Γ.Δ.
1391.68 -0,87%
ACAG
-1,98%
5.44
BOCHGR
+0,45%
4.48
CENER
-1,76%
8.35
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-1,91%
8.72
NOVAL
-1,25%
2.37
OPTIMA
-0,47%
12.78
TITC
-0,71%
34.8
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,25%
1.388
ΑΒΕ
-0,42%
0.473
ΑΔΜΗΕ
-2,31%
2.33
ΑΚΡΙΤ
-0,74%
0.675
ΑΛΜΥ
+1,07%
3.79
ΑΛΦΑ
-1,93%
1.5485
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-1,96%
9.5
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.57
ΑΣΤΑΚ
+3,17%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,86%
1.515
ΑΤΤΙΚΑ
-3,30%
2.05
ΒΙΟ
-2,82%
5.17
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.71
ΒΙΟΣΚ
-1,68%
1.465
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,80%
17.36
ΔΑΑ
-0,96%
7.826
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-0,08%
12.04
ΔΟΜΙΚ
-0,83%
2.975
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,66%
0.3
ΕΒΡΟΦ
-1,38%
1.43
ΕΕΕ
-0,30%
33
ΕΚΤΕΡ
-3,84%
1.502
ΕΛΒΕ
-2,08%
4.7
ΕΛΙΝ
+0,50%
2.02
ΕΛΛ
-0,38%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,41%
1.68
ΕΛΠΕ
-1,18%
6.72
ΕΛΣΤΡ
-1,00%
1.98
ΕΛΤΟΝ
-2,20%
1.864
ΕΛΧΑ
-1,38%
1.716
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-2,99%
1.135
ΕΤΕ
-2,11%
6.952
ΕΥΑΠΣ
+0,63%
3.17
ΕΥΔΑΠ
+1,23%
5.77
ΕΥΡΩΒ
-0,05%
1.969
ΕΧΑΕ
-1,73%
4.255
ΙΑΤΡ
+6,02%
1.585
ΙΚΤΙΝ
-2,90%
0.301
ΙΛΥΔΑ
-3,08%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-1,35%
4.74
ΙΝΛΙΦ
-1,14%
4.34
ΙΝΛΟΤ
-2,82%
0.895
ΙΝΤΕΚ
-1,57%
5.66
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,54%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-4,29%
1.005
ΙΝΤΚΑ
-2,93%
2.65
ΚΑΡΕΛ
-0,59%
338
ΚΕΚΡ
-3,25%
1.19
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,02%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-1,11%
1.074
ΚΟΥΕΣ
-1,41%
5.61
ΚΡΙ
-0,35%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-3,19%
0.91
ΛΑΒΙ
-1,52%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,91%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
0,00%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
-1,59%
1.24
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-1,90%
2.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-2,19%
3.13
ΜΙΝ
0,00%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,31%
19.52
ΜΟΝΤΑ
-4,26%
3.6
ΜΟΤΟ
+0,60%
2.515
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,17%
24.28
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-0,99%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-2,30%
32.24
ΝΑΚΑΣ
+5,77%
3.3
ΝΑΥΠ
+1,37%
0.886
ΞΥΛΚ
-3,42%
0.254
ΞΥΛΠ
+1,51%
0.404
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-1,70%
2.31
ΟΠΑΠ
-0,99%
14.99
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
-0,54%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+0,38%
10.46
ΠΑΙΡ
-3,81%
0.96
ΠΑΠ
-1,27%
2.34
ΠΕΙΡ
-2,63%
3.587
ΠΕΡΦ
-2,50%
5.45
ΠΕΤΡΟ
-0,75%
7.94
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.985
ΠΛΑΚΡ
+1,38%
14.7
ΠΡΔ
-4,11%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-0,99%
1.196
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,23%
6
ΠΡΟΦ
-1,91%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
-2,42%
1.61
ΣΑΡ
-2,30%
10.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,35%
0.332
ΣΙΔΜΑ
+1,94%
1.58
ΣΠΕΙΣ
-2,70%
5.76
ΣΠΙ
-1,82%
0.54
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.77
ΤΖΚΑ
-0,70%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,86%
1.616
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-5,60%
0.236
ΦΡΛΚ
-3,10%
3.6
ΧΑΙΔΕ
-1,69%
0.58

Τι αναζήτησαν περισσότερο τα παιδιά στο διαδίκτυο φέτος

Η νέα έρευνα του Kaspersky Safe Kids αποκάλυψε το διαδικτυακό περιεχόμενο για το οποίο ενδιαφέρθηκαν περισσότερο τα παιδιά το φθινόπωρο του 2021. Όσον αφορά τα παιχνίδια, τα παιδιά έψαχναν συχνά για το Genshin Impact και το Poppy Playtime. Τα πιο δημοφιλή παιχνίδια μεταξύ των παιδιών φάνηκε να είναι η Barbie και τα Lego. Επιπλέον, οι Coldplay έγιναν εξαιρετικά δημοφιλείς στα παιδιά μετά από μια συνεργασία με το K-Pop συγκρότημα BTS.

Η Kaspersky ανέλυσε ανώνυμα δεδομένα όπως αναζητήσεις καθώς και τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές Androidκαι κατηγορίες ιστότοπων – τα οποία παρέχονται στο σύνολό τους εθελοντικά από χρήστες του Kaspersky Safe Kids, με σκοπό τη διερεύνηση των βασικών ενδιαφερόντων και των αναγκών των παιδιών μεταξύ Σεπτεμβρίου και Νοεμβρίου 2021.

Παιχνίδια

Το gaming φάνηκε να είναι το πιο δημοφιλές θέμα στο YouTube αυτό το φθινόπωρο, αντιπροσωπεύοντας το 28,4% του συνόλου των αναζητήσεων.

