθήκη στο καλάθι -> καλάθι -> ταμείο και να συμπληρώσει μια μακροσκελή φόρμα). Αλλά σε μεταφέρουν απευθείας στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς για το προϊόν που θέλεις να αγοράσεις, συντομεύοντας δραματικά τη διαδικασία: από την αρχική πρόθεση για αγορά στην αποστολή της παραγγελίας με ένα απλό βήμα.
«Το Simpler έρχεται να βελτιώσει σημαντικά τα αποτελέσματα για τα ηλεκτρονικά καταστήματα που ξοδεύουν για να φέρουν επισκέπτες αλλά χάνουν σημαντικό ποσοστό αυτών στο checkout. Παράλληλα ο καταναλωτής έχει πολύ καλύτερη εμπειρία στις ηλεκτρονικές και όχι μόνο αγορές του κερδίζοντας σε χρόνο και ευκολία. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε μαζί και υποστηρίζουμε τη Simpler στην υλοποίηση αυτού του οράματος», δήλωσε ο Απόστολος Αποστολάκης συνιδρυτής και Partner στο VentureFriends.