Γ.Δ.
1493.11 0,00%
ACAG
0,00%
6.03
BOCHGR
0,00%
4.78
CENER
0,00%
9.81
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
0,00%
8.15
EVR
0,00%
1.475
NOVAL
0,00%
2.345
OPTIMA
0,00%
12.9
TITC
0,00%
41.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
0,00%
1.8
ΑΒΕ
0,00%
0.466
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.8
ΑΛΜΥ
0,00%
4.285
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7005
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.23
ΑΣΚΟ
0,00%
3.18
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
0,00%
0.59
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
0,00%
0.79
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.22
ΒΙΟ
0,00%
5.71
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.945
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.56
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.465
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.4
ΔΑΑ
0,00%
8.1
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
0,00%
12.29
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.995
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.322
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.95
ΕΕΕ
0,00%
32.22
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.796
ΕΛΒΕ
0,00%
4.96
ΕΛΙΝ
0,00%
2.27
ΕΛΛ
0,00%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.2
ΕΛΠΕ
0,00%
7.68
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.88
ΕΛΧΑ
0,00%
2.135
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.21
ΕΤΕ
0,00%
8.02
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.333
ΕΧΑΕ
0,00%
4.72
ΙΑΤΡ
0,00%
1.605
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3635
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.815
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.695
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0209
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.56
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.086
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.05
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.21
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.13
ΚΑΡΕΛ
0,00%
350
ΚΕΚΡ
0,00%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.466
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.42
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.05
ΚΡΙ
0,00%
15.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
0,00%
0.78
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.1
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.6
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.94
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.89
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.35
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.95
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
0,00%
21
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.78
ΜΟΤΟ
0,00%
2.795
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.19
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
0,00%
32.82
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.06
ΝΑΥΠ
0,00%
0.8
ΞΥΛΚ
0,00%
0.296
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
27.3
ΟΛΠ
0,00%
29.35
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.54
ΟΠΑΠ
0,00%
15.94
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.799
ΟΤΕ
0,00%
14.58
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.14
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
0,00%
2.53
ΠΕΙΡ
0,00%
4.11
ΠΕΡΦ
0,00%
5.64
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.22
ΠΛΑΘ
0,00%
4.165
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.1
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.22
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.29
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.685
ΣΑΡ
0,00%
10.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.585
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.9
ΣΠΙ
0,00%
0.632
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.23
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.656
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
3.96
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Έρευνα EY: Ανησυχεί η αυξημένη ανάγκη για ψηφιακές υπηρεσίες

Η αυξημένη ανάγκη για ψηφιακές υπηρεσίες από το σπίτι, αναπόφευκτα οδήγησε σε έκρηξη της χρήσης του διαδικτύου, κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19. Ωστόσο, ο αυξημένος βαθμός υιοθέτησης αυτών των υπηρεσιών, συνοδεύεται από τις, επίσης, αυξημένες ανησυχίες των καταναλωτών για τον αντίκτυπό τους στην ποιότητα ζωής, γεγονός που δημιουργεί την επείγουσα ανάγκη μιας νέας προσέγγισης από τους παρόχους. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από το πρώτο μέρος της μελέτης της EY, Decoding the digital home, η οποία αξιολογεί τη στάση καταναλωτών από τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, όσον αφορά την ψηφιακή συνδεσιμότητα, την τεχνολογία και την κατανάλωση περιεχομένου.

Με ορισμένες γεωγραφικές διαφοροποιήσεις, η έρευνα διαπιστώνει ότι τα νοικοκυριά υιοθέτησαν μια σειρά υπηρεσιών για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια των επιμέρους lockdowns. Οι βιντεοκλήσεις βρίσκονται στην κορυφή της κατάταξης, με αύξηση του ρυθμού υιοθέτησής τους κατά 25%, με τον ρυθμό υιοθέτησης των διαδικτυακών υπηρεσιών υγείας (20%) και εκπαίδευσης (18%) να έχει, επίσης, αυξηθεί ραγδαία. Ταυτόχρονα, σε όλες τις αγορές όπου διεξήχθη η έρευνα, το 44% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι οι ανάγκες τους για σύνδεση στο διαδίκτυο έχουν αυξηθεί.

