Γ.Δ.
1482.43 0,00%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
0,00%
9.7
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.89
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
0,00%
12.1
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
0,00%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
3.07
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.89
ΑΣΚΟ
0,00%
2.79
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
0,00%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.1
ΔΑΑ
0,00%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
0,00%
11.5
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.55
ΕΕΕ
0,00%
33.22
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.25
ΕΛΛ
0,00%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.09
ΕΛΠΕ
0,00%
7.62
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.752
ΕΛΧΑ
0,00%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.295
ΕΤΕ
0,00%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.24
ΕΧΑΕ
0,00%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.419
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.505
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.198
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.15
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.41
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.73
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.58
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
0,00%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.276
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.58
ΟΠΑΠ
0,00%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.899
ΟΤΕ
0,00%
14.55
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
0,00%
4.245
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.945
ΣΑΡ
0,00%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.345
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
0,00%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

LG Electronics: Ξεκινά η λειτουργία ενός νέου Cloud Call Center

H LG αναβαθμίζει τον ψηφιακό της μετασχηματισμό εγκαινιάζοντας ένα νέο Cloud Call Center και προσφέροντας μια λύση Cloud Customer Services σε συνεργασία με το Amazon Connect και το Genesys Cloud.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση η  LG Electronics (LG) έκανε γνωστή την έναρξη της λειτουργίας ενός νέου Cloud Call Center στις Ηνωμένες Πολιτείες, αυξάνοντας τον γρήγορο ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας και βελτιώνοντας περαιτέρω την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης των πελατών της.  

Μετά τη Βόρεια Αμερική, η LG σχεδιάζει να εγκαινιάσει νέα Cloud Call Centers σε δώδεκα επιπλέον χώρες, όπως η Αυστραλία, η Βραζιλία, ο Καναδάς, η Γαλλία, η Ιταλία και το Βιετνάμ ενώ φέτος θα προχωρήσει και στην εγχώρια αγορά της Νότιας Κορέας στις αρχές του 2022.

Η εφαρμογή του συστήματος που βασίζεται στο cloud θα δημιουργήσει μια καλύτερη εμπειρία για τους καταναλωτές αναβαθμίζοντας την εξυπηρέτησή τους. Το σύστημα επιτρέπει στους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών της LG να εργάζονται συνεργατικά και αποτελεσματικά από διαφορετικές τοποθεσίες, εξαλείφοντας την ανάγκη να βρίσκονται στον ίδιο φυσικό χώρο και μειώνοντας έτσι την πιθανότητα να βρεθούν σε κατάσταση καραντίνας. Χάρη στη νέα δυνατότητα ομιλίας σε κείμενο (STT) που μετατρέπει γρήγορα και με ακρίβεια τις φωνητικές κλήσεις σε γραπτό κείμενο, οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών μπορούν εύκολα και γρήγορα να ερευνήσουν και να απαντήσουν σε επανεμφανιζόμενα ζητήματα και να επαναλάβουν ερωτήσεις.

Τι προτείνει η εταιρεία σε περίπτωση καθυστέρησης; 

Εάν υπάρχει καθυστέρηση λόγω μεγάλης ροής κλήσεων, το Cloud Call Center προτείνει μια εναλλακτική γρηγορότερη επιλογή, όπως «συνομιλία» με ένα chatbot στον ιστότοπο εξυπηρέτησης πελατών της LG ή σε άλλη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων, ενώ η ακριβής εκτίμηση του χρόνου αναμονής θα είναι διαθέσιμη στο εγγύς μέλλον. Επιπλέον, το σύστημα τροφοδοτείται είτε από το Amazon Connect είτε από το Genesys Cloud.

«Το νέο Cloud τηλεφωνικό κέντρο της LG αναβαθμίζει και βελτιώνει ενεργά την παροχή των υπηρεσιών μας και βοηθά στο να εξασφαλίσουμε το καλύτερο δυνατό αποτελέσματα για τους καταναλωτές», δήλωσε ο Yoo Kyu-moon, εκτελεστικός διευθυντής του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της LG Electronics. «Με πιο χρήσιμες δυνατότητες επιλογών, οι πελάτες της LG μπορούν να λάβουν την υποστήριξη που χρειάζονται με τον τρόπο που τους εξυπηρετεί περισσότερο».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!