Δύο νέες επιλογές εισήλθαν στις κορυφαίες αναζητήσεις παιχνιδιών φέτος – το Genshin Impact και το Poppy Playtime. Το Minecraft ήρθε δεύτερο με 22,4%. Επιπλέον, η σειρά Let’s Play του Minecraft αποδείχθηκε πιο δημοφιλής από το Roblox, του οποίου το μερίδιο των αναζητήσεων ήταν 5,9%. Παράλληλα, τα κορυφαία κανάλια gaming στο YouTube ήταν τα MrBeast, EdisonPts και Paluten.

Μουσική

Οι αναζητήσεις που σχετίζονται με τη μουσική κατέλαβαν τη δεύτερη θέση ως προς τον αριθμό των αναζητήσεων στο YouTube με μερίδιο 19,1%. Οι πιο δημοφιλείς μουσικοί ήταν οι BTS, BlackPink, Lil Nas X, Ariana Grande και Twice. Τα πιο γνωστά τραγούδια ήταν το CKay – Love Nwantiti, και δύο νέα κομμάτια από ένα από τα μέλη των BlackPink, τη LISA – «LALISA» και «MONEY».

Είναι ενδιαφέρον ότι η K-Pop εξακολούθησε να είναι δημοφιλής στα παιδιά. Χάρη στην κοινή επιτυχία My Universe με το κορεατικό συγκρότημα BTS, οι Coldplay, που δεν είχαν εμφανιστεί στο παρελθόν, ξαφνικά ανέβηκαν στη σφαίρα των ενδιαφερόντων των παιδιών.

Ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές

Το 12,1% του συνόλου των αναζητήσεων αφορούσε ταινίες, κινούμενα σχέδια και τηλεοπτικές εκπομπές. Τα παιδιά αναζητούσαν πιο συχνά κινούμενα σχέδια – το ποσοστό των αναζητήσεων ήταν 56,4%. Τα περισσότερα παιδιά αναζήτησαν τα Peppa Pig και Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir. Το ποσοστό των αναζητήσεων για τηλεοπτικές εκπομπές ήταν 35,3%. Κυρίαρχες ήταν η γερμανική εκπομπή Hilf mir is the! Jung, pleite, verzweifelt και Berlin tag und nacht, το κορεατικό δράμα A Beauty of Revenge και ο Mr. Bean. Όσον αφορά τις ταινίες, τα παιδιά ενδιαφέρθηκαν κυρίως για το Venom: Let There Be Carnage και το Spider-Man: No Way Home.

Παιχνίδια και δώρα

Όσον αφορά τις αναζητήσεις που σχετίζονται με παιχνίδια και πιθανά δώρα, τα LEGO και η Barbie αναδείχθηκαν κυρίαρχοι. Από την εκπαιδευτική σφαίρα, τα παιδιά ενδιαφέρθηκαν περισσότερο για τον κόσμο των ζώων και τα πειράματα στη χημεία και τη φυσική. Αυτές οι αναζητήσεις θα διευκολύνουν τους γονείς να επιλέξουν δώρα με βάση τα ενδιαφέροντα των παιδιών τους.

«Είναι σημαντικό να κατανοήσετε τις παγκόσμιες τάσεις των ενδιαφερόντων των παιδιών, καθώς και με τι ακριβώς είναι παθιασμένο το παιδί σας. Ένα δώρο που βασίζεται σε κάτι εξαιρετικά δημοφιλές αυτήν τη στιγμή – όπως, για παράδειγμα, τα νέα αθλητικά παπούτσια Vans – μπορεί να είναι χρήσιμο και δεν θα γίνει ξεπερασμένο. Εναλλακτικά, οι προτιμήσεις του παιδιού για παιχνίδια, ταινίες ή μουσική παρέχουν καλές ενδείξεις. Αν είναι λάτρεις της μουσικής, δώρα όπως καλά ακουστικά θα είναι μια εξαιρετική επιλογή», σχολιάζει η Anna Larkina, εμπειρογνώμονας ανάλυσης περιεχομένου ιστού στην Kaspersky.

Για να διασφαλιστεί ότι τα παιδιά έχουν μια θετική διαδικτυακή εμπειρία, η Kaspersky συνιστά στους γονείς:

  • Να εμπλέκονται στις διαδικτυακές δραστηριότητες των παιδιών από μικρή ηλικία, ώστε να γίνει ο καθιερωμένος κανόνας. Ως αποτέλεσμα, οι γονείς μπορούν να βουτήξουν βαθύτερα στα ενδιαφέροντα και τα χόμπι των παιδιών, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση ισχυρών σχέσεων και στην επιλογή δώρου.
  • Να θέσουν σαφείς βασικούς κανόνες σχετικά με το τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν τα παιδιά στο Διαδίκτυο και να εξηγήσουν γιατί έχουν τεθεί σε εφαρμογή. Αυτά θα χρειαστούν επανεξέταση καθώς τα παιδιά μεγαλώνουν.
  • Να σερφάρουν και να μαθαίνουν μαζί με το παιδί. Να δουν πού περνούν τον χρόνο τους τα παιδιά στο διαδίκτυο και να εξερευνήσουν πώς να τα κρατήσουν ασφαλή.
  • Να εξετάσουν το ενδεχόμενο λήψης εφαρμογών γονικού ελέγχου και να συζητήσουν το θέμα με τα παιδιά τους για να εξηγήσουν πώς λειτουργούν τέτοιες εφαρμογές και γιατί τις χρειάζονται για να παραμείνουν ασφαλή στο διαδίκτυο.
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!