Γ.Δ.
1530.68 -0,57%
ACAG
-0,17%
6
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,98%
8.11
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
+3,04%
2.37
OPTIMA
+0,46%
13
TITC
+2,25%
45.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-3,40%
1.82
ΑΒΕ
+0,66%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,73%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+4,94%
4.25
ΑΛΦΑ
-2,80%
1.718
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,10%
10.99
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+0,92%
2.19
ΒΙΟ
+0,70%
5.72
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
+0,32%
1.585
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,08%
18.72
ΔΑΑ
+3,73%
8.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,86%
12.7
ΔΟΜΙΚ
+0,51%
2.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,26%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-1,95%
1.76
ΕΕΕ
-1,08%
32.88
ΕΚΤΕΡ
+6,29%
1.86
ΕΛΒΕ
-5,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.245
ΕΛΠΕ
-0,66%
7.5
ΕΛΣΤΡ
+6,13%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,43%
1.848
ΕΛΧΑ
-0,24%
2.085
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.18
ΕΤΕ
-1,58%
8.34
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-3,39%
2.392
ΕΧΑΕ
+2,12%
4.825
ΙΑΤΡ
+2,14%
1.67
ΙΚΤΙΝ
+2,86%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
-0,43%
1.15
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
3.25
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
332
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.449
ΚΟΥΑΛ
+0,72%
1.392
ΚΟΥΕΣ
+0,49%
6.19
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,50%
0.797
ΛΑΜΔΑ
-1,53%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+2,40%
0.256
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,33%
3.08
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,86%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,06%
2.805
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-1,12%
21.26
ΜΟΝΤΑ
+1,34%
3.79
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,23%
25.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-1,34%
33.84
ΝΑΚΑΣ
+0,67%
3.02
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
+1,96%
2.6
ΟΠΑΠ
+1,06%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.783
ΟΤΕ
-0,80%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,71%
11.28
ΠΑΙΡ
+0,96%
1.05
ΠΑΠ
+2,01%
2.54
ΠΕΙΡ
-2,41%
4.26
ΠΕΡΦ
-0,55%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-1,19%
1.655
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,96%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+1,34%
0.606
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
+3,28%
1.26
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.98
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Εργαλείο προώθησης τραγουδιών το ΤikTok – Ο ρόλος των influencer

Έκτος από μία ψηφιακή πλατφόρμα για διασκέδαση το TikTok εξελίσσεται ραγδαία σε ένα ιδιαίτερα υπολογίσιμο μέσο προώθησης μουσικών καλλιτεχνών και δισκογραφικών εταιρειών, αφού τραγούδια που ακούγονται μέσω των βίντεο στην πλατφόρμα συχνά κατατάσσονται μεταξύ των 100 πιο διάσημων τραγουδιών του Billboard ή στη λίστα των Viral 50 τραγουδιών του Spotify.

Όπως αναφέρεται και στο Business Insider, το 67% των χρηστών της εφαρμογής είναι πιο πιθανό να ψάξουν ένα τραγούδι, αφού το έχουν ακούσει, ενώ κοίταζαν βίντεο στο TikTok, με πολλούς από τους χρήστες να χρησιμοποιούν την ιδιότητα της εφαρμογής ως μέσο προώθησης μουσικής, για να κερδίσουν τα ως προς το ζην, βγάζοντας μέχρι και χιλιάδες δολάρια, προωθώντας, απλώς, μέσω βίντεο με συγκεκριμένα κομμάτια.

Η δύναμη των influencer

Δεν είναι λίγες οι φορές, ακόμη, που οι δισκογραφικές πληρώνουν influencer για να προωθήσουν κάποιο συγκεκριμένο τραγούδι, όπως συνέβη με το τραγούδι του συγκροτήματος Surfaces “Sunday Best” όταν η εταιρεία media, Flighthouse, δημιούργησε νέο trend μέσω βίντεο στο οποίο ακούγεται το τραγούδι αυτό. Ακόμη, η εταιρεία προχώρησε στην πρόσληψη 20 influencer στο ΤikTok για την ενίσχυση των προσπάθειών της.

Παράλληλα, οι δισκογραφικές, συχνά, πληρώνουν λογαριασμούς για να βάζουν τραγούδια στο background διαφόρων βίντεό τους, καθώς, όπως υποστηρίζουν, και η συνεργασία με τυχαίους λογαριασμούς – και όχι μόνο με λογαριασμούς influencer- μπορεί να αποδειχθεί εξίσου αποτελεσματική στο να αυξήσει τη δημοσιότητα ενός τραγουδιού.

Καθώς, όμως, οι χρήστες του TikTok δεν περιορίζονται μόνο σε διασημότητες και ,δεδομένου του ότι οι influencer κοστίζουν αρκετά ακριβά, οι δισκογραφικές στρέφονται και στους απλούς χρήστες της εφαρμογής (γνωστοί και ως micro-influencer) για την προώθηση των τραγουδιών στην πλατφόρμα.

Σύμφωνα με το Business Insider, η πλατφόρμα του TikTok έχει αποδειχθεί εξαιρετικό εργαλείο για την προώθηση νέων τραγουδιών και την υποστήριξη ολόκληρων μουσικών καταλόγων, ενώ, παράλληλα, πολλές δισκογραφικές έχουν δημιουργήσει ομάδες που ελέγχουν την πλατφόρμα, ώστε να βλέπουν ποια τραγούδια είναι αυτά που κερδίζουν σε δημοσιότητα, ελέγχοντας τις αντιδράσεις και τα trend.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!