THEPOWERGAME
Την ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας αλλά και τον ολικό επανασχεδιασμό του website του MyShoe ανέλαβε η Koolmetrix, διευρύνοντας τη σταθερή της συνεργασία στο πλαίσιο του digital marketing.
Ειδικότερα, μελετώντας τη συμπεριφορά των χρηστών και συνδυάζοντάς τη με τα δεδομένα των τελευταίων ετών, η ομάδα της Koolmetrix βελτιστοποίησε το customer journey καθορίζοντας με ακρίβεια τις personas των πελατών του. Αποτέλεσμα της μελέτης ήταν ο σχεδιασμός ενός ξεκάθαρου και απόλυτα χρηστικού mobile first περιβάλλοντος, που προσαρμόζεται ανάλογα με τον χρήστη, προσφέροντας στους πελάτες του Myshoe τη δυνατότητα να περιηγηθούν και να ολοκληρώσουν την αγορά τους με ιδιαίτερη ευκολία.
Ο Τάσος Κωνσταντάτος, Creative Director της Koolmetrix, σχολίασε σχετικά: «Το MyShoe αποτελεί ένα μοναδικό παράδειγμα για το πως η Data Driven φιλοσοφία της Koolmetrix, αποτελεί το μέλλον στο ecommerce design. Αναλύοντας τα δεδομένα που έχουμε στη διάθεσή μας, μπορούμε να μελετήσουμε λεπτομερώς την αγοραστική συμπεριφορά των χρηστών, και αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να βελτιστοποιήσουμε πλήρως το user experience πετυχαίνοντας υψηλότερα Conversion Rates σε όλα τα funnels».
Από την ίδρυσή της το 2009, η Koolmetrix έχει εδραιωθεί ως ένα 360 Digital Agency όντας Google Premier Partner & Facebook Marketing Partner αποτελούμενη από μία ομάδα performance & e-commerce experts. Με επικεφαλής τους συνιδρυτές Νίκο Κωστρόγλου και Αλέξανδρο Σακελλαρίου, η Koolmetrix συνεργάζεται με διακεκριμένα brands τόσο της Ελλάδας όσο και του εξωτερικού, προσφέροντας κορυφαίες υπηρεσίες performance marketing. Έχοντας υιοθετήσει μια data-driven λογική, δημιουργεί και εξελίσσει σύγχρονες CRO πρακτικές, και ταυτόχρονα αξιοποιεί την πολυετή εμπειρία της στο e-commerce, πετυχαίνοντας τη μεγιστοποίηση της κερδοφορίας των πελατών της.