Γ.Δ.
1432.6 -0,24%
ACAG
-0,84%
5.9
CENER
-0,10%
9.92
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
+0,10%
9.88
NOVAL
0,00%
2.71
OPTIMA
-0,50%
12.02
TITC
-0,90%
32.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
-1,87%
1.366
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
+0,24%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
+0,52%
2.88
ΑΛΦΑ
-0,31%
1.589
ΑΝΔΡΟ
-0,92%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,63%
10.98
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-3,38%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,47%
8.56
ΑΤΤ
-1,92%
8.16
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,01%
6
ΒΙΟΚΑ
+3,00%
2.06
ΒΙΟΣΚ
-1,49%
1.655
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+0,93%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.66
ΔΑΑ
-0,61%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,26%
11.6
ΔΟΜΙΚ
+0,15%
3.395
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,92%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,31%
1.595
ΕΕΕ
+0,69%
32.02
ΕΚΤΕΡ
-2,04%
1.92
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
+1,09%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,43%
2.07
ΕΛΠΕ
-0,56%
7.1
ΕΛΣΤΡ
-1,81%
2.17
ΕΛΤΟΝ
+1,29%
1.724
ΕΛΧΑ
+0,44%
1.834
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.24
ΕΤΕ
-0,42%
8.118
ΕΥΑΠΣ
-2,15%
3.18
ΕΥΔΑΠ
-2,48%
5.51
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.077
ΕΧΑΕ
-0,75%
4.625
ΙΑΤΡ
-1,23%
1.6
ΙΚΤΙΝ
-1,17%
0.3795
ΙΛΥΔΑ
-0,58%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.17
ΙΝΛΙΦ
-0,61%
4.86
ΙΝΛΟΤ
+1,77%
1.148
ΙΝΤΕΚ
-0,85%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.235
ΙΝΤΚΑ
-0,80%
3.115
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-1,34%
1.47
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,65%
1.49
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,17%
1.18
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,23%
12.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
-3,06%
1.11
ΛΑΒΙ
+0,59%
0.854
ΛΑΜΔΑ
-0,98%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
39
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.262
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,69%
1.44
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
-4,57%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-1,24%
2.39
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
0,00%
3.45
ΜΙΝ
+4,17%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,58%
21.14
ΜΟΝΤΑ
+1,55%
3.92
ΜΟΤΟ
+0,96%
2.63
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,88%
22.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.55
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+1,34%
34.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.85
ΞΥΛΚ
+1,51%
0.269
ΞΥΛΠ
-3,66%
0.368
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
+1,34%
26.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,25%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.845
ΟΤΕ
-2,14%
14.62
ΟΤΟΕΛ
-1,96%
11
ΠΑΙΡ
-1,94%
1.01
ΠΑΠ
-0,41%
2.42
ΠΕΙΡ
+1,88%
3.894
ΠΕΡΦ
0,00%
6.7
ΠΕΤΡΟ
+1,00%
8.1
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.228
ΠΡΕΜΙΑ
+0,32%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,51%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
+5,22%
1.915
ΣΑΡ
-0,78%
10.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,52%
0.335
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.645
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.52
ΣΠΙ
-1,52%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.345
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-2,75%
0.212
ΦΡΛΚ
+1,74%
3.81
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Skroutz: Μικροδάνεια σε καταναλωτές και παραδόσεις εντός 1 ώρας το ’22

Ψηλά βάζει τον πήχη για το 2022 το Skroutz, μία από τις πλέον καλά χρηματοδοτούμενες startups της χώρας, η οποία από δημοφιλής μηχανή αναζήτησης εξελίσσεται πλέον στη μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα με τζίρο συναλλαγών 1 δισ. ευρώ το 2021.

Τα πλάνα για το νέο έτος περιλαμβάνουν την ενίσχυση της παρουσίας στο κομμάτι του last mile, μέσω της υπηρεσίας «Skroutz Last Mile», με δέσμευση για παραδόσεις εντός μιας ώρας στην Αττική και την επόμενη ημέρα για την πλειοψηφία των αγορών μέσω της πλατφόρμας.

Πλάνο που θα «τρέξει» το 2022 είναι και το λανσάρισμα υπηρεσίας πληρωμών τύπου «Buy now-Pay later» (BNPL) για τους καταναλωτές, που αγοράζουν από το marketplace. Στην ατζέντα του 2022 εντάσσεται επίσης η επέκταση του δικτύου των «Skroutz Points» (σημεία αυτόματης παραλαβής προϊόντων), που ξεκίνησε το 2021, με την προσθήκη 220 νέων «έξυπνων θυρίδων» σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Ταυτόχρονα, η εταιρεία ετοιμάζεται να λανσάρει νέες υπηρεσίες για τους 9.000 εμπόρους με τους οποίους συνεργάζεται το marketplace, παρέχοντάς τους λύσεις αποθήκευσης και συσκευασίας. «Δεσμευόμαστε περισσότερο από ποτέ να δημιουργήσουμε εκπληκτικές εμπειρίες για τους χρήστες, τους καταναλωτές και τους εμπόρους μας. Το 2021 παρουσιάσαμε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης το “Skroutz Plus”, ξεκινήσαμε ένα δίκτυο θυρίδων, τα “Skroutz Points” και παρουσιάσαμε τη δική μας λύση για το last mile» τονίζει ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Skroutz, Γιώργος Χατζηγεωργίου.

