Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Συμμαχία Viber και ΠΟΥ για τον καρκίνο του Μαστού

Με την αφορμή του Μήνα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) παρουσίασε το Chatbot Γυναικείας Υγείας στο Viber. Η παγκόσμια καμπάνια θα ενισχύσει το ενδιαφέρον για θέματα όπως ο καρκίνος, η εμμηνόρροια και η ενδοοικογενειακή βία.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση η Rakuten Viber, εταιρεία για επικοινωνία μέσω μηνυμάτων και φωνής, συνεργάστηκε με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) για το Μήνα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού και παρουσιάζουν το chatbot Γυναικείας Υγείας.

Η εταιρεία σημειώνει πως οι γυναίκες και τα κορίτσια έχουν παγκοσμίως μικρότερη πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας, αφού πέφτουν θύματα διακρίσεων λόγω κοινωνικοπολιτισμικών παραγόντων. Αναγνωρίζοντας αυτήν την κατάσταση, το Chatbot Γυναικείας Υγείας θα προσφέρει πολύτιμη πληροφορία και συμβουλές σε πληθώρα θεμάτων υγείας, ξεκινώντας με την πρόληψη του καρκίνου του μαστού.

Viber και  ΠΟΥ συνεργάζονται για να βελτιώσουν τη Γυναικεία Υγεία © Viber
Viber και ΠΟΥ συνεργάζονται για να βελτιώσουν τη Γυναικεία Υγεία © Viber

Όταν μια χρήστης του Viber γίνεται μέλος του Chatbot Γυναικείας Υγείας του ΠΟΥ, θα λάβουν ένα μήνυμα καλωσορίσματος με links σε πληροφορίες για τον Καρκίνο του Μαστού. Μια χρήστης μπορεί να πατήσεις στα κουμπιά για συμβουλές σχετικά με τους κινδύνους, τα συμπτώματα, τη θεραπεία και την πρόληψη της ασθένειας. Μπορούν επίσης να πατήσουν σε ένα κουμπί που τους οδηγεί σε έναν οδηγό που εξηγεί βήμα προς βήμα πώς να κάνουν αυτοεξέταση μαστού.

Η συνεργασία επίσης θα φέρει μία πληθώρα καινούργιων αυτοκόλλητων στο Viber, με δυναμικά σλόγκαν που αφορούν τις γυναίκες.
Ορίστε μια περίληψη του τι φέρνει η πρωτοβουλία του Viber και του ΠΟΥ:
● Πληροφορίες υγείας στο πάτημα ενός κουμπιού: Το chatbot απαντά με πρόσθετες πληροφορίες
● Επιλογές γλώσσας: Διαθέσιμο στα Αγγλικά, Ρωσικά, Ουκρανικά, Ουγγρικά και Ελληνικά, ενώ θα προστεθούν κι άλλες γλώσσες.
● Πολύχρωμα αυτοκόλλητα με σλόγκαν που εμπνέουν: Ζωηρά αυτοκόλλητα με θετικά μηνύματα ευαισθητοποιούν τους χρήστες για γυναικεία ζητήματα.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τον ΠΟΥ σε αυτό το πολύ σημαντικό σχέδιο για την υποστήριξη της γυναικείας υγείας» λέει η Anna Znamenskaya, Chief Growth Officer της Rakuten Viber. «Υπάρχουν μέρη του κόσμου όπου οι γυναίκες και τα κορίτσια αποτρέπονται από το να μιλήσουν ανοικτά για θέματα υγείας όπως ο καρκίνος του μαστού, η εμμηνόρροια και η εγκυμοσύνη. Είμαστε ευτυχείς που θα βοηθήσουμε αυτές τις γυναίκες να βρουν την πληροφορία που χρειάζονται και να τις στηρίξουμε με θετικά μηνύματα».

«Η δημόσια εκπαίδευση είναι μια από τις πιο σημαντικές παρεμβάσεις που μπορούμε να κάνουμε για να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα σε θέματα γυναικείας υγείας, όπως ο καρκίνος του μαστού» λέει ο δρ. Bente Mikkelsen, Διευθυντής του τμήματος Μη Μεταδοτικών Ασθενειών στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. “Η γνώση σώζει ζωές”».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!