Γ.Δ.
1448.86 -0,25%
ACAG
-2,05%
5.72
BOCHGR
-0,44%
4.52
CENER
+2,09%
9.3
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+2,30%
8
NOVAL
+0,66%
2.3
OPTIMA
+1,75%
12.78
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,74%
1.52
ΑΒΕ
-2,45%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,38%
2.59
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,22%
1.576
ΑΝΔΡΟ
-1,25%
6.32
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
10.08
ΑΣΚΟ
-0,71%
2.81
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,19%
0.662
ΑΤΤΙΚΑ
+1,83%
2.23
ΒΙΟ
+1,14%
5.33
ΒΙΟΚΑ
+1,34%
1.89
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-0,72%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,21%
18.42
ΔΑΑ
-0,33%
7.974
ΔΑΙΟΣ
-1,68%
3.52
ΔΕΗ
+2,33%
11.87
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,65%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-1,99%
1.72
ΕΕΕ
+1,37%
32.62
ΕΚΤΕΡ
+4,00%
1.82
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,29%
2.23
ΕΛΛ
+2,07%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,65%
1.97
ΕΛΠΕ
-1,58%
7.185
ΕΛΣΤΡ
-2,88%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.195
ΕΤΕ
-3,16%
7.592
ΕΥΑΠΣ
+2,18%
3.28
ΕΥΔΑΠ
+1,03%
5.86
ΕΥΡΩΒ
-1,16%
2.224
ΕΧΑΕ
+1,12%
4.52
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.505
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+0,25%
1.98
ΙΝΚΑΤ
+1,24%
4.89
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,20%
1.02
ΙΝΤΕΚ
+0,68%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,25%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
2.84
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-8,11%
2.04
ΚΛΜ
-2,33%
1.465
ΚΟΡΔΕ
-0,70%
0.426
ΚΟΥΑΛ
+0,51%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-0,34%
5.84
ΚΡΙ
-2,61%
14.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+0,40%
0.994
ΛΑΒΙ
+3,12%
0.76
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
+1,90%
2.15
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
-0,53%
2.84
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
-1,95%
20.16
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,08%
25.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,66%
33.18
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,70%
0.808
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-0,45%
21.9
ΟΛΠ
+1,00%
30.35
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
-1,21%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,75%
0.812
ΟΤΕ
-0,88%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-0,97%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,95%
3.854
ΠΕΡΦ
+0,37%
5.41
ΠΕΤΡΟ
+0,49%
8.28
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-4,76%
14
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,34%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
+3,82%
6.8
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
+2,34%
1.75
ΣΑΡ
+1,49%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.9
ΣΠΙ
-3,08%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,15%
19.99
ΤΖΚΑ
+1,69%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-1,74%
0.226
ΦΡΛΚ
+0,95%
3.735
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Εργαλείο προώθησης τραγουδιών το ΤikTok – Ο ρόλος των influencer

Έκτος από μία ψηφιακή πλατφόρμα για διασκέδαση το TikTok εξελίσσεται ραγδαία σε ένα ιδιαίτερα υπολογίσιμο μέσο προώθησης μουσικών καλλιτεχνών και δισκογραφικών εταιρειών, αφού τραγούδια που ακούγονται μέσω των βίντεο στην πλατφόρμα συχνά κατατάσσονται μεταξύ των 100 πιο διάσημων τραγουδιών του Billboard ή στη λίστα των Viral 50 τραγουδιών του Spotify.

Όπως αναφέρεται και στο Business Insider, το 67% των χρηστών της εφαρμογής είναι πιο πιθανό να ψάξουν ένα τραγούδι, αφού το έχουν ακούσει, ενώ κοίταζαν βίντεο στο TikTok, με πολλούς από τους χρήστες να χρησιμοποιούν την ιδιότητα της εφαρμογής ως μέσο προώθησης μουσικής, για να κερδίσουν τα ως προς το ζην, βγάζοντας μέχρι και χιλιάδες δολάρια, προωθώντας, απλώς, μέσω βίντεο με συγκεκριμένα κομμάτια.

Η δύναμη των influencer

Δεν είναι λίγες οι φορές, ακόμη, που οι δισκογραφικές πληρώνουν influencer για να προωθήσουν κάποιο συγκεκριμένο τραγούδι, όπως συνέβη με το τραγούδι του συγκροτήματος Surfaces “Sunday Best” όταν η εταιρεία media, Flighthouse, δημιούργησε νέο trend μέσω βίντεο στο οποίο ακούγεται το τραγούδι αυτό. Ακόμη, η εταιρεία προχώρησε στην πρόσληψη 20 influencer στο ΤikTok για την ενίσχυση των προσπάθειών της.

Παράλληλα, οι δισκογραφικές, συχνά, πληρώνουν λογαριασμούς για να βάζουν τραγούδια στο background διαφόρων βίντεό τους, καθώς, όπως υποστηρίζουν, και η συνεργασία με τυχαίους λογαριασμούς – και όχι μόνο με λογαριασμούς influencer- μπορεί να αποδειχθεί εξίσου αποτελεσματική στο να αυξήσει τη δημοσιότητα ενός τραγουδιού.

Καθώς, όμως, οι χρήστες του TikTok δεν περιορίζονται μόνο σε διασημότητες και ,δεδομένου του ότι οι influencer κοστίζουν αρκετά ακριβά, οι δισκογραφικές στρέφονται και στους απλούς χρήστες της εφαρμογής (γνωστοί και ως micro-influencer) για την προώθηση των τραγουδιών στην πλατφόρμα.

Σύμφωνα με το Business Insider, η πλατφόρμα του TikTok έχει αποδειχθεί εξαιρετικό εργαλείο για την προώθηση νέων τραγουδιών και την υποστήριξη ολόκληρων μουσικών καταλόγων, ενώ, παράλληλα, πολλές δισκογραφικές έχουν δημιουργήσει ομάδες που ελέγχουν την πλατφόρμα, ώστε να βλέπουν ποια τραγούδια είναι αυτά που κερδίζουν σε δημοσιότητα, ελέγχοντας τις αντιδράσεις και τα trend.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!