Μικροδάνεια στους καταναλωτές

Η εταιρεία, όπως εξηγεί με ανάρτησή του στο Linkedin ο επικεφαλής της, ετοιμάζεται εντός του 2022 να προσφέρει καινοτόμα μοντέλα πληρωμής για τους 1,2 εκατ. καταναλωτές, που αγοράζουν από το Skroutz. Για παράδειγμα, στα πλάνα είναι να παρέχει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να λαμβάνουν μικροδάνεια (κάτι σαν το BNPL) για μικρές αγορές μέσω των φορητών συσκευών από την πλατφόρμα.

Το μοντέλο BNPL (Αγόρασε τώρα-Πλήρωσε αργότερα) γίνεται εξαιρετικά δημοφιλές στο εξωτερικό, καθώς δίνει στους αγοραστές τη δυνατότητα, αντί να χρησιμοποιήσουν την πιστωτική κάρτα, να αγοράσουν ένα προϊόν χωρίς να αγχωθούν για την πληρωμή του, που μπορεί να γίνει αργότερα. Όσο για άλλες δημοφιλείς επιλογές πληρωμής PayPal, Google ή Apple Pay, θα είναι και αυτές διαθέσιμες εντός του 2022.

250 Skroutz Points

Η εταιρεία εντός του 2022¨, θα επεκτείνει το δίκτυο των «Skroutz Points» από 24 σήμερα μόνο στην Αθήνα σε τουλάχιστον 250 σε Αττική και Θεσσαλονίκη το επόμενο έτος. Πρόκειται για τις γνωστές θυρίδες, οι οποίες λειτουργούν σε επιλεγμένα σημεία στην Αττική και παρέχουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές, που αγοράζουν online από το marketplace της εταιρείας, να παραλαμβάνουν τις αγορές τους από το locker με ευέλικτές ώρες παραλαβής.

«Θέλουμε να συνεχίσουμε το ταξίδι μας για την παροχή μιας τέλειας εμπειρίας αγορών και υποστήριξης. Είμαστε αποφασισμένοι να βελτιώνουμε συνεχώς την ταχύτητα και την αξιοπιστία μας και να δώσουμε στους χρήστες περισσότερο έλεγχο στις παραδόσεις τους» αναφέρει ο κ. Χατζηγεωργίου στο ίδιο post.

Όπως εξηγεί, στόχος της εταιρείας είναι να εγγυηθεί τις παραδόσεις των προϊόντων την επόμενη μέρα των αγορών στην πλειονότητα των αποστολών της, ενώ δεσμεύεται ότι ειδικά οι καταναλωτές με έδρα την Αθήνα θα έχουν εντός του 2022 πρόσβαση σε παραδόσεις 1 ώρας για επιλεγμένους κωδικούς.

Υπηρεσίες συσκευασίας και αποθήκευσης

«Η ραχοκοκαλιά της ανάπτυξής μας είναι, φυσικά, η εμπορική μας βάση και για τον λόγο αυτό, επενδύουμε επίσης σε διάφορες πρωτοβουλίες για να βοηθήσουμε τους εμπόρους να αναπτύξουν με επιτυχία την επιχείρησή τους» τονίζει ο CEO του Skroutz. Προς αυτή την κατεύθυνση, η εταιρεία σχεδιάζει να παρέχει λύσεις αποθήκευσης και συσκευασίας στους εμπόρους του marketplace, ώστε να ενσωματωθούν με το Skroutz όσον αφορά τη διαθεσιμότητα αποθεμάτων και προϊόντων.

Για το επόμενο έτος, η εταιρεία σκοπεύει να μειώσει περαιτέρω το 2022 το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα. Στόχος να αντικαταστήσει σημαντικό μέρος του στόλου του με ηλεκτρικά οχήματα (σ.σ. ήδη το 10% του στόλου των 300 οχημάτων του Skroutz είναι ηλεκτρικό) και να μειώσει περαιτέρω τα πλαστικά υλικά συσκευασίας.

Το Skroutz, που ξεκίνησε την επιχειρηματική του διαδρομή το 2005, ήδη την τελευταία διετία έχει σχεδόν τριπλασιάσει το προσωπικό του, από τα 250 στα 700 άτομα. Μάλιστα οι 280 προσλήψεις έγιναν μέσα στο 2021.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!