THEPOWERGAME
Τη συνεργασία του με μεγάλες ελληνικές εταιρείες, προκειμένου να βελτιώσουν τη σχέση τους με τους πελάτες τους, ενισχύει το Vimodji, μία ελληνική startup. Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα έχει χρησιμοποιηθεί από την AEGEAN, τον ΟΠΑΠ, ενώ έχει επεκτείνει και τη διεθνή της παρουσία.
Πρόσφατο παράδειγμα η συνεργασία με την AEGEAN, η οποία αξιοποίησε την πλατφόρμα του Vimodji, προκειμένου να αλληλεπιδράσει με έναν έξυπνο τρόπο με το κοινό που ενδιαφέρεται για τα αεροπορικά ταξίδια, αλλά και την απόκτηση νέων ταξιδιωτικών εμπειριών.
Η καμπάνια ολοκληρώθηκε πρόσφατα και βρήκε ανταπόκριση στο κοινό.
Η πλατφόρμα του Vimodji χρησιμοποιείται από την Aegean και τον ΟΠΑΠ
Ειδικότερα, σύμφωνα με τηη πλατφόρμα του Vimodji, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα για αποστολή video μηνυμάτων που εκφράζουν τα συναισθήματα και τη διάθεση των χρηστών, εξελίσσεται ταχύτατα σε ένα εργαλείο για μεγάλους οργανισμούς που θέλουν να επικοινωνήσουν με έναν διαφορετικό τρόπο με τους καταναλωτές και να τους δώσουν τη δυνατότητα να εκφραστούν όπως αυτοί πραγματικά το επιθυμούν.
Εκτός της AEGEAN , η πλατφόρμα του Vimodji χρησιμοποιήθηκε και από τον ΟΠΑΠ, κατά τη διάρκεια του EURO 2020, για την έμμεση προώθηση της τηλεοπτικής του καμπάνιας για το pamestoixima. Και σε αυτή την περίπτωση η ανταπόκριση των χρηστών ήταν εντυπωσιακή.
Επίσης, το Vimodji έχει αξιοποιηθεί από ελληνικά και διεθνή brands, όπως είναι η ΗΠΕΙΡΟΣ, η Amita Motion και το Costa Coffee.
«Έχοντας ολοκληρώσει μία σειρά από καμπάνιες για σημαντικά και μεγάλα brands είναι πλέον εμφανές το πως οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν την πλατφόρμα του Vimodji, ώστε να δημιουργήσουν μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με το κοινό. Προσβλέπουμε σε αρκετές ακόμη αντίστοιχες συνεργασίες με γνωστά brands από την Ελλάδα και το εξωτερικό», ανέφερε ο Βασίλης Καλλίτσης, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής του Vimodji.
Ταχεία ανάπτυξη για το Vimodji
Το Vimodji είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες startup εταιρείες, με γραφεία στη Βρετανία και την Ελλάδα. Πρόκειται για μία πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων με video, που επιτρέπει στους χρήστες να εκφράζουν ελεύθερα τα συναισθήματά/μηνύματά τους και να τα μοιράζονται με φίλους, συγγενείς και συνεργάτες.
Για να ανοίξει κανείς τις επιλογές του Vimodji στο Viber, αφού εισέλθει σε μια επαφή του, πατάει το κουμπί Gif+ και επιλέγει τη φράουλα – το σήμα του Vimodji. Στη συνέχεια, μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα πιο δημοφιλή βίντεο της ημέρας ή να αναζητήσει εκείνο το Vimodji που εκφράζει τη διάθεσή του και να το στείλει στους φίλους του. Το Vimodji είναι επίσης διαθέσιμο σε λογισμικό iOS (iMessage) και Android, αλλά και στο web (www.vimodji.com).
Επεκτείνει τη διεθνή της παρουσία
Αυτή την περίοδο η εταιρεία επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε διεθνές επίπεδο, έχοντας προχωρήσει σε σημαντικές συνεργασίες. Η πιο πρόσφατη είναι με τη VIEWPARK, ένα virtual studio παραγωγής περιεχομένου μικρής διάρκειας με έδρα τη Νέα Υόρκη και παγκόσμια παρουσία. Στόχος της συνεργασίας είναι η αξιοποίηση της πλατφόρμας του Vimodji για την προώθηση περιεχομένου από μεγάλα brands, αλλά και κινηματογραφικά studios.
«Η πλατφόρμα του Vimodji διασφαλίζει ότι κάθε εταιρεία, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, μπορεί να προωθήσει το περιεχόμενό της με έναν μοναδικό και καινοτόμο τρόπο», σημείωσε η Ελευθερία Μαμιδάκη, COO και συνιδρύτρια του Vimodji. «Μέσω αυτής της συνεργασίας επιδιώκουμε να προσελκύσουμε διεθνή brands, καθώς και μεγάλες εταιρείες παραγωγής περιεχομένου, όπως είναι τα κινηματογραφικά studios».