Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Skroutz: Μικροδάνεια σε καταναλωτές και παραδόσεις εντός 1 ώρας το ’22

Ψηλά βάζει τον πήχη για το 2022 το Skroutz, μία από τις πλέον καλά χρηματοδοτούμενες startups της χώρας, η οποία από δημοφιλής μηχανή αναζήτησης εξελίσσεται πλέον στη μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα με τζίρο συναλλαγών 1 δισ. ευρώ το 2021.

Τα πλάνα για το νέο έτος περιλαμβάνουν την ενίσχυση της παρουσίας στο κομμάτι του last mile, μέσω της υπηρεσίας «Skroutz Last Mile», με δέσμευση για παραδόσεις εντός μιας ώρας στην Αττική και την επόμενη ημέρα για την πλειοψηφία των αγορών μέσω της πλατφόρμας.

Πλάνο που θα «τρέξει» το 2022 είναι και το λανσάρισμα υπηρεσίας πληρωμών τύπου «Buy now-Pay later» (BNPL) για τους καταναλωτές, που αγοράζουν από το marketplace. Στην ατζέντα του 2022 εντάσσεται επίσης η επέκταση του δικτύου των «Skroutz Points» (σημεία αυτόματης παραλαβής προϊόντων), που ξεκίνησε το 2021, με την προσθήκη 220 νέων «έξυπνων θυρίδων» σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Ταυτόχρονα, η εταιρεία ετοιμάζεται να λανσάρει νέες υπηρεσίες για τους 9.000 εμπόρους με τους οποίους συνεργάζεται το marketplace, παρέχοντάς τους λύσεις αποθήκευσης και συσκευασίας. «Δεσμευόμαστε περισσότερο από ποτέ να δημιουργήσουμε εκπληκτικές εμπειρίες για τους χρήστες, τους καταναλωτές και τους εμπόρους μας. Το 2021 παρουσιάσαμε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης το “Skroutz Plus”, ξεκινήσαμε ένα δίκτυο θυρίδων, τα “Skroutz Points” και παρουσιάσαμε τη δική μας λύση για το last mile» τονίζει ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Skroutz, Γιώργος Χατζηγεωργίου.

Μικροδάνεια στους καταναλωτές

Η εταιρεία, όπως εξηγεί με ανάρτησή του στο Linkedin ο επικεφαλής της, ετοιμάζεται εντός του 2022 να προσφέρει καινοτόμα μοντέλα πληρωμής για τους 1,2 εκατ. καταναλωτές, που αγοράζουν από το Skroutz. Για παράδειγμα, στα πλάνα είναι να παρέχει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να λαμβάνουν μικροδάνεια (κάτι σαν το BNPL) για μικρές αγορές μέσω των φορητών συσκευών από την πλατφόρμα.

Το μοντέλο BNPL (Αγόρασε τώρα-Πλήρωσε αργότερα) γίνεται εξαιρετικά δημοφιλές στο εξωτερικό, καθώς δίνει στους αγοραστές τη δυνατότητα, αντί να χρησιμοποιήσουν την πιστωτική κάρτα, να αγοράσουν ένα προϊόν χωρίς να αγχωθούν για την πληρωμή του, που μπορεί να γίνει αργότερα. Όσο για άλλες δημοφιλείς επιλογές πληρωμής PayPal, Google ή Apple Pay, θα είναι και αυτές διαθέσιμες εντός του 2022.

250 Skroutz Points

Η εταιρεία εντός του 2022¨, θα επεκτείνει το δίκτυο των «Skroutz Points» από 24 σήμερα μόνο στην Αθήνα σε τουλάχιστον 250 σε Αττική και Θεσσαλονίκη το επόμενο έτος. Πρόκειται για τις γνωστές θυρίδες, οι οποίες λειτουργούν σε επιλεγμένα σημεία στην Αττική και παρέχουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές, που αγοράζουν online από το marketplace της εταιρείας, να παραλαμβάνουν τις αγορές τους από το locker με ευέλικτές ώρες παραλαβής.

«Θέλουμε να συνεχίσουμε το ταξίδι μας για την παροχή μιας τέλειας εμπειρίας αγορών και υποστήριξης. Είμαστε αποφασισμένοι να βελτιώνουμε συνεχώς την ταχύτητα και την αξιοπιστία μας και να δώσουμε στους χρήστες περισσότερο έλεγχο στις παραδόσεις τους» αναφέρει ο κ. Χατζηγεωργίου στο ίδιο post.

Όπως εξηγεί, στόχος της εταιρείας είναι να εγγυηθεί τις παραδόσεις των προϊόντων την επόμενη μέρα των αγορών στην πλειονότητα των αποστολών της, ενώ δεσμεύεται ότι ειδικά οι καταναλωτές με έδρα την Αθήνα θα έχουν εντός του 2022 πρόσβαση σε παραδόσεις 1 ώρας για επιλεγμένους κωδικούς.

Υπηρεσίες συσκευασίας και αποθήκευσης

«Η ραχοκοκαλιά της ανάπτυξής μας είναι, φυσικά, η εμπορική μας βάση και για τον λόγο αυτό, επενδύουμε επίσης σε διάφορες πρωτοβουλίες για να βοηθήσουμε τους εμπόρους να αναπτύξουν με επιτυχία την επιχείρησή τους» τονίζει ο CEO του Skroutz. Προς αυτή την κατεύθυνση, η εταιρεία σχεδιάζει να παρέχει λύσεις αποθήκευσης και συσκευασίας στους εμπόρους του marketplace, ώστε να ενσωματωθούν με το Skroutz όσον αφορά τη διαθεσιμότητα αποθεμάτων και προϊόντων.

Για το επόμενο έτος, η εταιρεία σκοπεύει να μειώσει περαιτέρω το 2022 το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα. Στόχος να αντικαταστήσει σημαντικό μέρος του στόλου του με ηλεκτρικά οχήματα (σ.σ. ήδη το 10% του στόλου των 300 οχημάτων του Skroutz είναι ηλεκτρικό) και να μειώσει περαιτέρω τα πλαστικά υλικά συσκευασίας.

Το Skroutz, που ξεκίνησε την επιχειρηματική του διαδρομή το 2005, ήδη την τελευταία διετία έχει σχεδόν τριπλασιάσει το προσωπικό του, από τα 250 στα 700 άτομα. Μάλιστα οι 280 προσλήψεις έγιναν μέσα στο 2021.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!