Είναι εντυπωσιακό, ωστόσο, ότι η αυξητική αυτή τάση συνδυάζεται με όλο και περισσότερους προβληματισμούς. Το 41% των ερωτηθέντων ανησυχούν περισσότερο σήμερα για τον αντίκτυπο του διαδικτύου στην ποιότητα ζωής τους, σε σχέση με την περίοδο πριν την πανδημία, ενώ το 39% είναι πολύ προσεκτικοί στη δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων τους στο διαδίκτυο. Χαρακτηριστικά, η ηλικιακή ομάδα 18-34 ανησυχεί περισσότερο για τη δημοσιοποίηση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (43%), από ό,τι τα άτομα ηλικίας 45 ετών και άνω (36%).

Ο συσχετισμός μεταξύ ζήτησης και ανησυχιών είναι πιο έντονος μεταξύ των νοικοκυριών με παιδιά, καθώς το 60% των ερωτηθέντων που έχουν παιδιά αναφέρουν ότι οι ανάγκες τους για συνδεσιμότητα έχουν αυξηθεί (έναντι 44% κατά μέσο όρο), και πάνω από τους μισούς (52%) δηλώνουν ότι είναι πολύ πιθανό να εξετάσουν τον αντίκτυπο που έχει το internet στην ποιότητα ζωής τους (έναντι 41% κατά μέσο όρο).

Κορεσμός περιεχομένου και δυσπιστία

Πολλοί ερωτηθέντες βιώνουν σήμερα ψηφιακή κόπωση, σύμφωνα με την έρευνα. Το 47% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι αναζητούν χρόνο αποσύνδεσης από τα smartphones και άλλες συσκευές συνδεδεμένες στο διαδίκτυο, ενώ το 25% θα ήθελαν να μειώσουν τον αριθμό των πλατφορμών streaming που χρησιμοποιούν. Συγχρόνως, 43% πιστεύουν ότι υπάρχουν σήμερα υπερβολικά πολλά πακέτα συνδεσιμότητας και περιεχομένου.

Παράλληλα, περισσότερο από το ένα τρίτο (35%) των ερωτηθέντων ανησυχούν πολύ για το επιβλαβές ή ακατάλληλο περιεχόμενο στο διαδίκτυο και σχεδόν τα μισά νοικοκυριά (49%) υποστηρίζουν την αυστηρότερη ρύθμιση και έλεγχο του διαδικτύου. Το 35% είναι, επίσης, επιφυλακτικοί σχετικά με τη χρήση δικτύων κινητής τηλεφωνίας 5G, παρά τις κυβερνητικές διαβεβαιώσεις.

Η έμφαση στην εξοικονόμηση λειτουργεί αποτρεπτικά για πιθανές θετικές δαπάνες

Σε ορισμένες περιπτώσεις, ο COVID-19 οδήγησε σε αυξημένες προθέσεις για δαπάνες, με το 25% να συμφωνούν ότι η πανδημία έχει κάνει την αναβάθμιση σε δίκτυο 5G πιο ελκυστική και το 20% των ερωτηθέντων να δηλώνουν πλέον πιο πρόθυμοι να πληρώσουν παραπάνω για περιεχόμενο Ultra HD. Ωστόσο, οι προβληματισμοί για τον έλεγχο κόστους και την εξοικονόμηση χρημάτων, είναι πιο έντονοι από τη διάθεση για αναβάθμιση. Το 42% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι ήδη πληρώνουν πάρα πολλά για το περιεχόμενο που καταναλώνουν, ενώ το 53% δηλώνουν ότι προτεραιότητα του νοικοκυριού τους είναι να δαπανούν όσο το δυνατόν λιγότερο σε υπηρεσίες επικοινωνίας. Συνολικά, το 42% των ερωτηθέντων σε όλες τις χώρες που περιλαμβάνει το δείγμα, πιστεύουν ότι ο πάροχος ευρυζωνικών υπηρεσιών που χρησιμοποιούν, δεν κάνει ό,τι μπορεί για να διασφαλίσει ότι απολαμβάνουν το καλύτερο δυνατό πακέτο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!